⭐ IMK uke 32 og 33 ⭐

Nederste er i dag 7dpo å øverste var i går 6 dpo:hilarious:
Screenshot_20210805-143134_Gallery.jpg

Alt for tidelig med noe synlig hcg siden egget driver så smått å.flytter seg nedover i livmoren i dag. Blir vell kanskje noe synlig på søndag for meg om det er noe på gang :smiley-angelic001

Spennende tider vi går i møte nå! Håper å få se mange positive tester den neste uka + :happy::D
Og gleder meg til mer strek-analysering :hilarious:

Jeg slenger meg med her i siste liten. Har en baby på 11 måneder og fulgt med på eggløsning siden jeg ikke har fått tilbake mensen enda, og fikk plutselig positiv eggløsningstest i dag. Så da hopper vi i det og prøver på nestemann.

Søskendrøm2022 - 30 - PP1 - B2 - EL 06.08 - IKM 20.08

273EA071-B7D7-4FFF-9EDE-CEDD367D5E5C.jpeg

Legger ved dagens positive eggløsningstest bare for gøy!

Masse lykke til alle sammen ❤️

Her er jeg 7 dpo å føler det svinger litt med puppene mine enten så.er den ømme eller så er dem ikke men bare tunge :schocked028 ellers så er det som vanlig her 0 nada føling på at jeg er gravid nå på dagen men i går kveld/ natt fikk jeg skikkelig menssmerter å det var liksom sånn type naping sammentrekninger i høle å napping 2 ganger på høyre side men likevell tenkte jeg nå kommer heksa så jeg la det bare å venta på noe som ikke som for jeg sovna men i dag ingen ting annet enn mår jeg går rundt i huset så er puppene enten ømme eller bare tunge :schocked028

Pliiiissss si jeg er graviddd :smiley-angelic001
Fikk foresten blenda test I dag også men igjen er bare 7 dpo :smiley-ashamed004

Kroppen er merkelig ass, jeg har heller ikke ømme pupper nå på ettermiddagen.. Men det høres veldig spennende ut med deg!:) Jeg svinger fra å tenke at det er null håp til å tenke at jeg «må» jo bare være gravid :p Blir ikke enig med meg selv:wideyed: Spennende de neste 4-5 dagene nå!

Jeg slenger meg med her i siste liten. Har en baby på 11 måneder og fulgt med på eggløsning siden jeg ikke har fått tilbake mensen enda, og fikk plutselig positiv eggløsningstest i dag. Så da hopper vi i det og prøver på nestemann.

Søskendrøm2022 - 30 - PP1 - B2 - EL 06.08 - IKM 20.08

Vis vedlegget 362725

Legger ved dagens positive eggløsningstest bare for gøy!

Masse lykke til alle sammen ❤️
Velkommen skal du være ♥️ å hopp i høyet dette blir en kjempe gruppe inn i april mai termingruppe :signs003

Kroppen er merkelig ass, jeg har heller ikke ømme pupper nå på ettermiddagen.. Men det høres veldig spennende ut med deg!:) Jeg svinger fra å tenke at det er null håp til å tenke at jeg «må» jo bare være gravid :p Blir ikke enig med meg selv:wideyed: Spennende de neste 4-5 dagene nå!
Det verste er vell testgalskapen min. Jeg prøver jo å holde det meste skjult for kjæresten min pga han blir så oppgitt av hele greia. Så jeg prøver å ikke snakke om det eller nevne det å holder all testing for meg selv. Så ringte han så jeg fikk ikke tatt ny test forde redd han hører hva jwg driver med så ble å gå på do uten å teste :banghead: Men er 7 dpo å alt for tidelig å se strek på tideligtestene fra BV.... har sett flere få svak svak strek 9 dpo så jaaa får vell smøre meg med tålmodighet å vente til lørdag da :smiley-angelic001

Er det bare meg eller ser dere noe her? :anyone

Vedlegg

• 36EA1606-1CA1-4262-AD72-97F613D4F773.jpeg
    36EA1606-1CA1-4262-AD72-97F613D4F773.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 108
Det verste er vell testgalskapen min. Jeg prøver jo å holde det meste skjult for kjæresten min pga han blir så oppgitt av hele greia. Så jeg prøver å ikke snakke om det eller nevne det å holder all testing for meg selv. Så ringte han så jeg fikk ikke tatt ny test forde redd han hører hva jwg driver med så ble å gå på do uten å teste :banghead: Men er 7 dpo å alt for tidelig å se strek på tideligtestene fra BV.... har sett flere få svak svak strek 9 dpo så jaaa får vell smøre meg med tålmodighet å vente til lørdag da :smiley-angelic001

Jeg gjemmer også testingen for mannen min, og for alle andre selvfølgelig :p

8dpo og heeelt blenda her også. Rart hvordan håpet synker til tross for å ha sett alle chartene som viser hvor få som får positiv så tidlig :laughing002

Vedlegg

• 9BD55B34-C93E-4C71-AF39-4412F0F21678.jpeg
    9BD55B34-C93E-4C71-AF39-4412F0F21678.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 62
Er det bare meg eller ser dere noe her? :anyone
Jeg ser :happy: Men det skal sies at jeg fikk en like sterk forrige pp, og mensen kom plutselig 2 dager før tiden. Rfsu har dessverre litt dårlig rykte for skyggestreker.
Håper såklart dette er en positiv test da, ville bare dele min erfaring :Heartpink

8dpo og heeelt blenda her også. Rart hvordan håpet synker til tross for å ha sett alle chartene som viser hvor få som får positiv så tidlig :laughing002
Derfor jeg denne gangen bør holde meg til minst 10dpo :p så slipper håpet gå hverken opp eller ned :p :nailbiting:

Back
Topp