⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Litt bekymret for lite el-slim. Når jeg var ung og i starten av 20 årene husker jeg at jeg hadde mye slim. Men ikke nå etter uttak av spiral. Er det vanlig at man har men der kommer ikke ut på trusen eller på papir? Eller er det et dårlig tegn? Har hatt litt utflod da. Men ikke sånn slim liksom :joyful:
Jeg får på papir, tydelig slim. Fikk det på peak sist, og ny i dag. Så tydelig at kroppen sliter med å
What!! Tok en test i kveld pga murringer, syns det kjennes veldig ut som første svangerskap. Er bare 5 dpo så det skal jo være alt for tidlig for at noe skal være festet og produsere HCG:hungover: Men klarte ikke la vær å teste.. kunne skimte en svak strek og tenkte det var skygge, de pleier jo vanligvis å forsvinne når testen tørker ( min erfaring hvertfall)
Måtte lure meg ned i kjellern hvor vi pusser opp så elendig kvalitet siden det ikke er lys der.. vet at det er aaaalt for tidlig for en positiv test, det er sikkert bare elendig test. Men alle håp er tent:blackeye:laughing002
Vis vedlegget 362872 Vis vedlegget 362871

Hvorfor klare jeg ikke å ventr:bom
nei skygger kommer gjerne når de har tørket :eek: har fått så sinnsykt tydelige skygger. Vent med å teste til i hvert fall 10 dpo, anbefaler jeg :shy: er så driiiit å få skygge, har studert tester opp og ned, i alle lys. Og så nå kaster jeg den så fort tiden er ute.

Endelig...
IKM 11/8
DPO10

Har värt super vanskelig å skimte strekene på strimmel testene de siste 2 dagene så tenkte jeg kjörer på med en digital bare for å få det bekreftet at jeg har fått det berömte streksynet... men jammen slo den ikke ut :D

Jeg får på papir, tydelig slim. Fikk det på peak sist, og ny i dag. Så tydelig at kroppen sliter med å

nei skygger kommer gjerne når de har tørket :eek: har fått så sinnsykt tydelige skygger. Vent med å teste til i hvert fall 10 dpo, anbefaler jeg :shy: er så driiiit å få skygge, har studert tester opp og ned, i alle lys. Og så nå kaster jeg den så fort tiden er ute.
Jeg har opplevd helt motsatt, skyggene jeg har fått tidligere pp på babyplan har blitt borte etter 10-15 minutter mens cb har blitt sterkere.
Denne streken kom rett etter kontrollstreken. Vet at jeg kommer til å bli superskuffa når det ikke er noe alikevell:laughing002 Klarer ikke vente så lenge når jeg har så mange tester, selv om jeg vet at det mest sannsynlig ikke blir noe strek før ikm.
vanligvis klarer jeg å holde meg til 7-8 dpo. Men med en boks full av tester er det vanskelig:laughing001 viljestyrken forvinner på ett blunk:angelic:

Så at jeg ikke hadde logget meg inn ordentlig:D

Vedlegg

• 226492717_10157804593806862_3135400318455353797_n.jpg
    226492717_10157804593806862_3135400318455353797_n.jpg
    762,8 KB · Visninger: 116
Aha, det var nytt for meg. Det har blitt brukt til det jeg tenkte også, så da var jeg ikke helt på jorde da. Hehe.
"Ordene regnbuebarn eller regnbuebaby har i Norge lenge blitt brukt om barn til to foreldre av samme kjønn, men nå har begrepene fått en ny mening for mange foreldre.

I USA og England bruker man nemlig betegnelsen regnbuebaby på et barn født av et par som nylig har mistet et barn på grunn av spontanabort, dødfødsel eller krybbedød."

Ahh :happy: Da lærte jeg noe også ❤️ Fint uttrykk uansett da :happy:

Blunke - 34 - ca..23pp? - B4 - el 02.08? - IKM 20.08

Sniktitter innom her så mye om dagen at jeg like gjerne kan bli med på lista:hilarious: Lurer på om el kan ha vært 02.08, hadde eggeløsningssmerter da i alle fall. Og i går, 06.08 hadde jeg noen skikkelige mensmurringer hele dagen, så ille at jeg måtte ta Paracet! Spent på om det kan bli en spire denne måneden, krysser fingre og tær :angelic:

Sniktitter innom her så mye om dagen at jeg like gjerne kan bli med på lista:hilarious: Lurer på om el kan ha vært 02.08, hadde eggeløsningssmerter da i alle fall. Og i går, 06.08 hadde jeg noen skikkelige mensmurringer hele dagen, så ille at jeg måtte ta Paracet! Spent på om det kan bli en spire denne måneden, krysser fingre og tær :angelic:
Vi ligger ganske likt her ser jeg! Bare om du sjekker første siden, og info om meg så skjønner du:hilarious: Velkommen inn til oss skal du være :Heartred

Vi ligger ganske likt her ser jeg! Bare om du sjekker første siden, og info om meg så skjønner du:hilarious: Velkommen inn til oss skal du være :Heartred

Oi, Ja se på oss!!:hilarious: Det var jammen mye likt!
Har vært litt til og fra her på forumet igjennom alle disse månedene. Tusen takk :Heartred Håper så veldig på en fjerde skatt snart, krysser fingrene for oss begge to og alle sammen nå!

Jeg er også bekymret for det denne gangen. Kun hatt litt el-slim hvis jeg tok en fing inn selv, men jeg husker så godt EL-slimet jeg fikk i januar når jeg ble gravid sist - da hang det en skikkelig klyse ut av meg når jeg var på do (sorry for tmi). Leser man om det så står det jo at det er bra å ha mye el-slim. Har også hatt en del blank utflod i EL-perioden men nå har det blitt hvitt.

Hmm, spent på om det har klaffet selv om el-slim ikke har vært så fremtredende :)
Hmmm kanskje vi må prøve grapefrukt hvis det ikke klaffer for oss nå xsmile3:D

Hvit utflod skal jo være bra etter eggløsning. Så krysser fingrene :happy:

Velkommen skal du være ♥️

IKM idag (11 dpo) ifølge tempskjemaet, og har sovet litt urolig inatt, spent på dagens temp. Var nesten helt sikker på at tr var ankommet, men det hadde hun ikke (enda). En liten tempstigning fra igår.
Svei av en test fortere enn fy, men ser såklart bare skygge:oops: har jo hørt fra flere at metode testene slår ut sent, så utålmodig som jeg er, tok jeg også en digital etterpå, hvor det lyste ikke gravid mot meg.
Flere som ser skygge, eller har jeg blitt koko? Føler jeg aldri kommer til å se 2 sterke streker.. :sorry:

Vedlegg

• IMG_20210808_072445_edit_12126621432524.jpg
    IMG_20210808_072445_edit_12126621432524.jpg
    1,2 MB · Visninger: 92
Back
Topp