⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Kan nok settes på TR nå, ser ikke ut som det blir noe av denne spira :shifty: menskramper fra hel**** og begynt å blø, og med tanke på at strekene ikke øker i styrke så går det nok ikke rett vei.
Det er utrolig dumt og leit :(
Hvor mange dpo er du nå?

Ønsker deg masse lykke til neste PP og jeg ser at vi har havna i samme IKM gruppe igjen. Koselig :love7
 
Ny dag og da har vi dagens nye IKM’ere;:)

@Juvelen10
@ing35
@Liljepia90

Hvordan går det med dere? :Heartred
 
Ny dag og da har vi dagens nye IKM’ere;:)

@Juvelen10
@ing35
@Liljepia90

Hvordan går det med dere? :Heartred

Dpo 14 idag. testet negativt på 12 dpo så da ga jeg opp og gadd ikke svi av flere tester (har begynt å bli litt gjerrig på disse testene etter hvert). Jammen kom tanta i dag :yuck: , så da er det bare å brette opp ermene og prøve igjen. Det virker heldigvis som at syklusen og kroppen har kommet seg bra etter at vi mistet lillebror i magen i sommer så forhåpentligvis klaffer det snart.

Veldig hyggelig å se dere som har blitt gravide denne runden, ønsker dere all verdens lykke til! Sender også en klem til alle som av ulike årsaker må følge med i ny IKM-tråd. Vi ses vel der flere av oss :Heartblue
 
Ny dag og da har vi dagens nye IKM’ere;:)

@Juvelen10
@ing35
@Liljepia90

Hvordan går det med dere? :Heartred

Intet nytt herfra. Ikke testet på to dager (negativ), men ingen TR enda. Er usikker på om jeg har syklus på 28 eller 30 dager og derfor også litt usikker på EL, men jeg tror egentlig TR dukker opp ila helgen :meh: jeg mistet i alle fall all tro forrige gang jeg testa. Syklusdag 28 idag, så vi får se :shy:
 
Lasta aldri opp denne fordi jeg hadde negativ digital samtidig. Tenker å ta en ny test imorgen hvis ikke TR kommer først, da er det 72 timer siden jeg tok disse og hvis det skulle vært noe vil det slått imorgen.
 

Vedlegg

  • EBBA526D-00D7-4992-A1D3-0F68323601CB.jpeg
    EBBA526D-00D7-4992-A1D3-0F68323601CB.jpeg
    923,1 KB · Visninger: 111
Fortsatt ingen TR på meg… :meh: håper den kommer snart så vi kan starte på ny runde
 
Lasta aldri opp denne fordi jeg hadde negativ digital samtidig. Tenker å ta en ny test imorgen hvis ikke TR kommer først, da er det 72 timer siden jeg tok disse og hvis det skulle vært noe vil det slått imorgen.

edit: tok en test i kveld som er like negativ som resten :meh:

dobbel Edit, trykte Quote istedenfor rediger :hilarious: ble dobbelpost, Sorry! :angelic:
 
Hei! Har vært lite aktiv her i det siste... vi har prøvd aktiv også denne pp'en (over ett år nå) mens vi ventet på prøvesvar... er 11dpo i dag, men ingen håp.
Jeg var hos legen og gyn mellom mai og september, og alt ser tydeligvis bra ut. Men vi har fått et urovekkende svar på sædprøven. Null sædceller. !! Jeg visste ikke dette gikk an en gang, men det hadde forklart hvorfor vi ikke lykkes selv om jeg har barn fra før... :( Vi vet ikke helt hvordan vi skal forholde oss til dette svaret.
 
