⭐️ IKM UKE 50 ⭐️

Det er utrolig viktig at vi er en støttende gruppe, selv om vi ikke kjenner hverandre:Heartred Skaper jo trygghet på en måte at vi forstår hverandre her enn at vi skulle bli til en plage for mennene våre som liksom skjønner aldri på oss damer:hilarious:

Ikke sant, helt enig med deg :Heartred:Heartred

Er enig med deg, er bare å begynne Nå:joyful: Temp med to desimaler er best for å kunne gi jevnt og riktig resultat. Er faktisk gøy å se hvordan temperaturen har gått gjennom månedene her og se forskjellen :angelic:

Da bestiller jeg i dag og får forhåpentligvis startet med temping i løpet av uken! IKM i dag, så håper den ikke er forsinket :smiley-angelic001
 
Da havna jeg også her. Endelig kom tr, to dager forsinka. Vært flere dager forsinka i to mnd nå, og jeg blir så stressa av det. Da blir tr enda mer forsinka, og så har vi en rullende ball. Synes syklusen min er lang nok fra før. Uansett, her er jeg!

Frk.H - 25(26 i starten av des) - PP4 - B2 - EL 1/12 - IKM 16/12

Håper vi får masse positive tester i gruppa :Heartred
Velkommen til oss :Heartred Neste gang TR er forsinka så satser vi på at det er fordi du sitter med to streker :angelic::Heartred
 
Jeg er på CD2 med blødning etter kjemisk. Hvis denne syklusen blir som vanlig, blir det slik:

Irrgrønn - 37 - PP 13 - B1 - EL 1/12 - IKM 15/12

Oppdaterer underveis når jeg ser eksakt når eggløsningen kommer.
 
Jeg melder meg litt usikkert inn her. Testet positivt for 2 uker siden, og alt så fint ut og fin stigning på testene. På torsdag forrige uke begynte jeg å spotte i det små. Blødde rødbrunt av og på i 3 dager, før jeg natt til i går begynte å foss blø. Har det siste døgnet blødd masse med mye koagel. Testen som for forrige mandag viste 2-3 viste i dag 1-2… Den skulle egentlig vist 3+. Så da er jeg her som prøver igjen da :) Aner jo ikke hvordan kommende syklus blir, men med utgangspunkt i denne blødning og regner første dag i syklusen i går, så har jeg el den 3.desember.

SmåØnsker2021 - 25 - PP1 (etter SA) - EL 3/12 - IKM 16/12
 
Der kom TR, da er jeg klar for å offisielt melde meg inn her :happy:

Astrantia - 33 - PP7 etter SA/ PP22 totalt - B1 - EL 29/10 - IKM 14/12

Virker som en superkoselig gjeng her, håper vi får en koselig gave før jul i år alle som en ❤️
 
Jeg er på CD2 med blødning etter kjemisk. Hvis denne syklusen blir som vanlig, blir det slik:

Irrgrønn - 37 - PP 13 - B1 - EL 1/12 - IKM 15/12

Oppdaterer underveis når jeg ser eksakt når eggløsningen kommer.
Velkommen til oss :Heartred Var dumt med en kjemisk! Håper denne gangen sitter den:Heartred

Jeg melder meg litt usikkert inn her. Testet positivt for 2 uker siden, og alt så fint ut og fin stigning på testene. På torsdag forrige uke begynte jeg å spotte i det små. Blødde rødbrunt av og på i 3 dager, før jeg natt til i går begynte å foss blø. Har det siste døgnet blødd masse med mye koagel. Testen som for forrige mandag viste 2-3 viste i dag 1-2… Den skulle egentlig vist 3+. Så da er jeg her som prøver igjen da :) Aner jo ikke hvordan kommende syklus blir, men med utgangspunkt i denne blødning og regner første dag i syklusen i går, så har jeg el den 3.desember.

SmåØnsker2021 - 25 - PP1 (etter SA) - EL 3/12 - IKM 16/12
Velkommen til oss :Heartred Utrolig leit å lese dette her, glede som ble brått slutt på!:sorry: Men leser også de fleste som fikk SA ble gravide fort etterpå. Håper det skjer med deg:Heartred

Der kom TR, da er jeg klar for å offisielt melde meg inn her :happy:

Astrantia - 33 - PP7 etter SA/ PP22 totalt - B1 - EL 29/10 - IKM 14/12

Virker som en superkoselig gjeng her, håper vi får en koselig gave før jul i år alle som en ❤️
Velkommen til oss :Heartred Ja, jeg syns at vi allerede er blitt en koselig gjeng! Håper alle blir like heldige og får nydelig overraskelse til jul:Heartred
 
Litt merkelig dette her, men på ikm på søndag hadde jeg en lett blødning og trodde det var mensen som kom (den pleier å starte "rolig"). Men så stoppet det helt opp og på mandag blødde jeg ingen verdens ting helt til mensen kom for fullt i går ettermiddag. Så nå er jeg usikker på om dag 1 var på søndag eller i går. Hva tror dere? Men jeg sjekker el med tester og temperatur så jeg skal vel uansett klare å fange den opp hvis den kommer.
 
