Karogalaro
Betatt av forumet
Heisann
Jeg tok denne i dag, og her er resultatet
Men det er veldig tidlig enda da
Gratulerer såå mye!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heisann
Heisann
Kos deg med det - har nok ingenting å si!Takk Håper det samme for deg, og resten av gjengen her såklart
Jeg har en dårlig følelse på at tr dukker opp snart, da jeg har hat veldig menssmerter/murringer de siste 3 dagene, idag inkludert. Men jeg er så vant til å bli skuffet, så prøver å forberede meg selv..
Fikk nettopp overraskelse av kjæresten på dagen vår idag med overnatting på spahotell inatt jeg gleder meg masse, og det blir godt å tenke på noe annet!! Vet jeg høres gal ut kanskje, men tror dere det har noe å si for evt graviditet om man bader i varme bad og/evt kalde?
Spennende da! Krysser fingrene for at streken bare blir sterkere og sterkere nei det er noe med den digitaleRfsu tidligtest. Hadde lagt den fra meg, så sjekket i dag uten deksel og streken er svaaak, men rosa. Men jeg blir ikke happy før digitaltest overbeviser meg
Hvor mage dpo er du å vil du settes på gravid?
Har du noen syntomer?
Gratulerer
Hvor mage dpo er du å vil du settes på gravid?
Har du noen syntomer?
Gratulerer
Tidligste man kan få posetiv test er mellom 7-9 pga da går den fra eggstokkene til livmora så derifra når den fester seg produserer vi hcg så ja 7 dpo er litt tidelig sånn sett.Jeg vet egentlig ikke hvor mange DPO FF endret plutselig eggløsningsdatoen min til 01.08, og det betyr 7 DPO i dag. Men det kan vel ikke stemme For det går ikke an å på positiv så tidlig?
CB digital viser 1-2 uker, og da er eggløsningsdatoen 28.07, noe den også var først, før FF endret den, og det stemmer jo bedre?
Kan nevnte at jeg tok en Clearblue ultra tidlig torsdag 05.08, og den var negativ. Så da virker det som om eggløsningen var ca 28.07?
Tenker å ta en ny digital førstkommende onsdag, fordi da bør vel den vise 2-3, hvis jeg tolker dette riktig?
Da er det bare å krysse fingrene for at den sitter hele veienSymptomer ja Har egentlig holdt på hele siste uken.
Svimmel, kvalm, ingen energi, murringer/vondt i lysken og det som kjennes ut som eggstokkene, hodepine
Ah, de blenda testene er så frustrerende særlig når symptomene er tilstede.Tok test nå blenda
Hva er syntomene deres rundt i gruppa?
Her er det litt murringer I høyre siden enda
Puppene er ømme det stikker på en måte
Formen er så som så ikke kalm eller noe men måtte i natt ståopp for å spise var såå sulten
Såå enig med deg. Skulle bare ønske den kunne blitt posetiv den testen langt er du kommet?Ah, de blenda testene er så frustrerende særlig når symptomene er tilstede.
Symptomer her er menssmerter, trøtthet, ømme pupper (bruker aldri å ha det før tr), sulten, følelse av å måtte gulpe etter jeg har drukket (kjempedigg info), økt utflod, pulsering i livmora og generell rar følelse i kroppen. Helt sikkert bare tull alt sammen
Kjedelig! Her er jeg på min fjerde dagen med high nåHeldige dere som han tolke og se etter to streker på hcg, sliter fortsatt med LH testene jeg som ikke vil ned 9 dager med high!
Vis vedlegget 362897
Hmf.. håpløst!! Sikkert pga sa, men ah, søren altså!! Tok en g-test, den er negativ. Hadde ikke forventet annetKjedelig! Her er jeg på min fjerde dagen med high nå
Husk at du ikke har fått TR så er det håp for både deg og meg, som har høye LH toppHmf.. håpløst!! Sikkert pga sa, men ah, søren altså!! Tok en g-test, den er negativ. Hadde ikke forventet annet