Bare ett spørsmål herifra.
I dag er jeg 7 dpo i dag har jeg hatt ømme pupper på.en rar måte å jeg føler meg ikke oppblåst men kvalm å slet med å.spise middag var kvalm i 2 timer etter middagen men nå har det gått over drikker litt vann å har litt tørre lepper å er lett svimmel å sliten lett andpusten etter å gå opp trappa til 2 eta. Er dette syntomer på at det er noe på gang eller er det bare sånn det er
PS har vert litt tett i nesen i dag også å vondt på høyre side av korsryggen med det er bare i rykk å napp![]()
Det kan vel være symptomer på at det skjer noe, men kan vel være symptomer på mye annet også

Men leste at det er vanlig å kjenne på disse tingene når en er i prøve tiden å jeg er 100% sikker på at det ikke er helt vanlig syklus det her for nå etter en dusj så ser jeg jo ut som en gravid dame rundt 5 mnd men det er sikkert bare fordi jeg er litt oppblåst nå å ser at ting ikke er vanlig syklus så enten prøver den hardt denne kroppen eller så er jeg blitt så vandt til disse følelsene 
jeg håper håper håper det er en spire som prøver å klore seg fast men man vet aldri før heksa kommer.
) for å fremkalle EL-slim, da jeg bare har lagt merke til at jeg har det annenhver syklus. Håper jo jeg har det hver og at det holder seg inni der og ikke vil ut bare, viss ikke ser det mørkt ut denne runden hvertfall. 

Ikke denne, men vurdere betakaroten neste pp om det ikke klaffer nå

det er utrolig likt. Var så kvalm at jeg nesten kastet opp en gang rett før mens, en annen gang fikk jeg alt av symptomer frem til 8 dpo, og da forsvant det. Da jeg var gravid hadde jeg litt ømme pupper, thats it. Men det er så forskjell fra person til person. Noter opp symptomer du får så har du til senere graviditet. Men jeg håper selvfølgelig det er gravidsymptomer
men som sagt; gravidsymptomer og PMS er veldig veldig likt!!