Litt merkelig dette her, men på ikm på søndag hadde jeg en lett blødning og trodde det var mensen som kom (den pleier å starte "rolig"). Men så stoppet det helt opp og på mandag blødde jeg ingen verdens ting helt til mensen kom for fullt i går ettermiddag. Så nå er jeg usikker på om dag 1 var på søndag eller i går. Hva tror dere? Men jeg sjekker el med tester og temperatur så jeg skal vel uansett klare å fange den opp hvis den kommer.
Jeg ville ha registret første blødning som dag 1 igår. Da det kom ordentlig blødning :joyful: Bra at du temper og tar el tester tillegg :D
 
Blir imponert og fascinert av kroppen hvor fort og hvordan den kan rydde opp i en spontanabort. Gikk fra å ha kjempe sterke streker på 25 mlU for tre dager siden, til og i dag ha bare ha en super svak strek på 10 mlU. Og bra er det! Håper det fortsetter så effektivt. Jeg er gira på å bli gravid igjen! :D Har bestilt el-tester og blir å tempe denne måneden. Aner jo ikke når kroppen bestemmer seg for å ha eggløsning :wacky:
 
JAAA, endelig kom TR :D:D Flere her som jubler når tanta kommer? Selvfølgelig når du vet det ikke klaffet den PP da :p Ble litt bekymret når den ikke kom i går, hvor forsinka blir den liksom :rolleyes::nailbiting::shy:
Fortsatt EL 04.12 og IKM 18.12.21.

Morsomt og se at jeg ikke er den eneste som har meldt meg inn i IKM gruppe uten at ny syklus has startet enda :p

Her venter jeg på TR i morgen / fredag...
 
Jeg melder meg litt usikkert inn her. Testet positivt for 2 uker siden, og alt så fint ut og fin stigning på testene. På torsdag forrige uke begynte jeg å spotte i det små. Blødde rødbrunt av og på i 3 dager, før jeg natt til i går begynte å foss blø. Har det siste døgnet blødd masse med mye koagel. Testen som for forrige mandag viste 2-3 viste i dag 1-2… Den skulle egentlig vist 3+. Så da er jeg her som prøver igjen da :) Aner jo ikke hvordan kommende syklus blir, men med utgangspunkt i denne blødning og regner første dag i syklusen i går, så har jeg el den 3.desember.

SmåØnsker2021 - 25 - PP1 (etter SA) - EL 3/12 - IKM 16/12

Ser at jeg glemte å skrive B2.
Rettelse: SmåØnsker2021 - 25 - PP1 (etter SA) - B2 - EL 3/12 - IKM 16/12
 
Tenker dere å prøve noe annerledes denne pp’en enn tidligere? Noen kjerringråd dere følger som dere ikke har gjort tidligere? Eller andre tiltak? :)
 
Tenker dere å prøve noe annerledes denne pp’en enn tidligere? Noen kjerringråd dere følger som dere ikke har gjort tidligere? Eller andre tiltak? :)

Jeg vurderer å prøve salviete, siden jeg har sett folk her inne anbefaler det :wideyed:

Har begynt å ta myo-inositol i tillegg til metformin denne runden, så håper det hjelper.
Prøver også reflexologi. Kom tilfeldigvis over det på YouTube og tenkte det virket litt tullete. Men på videoen om å få igang mensen var det mange som sa at det virket, så tenkte: «hvorfor ikke»:D
Så startet med det på fredag og i dag kom mensen, kanskje er det bare tilfeldig, men begynte å spotte i går når jeg fremdeles tok siste provera-tablett :wideyed:
Første runden med provera kom mensen 4 dager etter og andre gangen kom den 6 dager etter siste tablett. Så det er jo en forbedring at den kommer dagen etter, denne gangen:woot:
Det er også videoer om hvordan hjelpe med eggløsning, så tenkte å gjøre de øvelsene. Om det ikke hjelper så hjelper det ikke, men det skader ikke å prøve:D
https://youtu.be/dYgGAL-KC4c

