⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Med forrige som ble født i 2019. Tok jeg ut spiral 01 August 2018. Fikk mens 05 August. Vi prøvde å unngå eggløsning for skulle begynne på minipiller. 14 September hadde jeg følt meg gravid og syk en stund. Fikk da 2-3 på digital test. Fikk da en menstermin som var 15 Mai. På tidlig UL ble jeg flyttet 12 DAGER! Til 27 Mai. På ordinær ultralyd ble 25 Mai stående. Så ble han født 06 Juni. Altså 12 dager på overtid. Følte jeg hadde verdens lengste svangerskap :knegg:laughing6 Men var altså da en veldig forsinket eggløsning. Så ikke unormalt etter spiral. Føler du deg gravid da?

oi, skjønner du føler du gikk gravid lenge da :playful: sist viste jeg nøyaktig eggløsning og la inn aksjer både før og etter og kunne derfor begynne å teste ved 9 dpo, men denne gangen har jeg ingen aning. Hadde eggløsningstester som var utgått på dato jeg brukte å de ble jeg ikke klok av :wideyed: om det ikke ble denne pp håper jeg tr kommer snart så vi kan starte på neste..

Føler meg normal, men har hatt murringer til og fra i snart to uker, i dag har jeg hodepine og er litt uggen. Hadde få symptomer sist også :)
 
Men burde ikke tidligtester slått ut nå da? Venter på babyplan sine tidligtester
Det kommer jo helt an på om EL var forsinket med mer enn ett par dager :) og noen slår ut seinere enn andre, så ta ny test igjen om 2 dager dersom du ikke får mensen i mellom :)
 
Ja, det kan jo hende det er en skygge om flere har opplevd å få det. Det er litt vanskelig å vite hvor jeg er nøyaktig (ingen temp eller test etter el) men ut fra egne beregninger så er jeg 10 dpo, og burde jo ventet men bare klaaarte ikke mer :angelic: Er så lenge til IKM!!
Test igjen i morgen, og gjerne prøv å teste på ettermiddag/kveld - noen tester sterkere på kveld enn ved morgenurin :)
 
Fører et symptom til på lista: ømme pupper:wideyed: I går kveld hadde jeg såpass ømme pupper at jeg ikke klarte å ligge på hverken siden eller magen da jeg la meg. Puppene er fortsatt ømme. Dere som har vært gravide, om dere hadde ømme pupper som symptom, når startet det hos dere? Jeg synes det er alt for tidlig med symptomer 6dpo lissom:meh:

Jeg har hatt ømme pupper som symptom de gangene jeg har vært gravid tidligere, men synes å huske at det kom en liten stund etter ikm -har ikke hatt noen symptomer før positiv test de andre gangene. Men under disse x-antall prøveperiodene så har jeg blitt oppmerksom på at ømme pupper er typisk for meg at jeg har like før IKM. Men det kan jo være tegn på graviditet hos deg, håper det:Heartred
 
Heisann,:love2

I dag endret den digitale seg til «2-3 uker»:love017
(Har brukt digital hver dag siden søndag for å sjekke når den endrer seg, i håp om å finne ut hvor langt på vei jeg er).

Tror derfor det stemmer ganske godt med beregningene mine om at eggløsning var onsdag 28.07.

Enige? :love7
Oj, var ikke det dyrt? Jeg hadde også EL den 28. Men tror nok ikke den slår ut på 2-3 før neste uke her. Hvis den i det hele tatt kommer til å gjøre det..
 
Oj, var ikke det dyrt? Jeg hadde også EL den 28. Men tror nok ikke den slår ut på 2-3 før neste uke her. Hvis den i det hele tatt kommer til å gjøre det..

Njaa, litt. Kjøpe inn en del på salg for en liten stund siden:happy: Men uansett verdt det for meg:woot: Jeg er utrolig nyskjerrig på hvor «langt på vei» jeg er. Har ikke oversikt over når jeg hadde EL:sorry:.

