⭐️ IKM UKE 50 ⭐️

Kan jeg spørre om du hadde smerter i forbindelse med din SA nå? Blødningen startet idag, men mindre enn første dag ved vanlig mens.. ingen smerter.
Jeg spottet først rødbrunt i 3 dager, var veldig lite og kom kun ved tørking på toalettet. Uten smerter. Så begynte jeg bokstaveligtalt å fossblø natt til den fjerde dagen. Hadde heldigvis på bind den natten, men på morgenen rant det likevel nedover lårene mine (beklager detaljer..). Fikk litt sjokk kan du si… Smertene kom ikke før utpå dagen, varte kanskje 3 timer. Kan beskrive det som kraftig menssmerter. Ville bare ligge i fosterstilling på sofaen. Men utover det kjente jeg ikke mye til smerter. Føltes bare tomt, og følte meg ikke gravid. Tok en test, og den viste 1-2. En uke tidligere viste den 2-3… Menmen! Så fort kan det snu, ikke noe å gjøre med det. Blødningen kom for fult da jeg var 5+4/5+5.
 
Last edited:
Jeg spottet først rødbrunt i 3 dager, var veldig lite og kom kun ved tørking på toalettet. Uten smerter. Så begynte jeg bokstaveligtalt å fossblø natt til den fjerde dagen. Hadde heldigvis på bind den natten, men på morgningen rant det likevel nedover lårene mine (beklager detaljer..). Fikk litt sjokk kan du si… Smertene kom ikke før utpå dagen, varte kanskje 3 timer. Kan beskrive det som kraftig menssmerter. Ville bare ligge i fosterstilling på sofaen. Men utover det kjente jeg ikke mye til smerter. Føltes bare tomt, og følte meg ikke gravid. Tok en test, og den viste 1-2. En uke tidligere viste den 2-3… Menmen! Så fort kan det snu, ikke noe å gjøre med det. Blødningen kom for fult da jeg var 5+4/5+5.
Uff, håper ikke det tar ett par dager før det tar seg opp.. har arbeidshelg :hungover: men skulle vært 4+6 bare idag, så ikke kommet så langt som deg i forløpet… håper vi har lykken med oss til jul ❤️
 
Jepp trenger ikke være redd for at smertene drøyer til helga :bored: helt syke smerter nå :meh:
 
Jepp trenger ikke være redd for at smertene drøyer til helga :bored: helt syke smerter nå :meh:

Huff, sender deg en stor klem! Har vært gjennom det samme, håper du har noen som er der som kan ta litt ekstra vare på deg nå ❤️
 
Idag har TR reist sin vei! :smiley-bounce022

EL-testingene begynner jeg om ei uke ca:gen014
 
Hei! Melder meg inn her :happy:

Brevdua - 37 år - PP18 - B1- EL 2.12 - IKM 15.12

Litt usikker på om jeg skal satse 100% denne runden. Har så lyst til å slappe av og kose meg med deilig julemat og deilig vin:shy::santa
 
Hei! Melder meg inn her :happy:

Brevdua - 37 år - PP18 - B1- EL 2.12 - IKM 15.12

Litt usikker på om jeg skal satse 100% denne runden. Har så lyst til å slappe av og kose meg med deilig julemat og deilig vin:shy::santa
Velkommen til oss :Heartred Du får se hva du vil etterhvert :Heartred Skjønner godt at vin og julemat er fristende :hilarious:
 
Nøttelita - 39 - pp5? - B4 - el 2/12 - IKM 16/12
 
Har begynt å kjenne litt på usikkerheten rundt den kommende tiden.. Jeg er glad i kontroll, særlig når det gjelder planlegging. Nå har jeg liksom mistet kontrollen over de normale rutinene med eggløsning og fast syklus.. Kjenner blir rastløs og irritert av uvitenheten… :rulez
 
Har begynt å kjenne litt på usikkerheten rundt den kommende tiden.. Jeg er glad i kontroll, særlig når det gjelder planlegging. Nå har jeg liksom mistet kontrollen over de normale rutinene med eggløsning og fast syklus.. Kjenner blir rastløs og irritert av uvitenheten… :rulez
Forstår deg godt :sorry: Har også irritert meg da den gangen jeg hadde veldig ustabile syklus og mens osv, og var vanskelig å vite når EL var :pompus: Men så da begynte jeg med letrozol så ble alt jevnt og ganske presis. Håper din rutine kommer på plass snart!:Heartred
 
Hei! Melder meg inn her :happy:

Brevdua - 37 år - PP18 - B1- EL 2.12 - IKM 15.12

Litt usikker på om jeg skal satse 100% denne runden. Har så lyst til å slappe av og kose meg med deilig julemat og deilig vin:shy::santa
Jeg ser også på denne prøveperioden som en vinn-vinn-situasjon! Enten blir jeg gravid, eller så kan jeg kose meg i jula før ny eggløsning :joyful:
 
Hei

melder meg inn for første gang i IKM-gruppe:)

Lillarosa - 32 - PP3 - B2 - EL 30/11 - IKM 15/12

Ble gravid på første forsøk med mitt første barn, så tenkte det skulle skje denne gangen også. Men det ser ut til å ta litt lengre tid.

Har vanligvis ganske stabil syklus 26-27 dager. Men denne gangen ble det bare 24 dager. Skal derfor gå grundigere til verks nå, bestilt basaltermometer og eggløsningstester.
 
Last edited:
Hei

melder meg inn for første gang i IKM-gruppe:)

Lillarosa - 32 - PP3 - B1 - EL 30/11 - IKM 15/12

Ble gravid på første forsøk med mitt første barn, så tenkte det skulle skje denne gangen også. Men det ser ut til å ta litt lengre tid.

Har vanligvis ganske stabil syklus 26-27 dager. Men denne gangen ble det bare 24 dager. Skal derfor gå grundigere til verks nå, bestilt basaltermometer og eggløsningstester.
Velkommen til oss :Heartred

Bare stusset litt her, du skrev du ble gravid med første barn og på infoen din står B1? Mente du kanskje B2? :)

B1 dvs at du prøver på barn nummer 1.

Blir spennende om det går denne måneden for deg:Heartred
 
Blødningene har begynt å dabbe av. Fikk tester i posten i dag, og bestemte meg for å ta en el-test nå. Synes det var mistenksom mye farge til å være så tidlig..? Graviditetstesten var så og si negativ i dag tidlig. Må myse for å se streken, selv når den har tørket. Skal gjøre klar termometeret til i morgen tidlig. Mistenker kanskje at el kan komme tidligere enn forventet..? Altså, testen er jo tydelig negativ, men føler det sånn den bruker å være en liten uke i forkant av el :dontknow Jaja, tiden vil vise :pompus:
FDF4F984-ABF4-46E4-AEA7-86DCC8CF836C.jpeg
 
Virker som om syklusen min blir litt lenger hver mnd... Den har pleid å være utrolig presis på 24-25 dager, så sist mnd ble den 26 dager og i dag er jeg på CD 27 og den har fortsatt ikke kommet - flere som har opplevd det? Håper den stabiliserer seg igjen... Må nok endre EL / IKM når TR først kommer og jeg vet hva jeg lander på...
 
Back
Topp