Og siden enkel dose letrozol ikke gav meg el, skal jeg nå prøve dobbel dose, men har ikke fått beskjed om jeg skal ta begge tablettene samtidig, eller en morgen og en kveld. Tar imot tips hvis noen vet, hvis ikke må jeg spør gyn i morgen:D
 
Jeg vurderer å prøve salviete, siden jeg har sett folk her inne anbefaler det :wideyed:

Har begynt å ta myo-inositol i tillegg til metformin denne runden, så håper det hjelper.
Prøver også reflexologi. Kom tilfeldigvis over det på YouTube og tenkte det virket litt tullete. Men på videoen om å få igang mensen var det mange som sa at det virket, så tenkte: «hvorfor ikke»:D
Så startet med det på fredag og i dag kom mensen, kanskje er det bare tilfeldig, men begynte å spotte i går når jeg fremdeles tok siste provera-tablett :wideyed:
Første runden med provera kom mensen 4 dager etter og andre gangen kom den 6 dager etter siste tablett. Så det er jo en forbedring at den kommer dagen etter, denne gangen:woot:
Det er også videoer om hvordan hjelpe med eggløsning, så tenkte å gjøre de øvelsene. Om det ikke hjelper så hjelper det ikke, men det skader ikke å prøve:D
https://youtu.be/dYgGAL-KC4c

Og siden enkel dose letrozol ikke gav meg el, skal jeg nå prøve dobbel dose, men har ikke fått beskjed om jeg skal ta begge tablettene samtidig, eller en morgen og en kveld. Tar imot tips hvis noen vet, hvis ikke må jeg spør gyn i morgen:D
Kan si at du tar dobbel dose til samme tid om kvelden da du sover gjennom eventuelle bivirkninger :) Har lest at mange har fått bivirkninger om morgenen, og minimalt om kvelden. Men det er da individuelt, på hvem som reagerer mest på medisiner og ikke. Jeg har prøvd kuren på både morgen og kvelden. Har ikke fått noe spesielle bivirkninger, sånn å si ingen ting :D Denne gangen tar jeg om kvelden iallfall :) Begge to tabletter samtidig :joyful:
 
Kan si at du tar dobbel dose til samme tid om kvelden da du sover gjennom eventuelle bivirkninger :) Har lest at mange har fått bivirkninger om morgenen, og minimalt om kvelden. Men det er da individuelt, på hvem som reagerer mest på medisiner og ikke. Jeg har prøvd kuren på både morgen og kvelden. Har ikke fått noe spesielle bivirkninger, sånn å si ingen ting :D Denne gangen tar jeg om kvelden iallfall :) Begge to tabletter samtidig :joyful:

Så smart! Har ikke tenkt på at jeg kan ta de på kvelden:D Skal prøve det denne gangen og ta begge samtidig, takk for hjelpen:Heartred
 
Tenker dere å prøve noe annerledes denne pp’en enn tidligere? Noen kjerringråd dere følger som dere ikke har gjort tidligere? Eller andre tiltak? :)

Sunt kosthold og godt med mosjon! Det tror jeg vi kommer langt med. Skal prøve å holde meg unna sukker, men gikk på en liten sjokoladesmell i går (fort gjort når tanta er her). Jeg tar multivitaminer med Omega-3 (fant ut at de var billigere enn sånne gravidvitaminer, men akkurat samme innhold). Bruker også sånn glidemiddel som etterligner el-slim. Brukte det da jeg ble gravid med eldstemann for da hadde jeg ikke el-slim i det hele tatt.
 
Jeg blør betraktelig mye mindre i dag. Håper bare kroppen klarer å kvitte seg med alt selv. Leser på nettet at det er vanlig å blø 4-6 uker etter SA. Jeg har blødd i 4 dager nå :dontknow Hm, håper det er til fordel og at el kanskje kommer som normalt :happy093.
 
Joiner her etter kjemisk/tidlig SA :dead:

hani94 - 27 - PP3 - B2 - EL 2/12 - IKM 17/12
 
Jeg blør betraktelig mye mindre i dag. Håper bare kroppen klarer å kvitte seg med alt selv. Leser på nettet at det er vanlig å blø 4-6 uker etter SA. Jeg har blødd i 4 dager nå :dontknow Hm, håper det er til fordel og at el kanskje kommer som normalt :happy093.
Kan jeg spørre om du hadde smerter i forbindelse med din SA nå? Blødningen startet idag, men mindre enn første dag ved vanlig mens.. ingen smerter.
 
Back
Topp