Det har du rett iVelkommen til oss
Bare stusset litt her, du skrev du ble gravid med første barn og på infoen din står B1? Mente du kanskje B2?
B1 dvs at du prøver på barn nummer 1.
Blir spennende om det går denne måneden for deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har du rett iVelkommen til oss
Bare stusset litt her, du skrev du ble gravid med første barn og på infoen din står B1? Mente du kanskje B2?
B1 dvs at du prøver på barn nummer 1.
Blir spennende om det går denne måneden for deg
Velkommen til ossVilje35- 35 - PP12 - B1- IVF-runde1
Siden dette blir første runde med IVF blir EL/IKM litt kunstig- bokstavelig talt, haha (hvem hadde overlevd uten humor ) men er denne gruppa jeg ville tilhørt ihht naturlig syklus, så håper jeg kan henge her litt og, i tillegg til på assistert… så det var en del «kjentfolk her» så synes det virket koselig
JEG! Har lest at mange som tok Solvipect så satt spiren. Har prøvd mange PP nå jeg, men aldri tatt Solvipect så denne PP tenker jeg å teste det ut!Tenker dere å prøve noe annerledes denne pp’en enn tidligere? Noen kjerringråd dere følger som dere ikke har gjort tidligere? Eller andre tiltak?
JEG! Har lest at mange som tok Solvipect så satt spiren. Har prøvd mange PP nå jeg, men aldri tatt Solvipect så denne PP tenker jeg å teste det ut!
Leste noen tar 10 dager før og noen 5 dager osv. Jeg begynner nå ikveld, da det er ca 10 dager igjen til EL. Inntil 3 ganger om dagen. Men jeg skal ta morgen og kveld Så noen som har prøvd å bli gravide i ett år ca, men etter første fosøk med Solvipect satt spiren Artig at du også tenker å prøve ut denneNår skal man ta det? Fra mensen til el? Kanskje jeg og må teste det
Tusen takk <3Velkommen til oss
Blie veldig spennende med første runde med IVF!
Men hvilke dag på IKM har du?
Så jeg fører deg opp på riktig plass
Lykke til
Leste noen tar 10 dager før og noen 5 dager osv. Jeg begynner nå ikveld, da det er ca 10 dager igjen til EL. Inntil 3 ganger om dagen. Men jeg skal ta morgen og kveld Så noen som har prøvd å bli gravide i ett år ca, men etter første fosøk med Solvipect satt spiren Artig at du også tenker å prøve ut denne
Da må du gjøre det ja! Leste noe om minst 5 dager før så du ligger godt bak så er bare å begynne på mandagSpennende! Ja, hvorfor ikke prøve det man kan prøve
Da kan jeg kjøpe på mandag og det blir 8 dager før jeg antar el kommer. Og hvor mange ml man skal ta hver gang står på flasken?
Kjenner jeg er så nervøs og leser på andres erfaringer med dobbel dose letrozol. Nå er det over 6 mnd siden sist jeg hadde el håper sånn at jeg får el denne gangen, bare så muligheten får å kunne bli gravid er der i hvert fall
Da må du gjøre det ja! Leste noe om minst 5 dager før så du ligger godt bak så er bare å begynne på mandag
Blir artig, nå som vi er to som prøver ut denne "kuren" ganske likt! Jeg tok også dobbel dose letrozol, og jeg håper det gjør susen for deg denne gangen
Skal til gyn for kontroll den 24/11 og se åssen ståa er med modne egg, slimhinne osv. Blir jo helt artig hvis vi begge har fått klaffa denne runden pga Solvipect tillegg, og at vi to har prøvd så leeenge
Er jo mer artigere å følge noen som ligger omtrent likt i løypa både med kuren, kontroll og langtidsprøver Jeg setter alle fingrene og tærne i kryss og håper for oss herJa, da kjøper jeg på mandag! Helt enig, blir spennende å se når vi er to som prøver Solvipect
Jeg skal til gyn 29/11 for å sjekke det samme
Ja, TENK om vi begge får positivt test om noen uker
Er jo mer artigere å følge noen som ligger omtrent likt i løypa både med kuren, kontroll og langtidsprøver Jeg setter alle fingrene og tærne i kryss og håper for oss her
Satser på jule-spire
Velkommen til ossDrømmeren89 - 32 - pp9 - B1 - el ca 3/12 - IKM ca 19/12.
Mulig jeg havner i IKM uke 51 pga kjemisk/tidlig SA men jeg setter meg litt på sidelinjen og følger med. Skal ikke teste før etter IKM, men blir gjerne med på el-jakten Skal også til gynekolog for å sjekke det grunnleggende. Blir fort gravid - men har aldri klart å beholde
Jeg håper så inderlig at alle får verdens fineste julegave i år! Så kan vi legge skylda på at vi "spiste litt for mye julemat" Unnskyldningene er i boks - klar for ny runde!
Oi. Dette har jeg faktisk i kjøleskapet. Gikk ut på dato i oktober. Men jeg må sjekke RELIS før jeg evt prøver.Er jo mer artigere å følge noen som ligger omtrent likt i løypa både med kuren, kontroll og langtidsprøver Jeg setter alle fingrene og tærne i kryss og håper for oss her
Satser på jule-spire
Oi jeg vet ikke hvorfor quoten ble helt feil. Det var et svar til Solvipect.Oi. Dette har jeg faktisk i kjøleskapet. Gikk ut på dato i oktober. Men jeg må sjekke RELIS før jeg evt prøver.
Her har også blødningen gjort seg ferdig! Og testkjøret starter fra imorgen. Har varslet samboer at vi skal legge inn aksjer imorgen, for nå skal vi ikke miste eggløsningHvordan går det med dere??
idag kom TR snikende tilbake Bare små spotting her, og forsvinner sikkert igjen imorgen.. jaja hormoner greier Er så klar for EL-jaktingen! Begynt med første sjekk idag så blir det en test om morgen hverdag fremover