Skjønner! Viktig å sjekke opp i mannens helse også :) har du prøvd hormoner av noe slag i forbindelse med prøvingen før?
Nei aldri. Begynte å blø masse igår Torsdag. Men har vært så travelt her med besøk og skoleinnlevering at jeg ikke helt klarer å lande. Litt lei meg innimellom slagene og litt glad. Har ikke hatt spontanabort før og har 3 friske gutter , hvor 2 var suprise. :hilarious: Så føler jeg må sjekke opp i kroppen, selvom det og kan bare være tilfeldig. Har fått legetime til 26 :)
 
Hei fine dere:shy:
Det ble dessverre en tidlig SA på meg. Etter mange pp’er er det klart forferdelig trist å miste, når man endelig trodde vi fikk det til. Men på en annen side vet jeg jo nå at vi kan bli gravide igjen.
Håper det går bra med dere, og masse lykke til dere med og uten positiv test :Heartred:Heartred
Så trist å høre :sorry: Håper vi følger hverandre inn i Juli gruppen :Heartpink
 
13 dpo nå, og jeg kjenner TR smertene komme, og har svak spotting. Så TR dukker opp i løpet av natten/morgenkvisten, så ingen graviditet denne gangen heller….
Gratulerer til dere med positiv test, og lykke til til dere andre:Heartred
 
Hei! Har vært lite aktiv her i det siste... vi har prøvd aktiv også denne pp'en (over ett år nå) mens vi ventet på prøvesvar... er 11dpo i dag, men ingen håp.
Jeg var hos legen og gyn mellom mai og september, og alt ser tydeligvis bra ut. Men vi har fått et urovekkende svar på sædprøven. Null sædceller. !! Jeg visste ikke dette gikk an en gang, men det hadde forklart hvorfor vi ikke lykkes selv om jeg har barn fra før... :( Vi vet ikke helt hvordan vi skal forholde oss til dette svaret.

Huff, for en kjip beskjed å få, skjønner det ikke var det dere hadde håpet på :( Håper dere finner ut av veien videre. Er jo flere som bruker donor ❤️
 
Hei! Har vært lite aktiv her i det siste... vi har prøvd aktiv også denne pp'en (over ett år nå) mens vi ventet på prøvesvar... er 11dpo i dag, men ingen håp.
Jeg var hos legen og gyn mellom mai og september, og alt ser tydeligvis bra ut. Men vi har fått et urovekkende svar på sædprøven. Null sædceller. !! Jeg visste ikke dette gikk an en gang, men det hadde forklart hvorfor vi ikke lykkes selv om jeg har barn fra før... :( Vi vet ikke helt hvordan vi skal forholde oss til dette svaret.
Ååå for en tung beskjed å få :( Hvordan har mannen din det?
Tror jeg ville spurt inne på assistert. Om det er andre muligheter enn donor? Evt får han gjøre alt han kan av kjerringråd også se om det går ab å få noen iallefall så man kan ha ivf? Ellers vet jeg ikke hva de gjør altså. :Heartpink
 
Hei! Har vært lite aktiv her i det siste... vi har prøvd aktiv også denne pp'en (over ett år nå) mens vi ventet på prøvesvar... er 11dpo i dag, men ingen håp.
Jeg var hos legen og gyn mellom mai og september, og alt ser tydeligvis bra ut. Men vi har fått et urovekkende svar på sædprøven. Null sædceller. !! Jeg visste ikke dette gikk an en gang, men det hadde forklart hvorfor vi ikke lykkes selv om jeg har barn fra før... :( Vi vet ikke helt hvordan vi skal forholde oss til dette svaret.
Sniker! Så leit å høre :( Føler med deg! Men håpet er ikke ute. Det går an å ta en biopsi for å sjekke om han har sædceller i testiklene. Det kan være han har, men at de ikke kommer ut. Hvis det er tilfellet er det fortsatt mulig for dere å hente ut sædceller og befrukte ved hjelp av ICSI. Spør inne på assistert, vet det er flere som har vært igjennom det samme :Heartred
 
9 dpo. Streken er enda tydeligere i dag:D Når er det vanlig å teste positivt med digital CB?
 

Vedlegg

  • 6F6038E1-D3E7-4DFF-BD40-41D66CED4F15.jpeg
    6F6038E1-D3E7-4DFF-BD40-41D66CED4F15.jpeg
    769,5 KB · Visninger: 91
12 dpo, dette er altfor svakt til å være 12 dpo vel? Burde vel vært sterkere?
 

Vedlegg

  • 79154779-3BAC-46CF-BAA8-D8D69E8822A6.jpeg
    79154779-3BAC-46CF-BAA8-D8D69E8822A6.jpeg
    869,2 KB · Visninger: 92
Back
Topp