Samme her, synes jeg skimter skygge, men det har jeg gjort på «alle» ( har røket på flere om dagen) siden 8 dpo, så nå venter jeg bare på TR
Er ikke noe gøy, hadde troa denne mnd også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, synes jeg skimter skygge, men det har jeg gjort på «alle» ( har røket på flere om dagen) siden 8 dpo, så nå venter jeg bare på TR
Jeg får på papir, tydelig slim. Fikk det på peak sist, og ny i dag. Så tydelig at kroppen sliter med åLitt bekymret for lite el-slim. Når jeg var ung og i starten av 20 årene husker jeg at jeg hadde mye slim. Men ikke nå etter uttak av spiral. Er det vanlig at man har men der kommer ikke ut på trusen eller på papir? Eller er det et dårlig tegn? Har hatt litt utflod da. Men ikke sånn slim liksom
nei skygger kommer gjerne når de har tørket har fått så sinnsykt tydelige skygger. Vent med å teste til i hvert fall 10 dpo, anbefaler jeg er så driiiit å få skygge, har studert tester opp og ned, i alle lys. Og så nå kaster jeg den så fort tiden er ute.What!! Tok en test i kveld pga murringer, syns det kjennes veldig ut som første svangerskap. Er bare 5 dpo så det skal jo være alt for tidlig for at noe skal være festet og produsere HCG Men klarte ikke la vær å teste.. kunne skimte en svak strek og tenkte det var skygge, de pleier jo vanligvis å forsvinne når testen tørker ( min erfaring hvertfall)
Måtte lure meg ned i kjellern hvor vi pusser opp så elendig kvalitet siden det ikke er lys der.. vet at det er aaaalt for tidlig for en positiv test, det er sikkert bare elendig test. Men alle håp er tentlaughing002
Vis vedlegget 362872 Vis vedlegget 362871
Hvorfor klare jeg ikke å ventr
Jeg har opplevd helt motsatt, skyggene jeg har fått tidligere pp på babyplan har blitt borte etter 10-15 minutter mens cb har blitt sterkere.Jeg får på papir, tydelig slim. Fikk det på peak sist, og ny i dag. Så tydelig at kroppen sliter med å
nei skygger kommer gjerne når de har tørket har fått så sinnsykt tydelige skygger. Vent med å teste til i hvert fall 10 dpo, anbefaler jeg er så driiiit å få skygge, har studert tester opp og ned, i alle lys. Og så nå kaster jeg den så fort tiden er ute.
GratulererSå at jeg ikke hadde logget meg inn ordentlig
Gratulerer!!! Vår første positiveSå at jeg ikke hadde logget meg inn ordentlig
Så at jeg ikke hadde logget meg inn ordentlig
Gratulerer så mye!Så at jeg ikke hadde logget meg inn ordentlig
Aha, det var nytt for meg. Det har blitt brukt til det jeg tenkte også, så da var jeg ikke helt på jorde da. Hehe.
"Ordene regnbuebarn eller regnbuebaby har i Norge lenge blitt brukt om barn til to foreldre av samme kjønn, men nå har begrepene fått en ny mening for mange foreldre.
I USA og England bruker man nemlig betegnelsen regnbuebaby på et barn født av et par som nylig har mistet et barn på grunn av spontanabort, dødfødsel eller krybbedød."
Vi ligger ganske likt her ser jeg! Bare om du sjekker første siden, og info om meg så skjønner du Velkommen inn til oss skal du væreBlunke - 34 - ca..23pp? - B4 - el 02.08? - IKM 20.08
Sniktitter innom her så mye om dagen at jeg like gjerne kan bli med på lista Lurer på om el kan ha vært 02.08, hadde eggeløsningssmerter da i alle fall. Og i går, 06.08 hadde jeg noen skikkelige mensmurringer hele dagen, så ille at jeg måtte ta Paracet! Spent på om det kan bli en spire denne måneden, krysser fingre og tær
Vi ligger ganske likt her ser jeg! Bare om du sjekker første siden, og info om meg så skjønner du Velkommen inn til oss skal du være
Hmmm kanskje vi må prøve grapefrukt hvis det ikke klaffer for oss nåJeg er også bekymret for det denne gangen. Kun hatt litt el-slim hvis jeg tok en fing inn selv, men jeg husker så godt EL-slimet jeg fikk i januar når jeg ble gravid sist - da hang det en skikkelig klyse ut av meg når jeg var på do (sorry for tmi). Leser man om det så står det jo at det er bra å ha mye el-slim. Har også hatt en del blank utflod i EL-perioden men nå har det blitt hvitt.
Hmm, spent på om det har klaffet selv om el-slim ikke har vært så fremtredende
Yeeeey ,GRATULERER sååå myeSå at jeg ikke hadde logget meg inn ordentlig
Velkommen skal du væreBlunke - 34 - ca..23pp? - B4 - el 02.08? - IKM 20.08
Sniktitter innom her så mye om dagen at jeg like gjerne kan bli med på lista Lurer på om el kan ha vært 02.08, hadde eggeløsningssmerter da i alle fall. Og i går, 06.08 hadde jeg noen skikkelige mensmurringer hele dagen, så ille at jeg måtte ta Paracet! Spent på om det kan bli en spire denne måneden, krysser fingre og tær