Velkommen til ossJoiner her etter kjemisk/tidlig SA
hani94 - 27 - PP3 - B2 - EL 2/12 - IKM 17/12
Håper spiren sitter denne gangen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen til ossJoiner her etter kjemisk/tidlig SA
hani94 - 27 - PP3 - B2 - EL 2/12 - IKM 17/12
Takk Ja håper vi begge får terminspirer i julegaveVelkommen til oss
Håper spiren sitter denne gangen!
Jeg spottet først rødbrunt i 3 dager, var veldig lite og kom kun ved tørking på toalettet. Uten smerter. Så begynte jeg bokstaveligtalt å fossblø natt til den fjerde dagen. Hadde heldigvis på bind den natten, men på morgenen rant det likevel nedover lårene mine (beklager detaljer..). Fikk litt sjokk kan du si… Smertene kom ikke før utpå dagen, varte kanskje 3 timer. Kan beskrive det som kraftig menssmerter. Ville bare ligge i fosterstilling på sofaen. Men utover det kjente jeg ikke mye til smerter. Føltes bare tomt, og følte meg ikke gravid. Tok en test, og den viste 1-2. En uke tidligere viste den 2-3… Menmen! Så fort kan det snu, ikke noe å gjøre med det. Blødningen kom for fult da jeg var 5+4/5+5.Kan jeg spørre om du hadde smerter i forbindelse med din SA nå? Blødningen startet idag, men mindre enn første dag ved vanlig mens.. ingen smerter.
Uff, håper ikke det tar ett par dager før det tar seg opp.. har arbeidshelg men skulle vært 4+6 bare idag, så ikke kommet så langt som deg i forløpet… håper vi har lykken med oss til julJeg spottet først rødbrunt i 3 dager, var veldig lite og kom kun ved tørking på toalettet. Uten smerter. Så begynte jeg bokstaveligtalt å fossblø natt til den fjerde dagen. Hadde heldigvis på bind den natten, men på morgningen rant det likevel nedover lårene mine (beklager detaljer..). Fikk litt sjokk kan du si… Smertene kom ikke før utpå dagen, varte kanskje 3 timer. Kan beskrive det som kraftig menssmerter. Ville bare ligge i fosterstilling på sofaen. Men utover det kjente jeg ikke mye til smerter. Føltes bare tomt, og følte meg ikke gravid. Tok en test, og den viste 1-2. En uke tidligere viste den 2-3… Menmen! Så fort kan det snu, ikke noe å gjøre med det. Blødningen kom for fult da jeg var 5+4/5+5.
Jepp trenger ikke være redd for at smertene drøyer til helga helt syke smerter nå
Velkommen til oss
- Frukt88 - PP26 - B3 - EL 2/12 -IKM 16/12
Velkommen til oss Du får se hva du vil etterhvert Skjønner godt at vin og julemat er fristendeHei! Melder meg inn her
Brevdua - 37 år - PP18 - B1- EL 2.12 - IKM 15.12
Litt usikker på om jeg skal satse 100% denne runden. Har så lyst til å slappe av og kose meg med deilig julemat og deilig vin
Velkommen til oss!Nøttelita - 39 - pp5? - B4 - el 2/12 - IKM 16/12
Forstår deg godt Har også irritert meg da den gangen jeg hadde veldig ustabile syklus og mens osv, og var vanskelig å vite når EL var Men så da begynte jeg med letrozol så ble alt jevnt og ganske presis. Håper din rutine kommer på plass snart!Har begynt å kjenne litt på usikkerheten rundt den kommende tiden.. Jeg er glad i kontroll, særlig når det gjelder planlegging. Nå har jeg liksom mistet kontrollen over de normale rutinene med eggløsning og fast syklus.. Kjenner blir rastløs og irritert av uvitenheten…
Jeg ser også på denne prøveperioden som en vinn-vinn-situasjon! Enten blir jeg gravid, eller så kan jeg kose meg i jula før ny eggløsningHei! Melder meg inn her
Brevdua - 37 år - PP18 - B1- EL 2.12 - IKM 15.12
Litt usikker på om jeg skal satse 100% denne runden. Har så lyst til å slappe av og kose meg med deilig julemat og deilig vin
Velkommen til ossHei
melder meg inn for første gang i IKM-gruppe
Lillarosa - 32 - PP3 - B1 - EL 30/11 - IKM 15/12
Ble gravid på første forsøk med mitt første barn, så tenkte det skulle skje denne gangen også. Men det ser ut til å ta litt lengre tid.
Har vanligvis ganske stabil syklus 26-27 dager. Men denne gangen ble det bare 24 dager. Skal derfor gå grundigere til verks nå, bestilt basaltermometer og eggløsningstester.