Amilie <3
Glad i forumet
Når jeg var gravid I 2018 fikk jeg blod på papiret så sent som 12 eller 14 dpo så kan være sen festeblødningLitt blod i dag, 10 dpo. Kan det være festeblødning så sent, eller er det TR som kommer tidlig på besøk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når jeg var gravid I 2018 fikk jeg blod på papiret så sent som 12 eller 14 dpo så kan være sen festeblødningLitt blod i dag, 10 dpo. Kan det være festeblødning så sent, eller er det TR som kommer tidlig på besøk?
Da er vi 2 om den fram med strekene her skal det tolkes i haugevisSpennende tider vi går i møte nå! Håper å få se mange positive tester den neste uka +
Og gleder meg til mer strek-analysering
Her er jeg 7 dpo å føler det svinger litt med puppene mine enten så.er den ømme eller så er dem ikke men bare tunge ellers så er det som vanlig her 0 nada føling på at jeg er gravid nå på dagen men i går kveld/ natt fikk jeg skikkelig menssmerter å det var liksom sånn type naping sammentrekninger i høle å napping 2 ganger på høyre side men likevell tenkte jeg nå kommer heksa så jeg la det bare å venta på noe som ikke som for jeg sovna men i dag ingen ting annet enn mår jeg går rundt i huset så er puppene enten ømme eller bare tunge
Pliiiissss si jeg er graviddd
Fikk foresten blenda test I dag også men igjen er bare 7 dpo
Velkommen skal du være å hopp i høyet dette blir en kjempe gruppe inn i april mai termingruppeJeg slenger meg med her i siste liten. Har en baby på 11 måneder og fulgt med på eggløsning siden jeg ikke har fått tilbake mensen enda, og fikk plutselig positiv eggløsningstest i dag. Så da hopper vi i det og prøver på nestemann.
Søskendrøm2022 - 30 - PP1 - B2 - EL 06.08 - IKM 20.08
Vis vedlegget 362725
Legger ved dagens positive eggløsningstest bare for gøy!
Masse lykke til alle sammen
Det verste er vell testgalskapen min. Jeg prøver jo å holde det meste skjult for kjæresten min pga han blir så oppgitt av hele greia. Så jeg prøver å ikke snakke om det eller nevne det å holder all testing for meg selv. Så ringte han så jeg fikk ikke tatt ny test forde redd han hører hva jwg driver med så ble å gå på do uten å teste Men er 7 dpo å alt for tidelig å se strek på tideligtestene fra BV.... har sett flere få svak svak strek 9 dpo så jaaa får vell smøre meg med tålmodighet å vente til lørdag daKroppen er merkelig ass, jeg har heller ikke ømme pupper nå på ettermiddagen.. Men det høres veldig spennende ut med deg! Jeg svinger fra å tenke at det er null håp til å tenke at jeg «må» jo bare være gravid Blir ikke enig med meg selv Spennende de neste 4-5 dagene nå!
Det verste er vell testgalskapen min. Jeg prøver jo å holde det meste skjult for kjæresten min pga han blir så oppgitt av hele greia. Så jeg prøver å ikke snakke om det eller nevne det å holder all testing for meg selv. Så ringte han så jeg fikk ikke tatt ny test forde redd han hører hva jwg driver med så ble å gå på do uten å teste Men er 7 dpo å alt for tidelig å se strek på tideligtestene fra BV.... har sett flere få svak svak strek 9 dpo så jaaa får vell smøre meg med tålmodighet å vente til lørdag da
Jeg ser JEG SEREr det bare meg eller ser dere noe her?
Jeg ser!Er det bare meg eller ser dere noe her?
Jeg ser JEG SER
Hvilken test er det å hvor lang er du?
Er det bare meg eller ser dere noe her?
Nei ikke det jeg har vært borti.Rfsu tidlig, er det mange som får skygge på den kanskje? Jeg er 8 eller 9 dpo bare
Jeg ser Men det skal sies at jeg fikk en like sterk forrige pp, og mensen kom plutselig 2 dager før tiden. Rfsu har dessverre litt dårlig rykte for skyggestreker.Er det bare meg eller ser dere noe her?
Derfor jeg denne gangen bør holde meg til minst 10dpo så slipper håpet gå hverken opp eller ned8dpo og heeelt blenda her også. Rart hvordan håpet synker til tross for å ha sett alle chartene som viser hvor få som får positiv så tidlig