Tenker du at jeg kan ha hatt EL tidligere? :nailbiting:

Vi har kun hatt sex 25.07, 27.07 og 28.07, så det må være rundt disse dagene et sted, tenker jeg kanskje da. Vet at spermen kan overleve i opptil 5 dager, men hvis det hadde skjedd på et mye tidligere tidspunkt, så hadde den vel ikke slått ut på 2-3 uker nå? :hungover:
 
Måtte ta en test til tross for at mensen er ventet straks. Den var selvsagt negativ. Egentlig bare tull at jeg tok den siden jeg har menssmerter o_O nå kan jeg i alle fall ta første koronavaksine. Venter på mensen så bestiller jeg time… og går rett inn i PP6 da. Forrige tok over 3 år så regner med at jeg plutselig sitter her i PP37 igjen:shifty: pessimistisk. Da tror jeg det blir med bare et barn alt for slitsomt psykisk når det tar så lang tid :sorry::sorry:
99574AF4-48E1-4E84-BFF5-47588ADDF14C.jpeg
 
Måtte ta en test til tross for at mensen er ventet straks. Den var selvsagt negativ. Egentlig bare tull at jeg tok den siden jeg har menssmerter o_O nå kan jeg i alle fall ta første koronavaksine. Venter på mensen så bestiller jeg time… og går rett inn i PP6 da. Forrige tok over 3 år så regner med at jeg plutselig sitter her i PP37 igjen:shifty: pessimistisk. Da tror jeg det blir med bare et barn alt for slitsomt psykisk når det tar så lang tid :sorry::sorry:
Vis vedlegget 363236
Kan du ikke sjekke med gyn om du kan få noe hjelpemidler? Eller har du kanskje gjort det? :Heartred
 
Uff da ses sikker vi også i neste ikm gruppe enten 37 eller 38 litt usikker enda siden det kommer litt ann på når heksa kommer denne gangen.
Men håper den sitter neste runde for oss :smiley-angelic001:Heartbigred

Fikk TR i går, og i dag har hun dundret løs med mye heftigere blødning enn jeg pleier :eek: Satser på at det er siste rest av MA som kommer nå! I tillegg er jeg oppblåst, og det henger noen ekstra «småspisegjennomkvalmen» kilo etter MA på, så jeg har hatt en minimeltdown her hjemme:p Men slanker’n frem til en ev ny spire og kvalme melder seg :hilarious:
 
Vis vedlegget 363224 Hjernen bare: den er blank. Det er en strek. Den er blank. Det er en strek! Den er blank!!

Regner med det bare er jeg som ser den usynlige streken?:bag: :hilarious:
Dette er spennende! For jeg ser streken, men har hørt at mange har fått skyggestreker på de. Jeg håper for din del at det blir to blå streker!:Heartred Hadde jo vært fantastisk! Etter så lang tid. Jeg krysser fingrene for deg :Heartred

Jeg har fått TR og derfor flyttet over til IKM uke 35:banghead: Men følger med her:p:Heartred
 
Dette er spennende! For jeg ser streken, men har hørt at mange har fått skyggestreker på de. Jeg håper for din del at det blir to blå streker!:Heartred Hadde jo vært fantastisk! Etter så lang tid. Jeg krysser fingrene for deg :Heartred

Jeg har fått TR og derfor flyttet over til IKM uke 35:banghead: Men følger med her:p:Heartred

Tusen takk! Og deilig at det ikke bare er meg som ser den!! Også håper jeg det blir en ekte strek snart! Jeg våknet med sterke menssmerter i går natt, og i dag kjenner jeg ligamentsmerter?!! Kan det stemme? Hyggelig at du følger med:Heartpink Unner deg så veldig den etterlengtede spiren, håper den snart er på plass:Heartred Krysser fingre og tær for deg!
 
