Med forrige som ble født i 2019. Tok jeg ut spiral 01 August 2018. Fikk mens 05 August. Vi prøvde å unngå eggløsning for skulle begynne på minipiller. 14 September hadde jeg følt meg gravid og syk en stund. Fikk da 2-3 på digital test. Fikk da en menstermin som var 15 Mai. På tidlig UL ble jeg flyttet 12 DAGER! Til 27 Mai. På ordinær ultralyd ble 25 Mai stående. Så ble han født 06 Juni. Altså 12 dager på overtid. Følte jeg hadde verdens lengste svangerskap Men var altså da en veldig forsinket eggløsning. Så ikke unormalt etter spiral. Føler du deg gravid da?
oi, skjønner du føler du gikk gravid lenge da sist viste jeg nøyaktig eggløsning og la inn aksjer både før og etter og kunne derfor begynne å teste ved 9 dpo, men denne gangen har jeg ingen aning. Hadde eggløsningstester som var utgått på dato jeg brukte å de ble jeg ikke klok av om det ikke ble denne pp håper jeg tr kommer snart så vi kan starte på neste..
Føler meg normal, men har hatt murringer til og fra i snart to uker, i dag har jeg hodepine og er litt uggen. Hadde få symptomer sist også