Nå går jeg snart inn i 8dpo (over midnatt) og jeg er todelt ang testing :p en del av meg er testetøs og har lyst å teste allerede nå, mens en annen del av meg har lyst å vente på IKM-dagen for å se om mensen kommer eller ikke for så å teste hvis den ikke kommer :nailbiting:
Litt fordi jeg synes det er «vondt» å ikke se 2 streker.. :oops:
:anyone
 
Nå går jeg snart inn i 8dpo (over midnatt) og jeg er todelt ang testing :p en del av meg er testetøs og har lyst å teste allerede nå, mens en annen del av meg har lyst å vente på IKM-dagen for å se om mensen kommer eller ikke for så å teste hvis den ikke kommer :nailbiting:
Litt fordi jeg synes det er «vondt» å ikke se 2 streker.. :oops:
:anyone

:HeartbigredKjenner igjen tanken! Testetøsa vant denne gangen her, men har klart å holde meg noen ganger tidligere og det er litt godt å slippe den negative testen.. Om det er det det blir da! Håper det klaffet for dere nå :love2
 
Njaa, litt. Kjøpe inn en del på salg for en liten stund siden:happy: Men uansett verdt det for meg:woot: Jeg er utrolig nyskjerrig på hvor «langt på vei» jeg er. Har ikke oversikt over når jeg hadde EL:sorry:.

Tenker du at jeg kan ha hatt EL tidligere? :nailbiting:

Vi har kun hatt sex 25.07, 27.07 og 28.07, så det må være rundt disse dagene et sted, tenker jeg kanskje da. Vet at spermen kan overleve i opptil 5 dager, men hvis det hadde skjedd på et mye tidligere tidspunkt, så hadde den vel ikke slått ut på 2-3 uker nå? :hungover:
Jeg har ikke peiling. Jeg tenker at det ikke spiller noen rolle når du hadde eggløsning, du er gravid! ;) Men skjønner godt din nysgjerrighet. Jeg er sånn selv også. Fristende å gjøre det samme som deg, haha. Men jeg skal vente med den andre digitale min til mandag. For da er det en uke siden jeg tok den første.
 
Jeg har ikke peiling. Jeg tenker at det ikke spiller noen rolle når du hadde eggløsning, du er gravid! ;) Men skjønner godt din nysgjerrighet. Jeg er sånn selv også. Fristende å gjøre det samme som deg, haha. Men jeg skal vente med den andre digitale min til mandag. For da er det en uke siden jeg tok den første.

Du må si ifra når du har tatt den da:love7

Ja det er litt tullerusk, men klarte liksom ikke å dy meg når jeg hadde en haug liggende i skuffen:laughing001:smiley-ashamed005

Godt poeng - jeg er jo gravid:smiley-ashamed008
 
@Baby-yoda hvordan går det med deg? Det var din ikm i går ser jeg så bare tenkte å høre med deg om hvordan det går? Skal jeg oppføre deg på en av listene?
Ingen mens og blenda tester... Tok vaksinen 3 august, så vet ikke om det kan ha noe å si.

har så godt som ingen symptomer. Tappen er flatet ut, tettet igjen og virker ikke som den er klar for tr med det første :dead: Bittelitt øm i livmor om jeg kjenner etter, men jeg tror jeg har fått en heftig dose sykluskluss rett og slett. Du kan sikkert bare sette meg på tr for tviler sterkt på at det har skjedd noe her :(
 
Ingen mens og blenda tester... Tok vaksinen 3 august, så vet ikke om det kan ha noe å si.

har så godt som ingen symptomer. Tappen er flatet ut, tettet igjen og virker ikke som den er klar for tr med det første :dead: Bittelitt øm i livmor om jeg kjenner etter, men jeg tror jeg har fått en heftig dose sykluskluss rett og slett. Du kan sikkert bare sette meg på tr for tviler sterkt på at det har skjedd noe her :(
Da setter jeg deg på TR så skriker du ut om annet skulle være tilfelle ellers har jeg lagd ny ikm gruppe om du blir med over i ny pp :Heartred
 
Syklusdag 31, ikke noe tegn til tr og denne testen i morges. Jeg tror ikke helt på det helt enda likevel..
 

Vedlegg

  • IMG_20210813_072132.jpg
    IMG_20210813_072132.jpg
    648,5 KB · Visninger: 65
  • IMG_20210813_072144.jpg
    IMG_20210813_072144.jpg
    984,3 KB · Visninger: 67
Back
Topp