⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Etter tidenes opptur i går med positiv cb digital, så var det brutalt å våkne opp med blødning i dag. :crybaby2 Tok en make sure test og den var positiv den, men kan ikke si at jeg ser noe særlig tydeligere strek fra den første positive jeg fikk for to dager siden. Frykter at dette ender i kjemisk. :smiley-angry017
Ååå neeei :smiley-angry017 Stor klem til deg :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred Blødningene hat komt her nå også :Heartpink Håper no at du har uskyldig blødning, men uansett tøft :(
 
Så utrolig trist! Nå ble jeg lei meg på dine vegne. Tredje på rad, når kan du få noe hjelp for at spira skal sitte bedre? ❤️
Aner ikke. Tenkte å ta blodprøver nå for å se om det er noe jeg mangler. Har vært flink å ta kosttilskudd med allslags vitaminer. Men vet min kjære har lave folatverdier, folat er visstnok viktig for sperm. Så nå skal han få lov å begynne på det :rolleyes: Vil ikke ha dårligere svømmere i egget.
 
Tok denne nå nettopp, 11dpo :) sterkere i dag, får den med på bildet og. Nå kanskje dere ser også. MEN.. tror kanskje gleden er kortvarig for har hatt litt lyserosa blod ved dobesøk :arghh: Og etter exu'n i sommer så er jeg ikke optimistisk når jeg ser blod i svangerskapet. Er nok kanskje en kjemisk jeg opplever nå, det vil tiden vise..
Vis vedlegget 368596Vis vedlegget 368593

Håper for deg de blir sterkere, for hvis JEG ser streken, vel, da er det strek der :pompus:
 
Så gøy at vi ligger helt likt i løypa! Jeg er også 11 dpo, og har hatt litt ferskenfarget preg på utfloden i dag. Tok en ny test nå, og synes min strek også har blitt bittelitt sterkere. Men jeg kjenner at jeg også er litt skeptisk til at det er begynt å komme litt farge på utfloden, det kan fort gå over til spotting og blødning. Men håper i det lengste for oss begge:smiley-angelic001!
Ser streken, håper det her går riktig vei for oss begge! Altfor nervepirrende! ❤
 
Et lite håp har jeg jo. Jeg har ikke blødd mye og jeg kjenner ingen typiske menssmerter eller murring. Vet jo at blødninger i starten er ganske vanlig, så det er vel bare å vente å se.
Håper det er helt uskyldig ❤️
 
Aner ikke. Tenkte å ta blodprøver nå for å se om det er noe jeg mangler. Har vært flink å ta kosttilskudd med allslags vitaminer. Men vet min kjære har lave folatverdier, folat er visstnok viktig for sperm. Så nå skal han få lov å begynne på det :rolleyes: Vil ikke ha dårligere svømmere i egget.
Skjønner! Viktig å sjekke opp i mannens helse også :) har du prøvd hormoner av noe slag i forbindelse med prøvingen før?
 
11 dpo og skyggestreken har kommet tilbake igjen. Syntes jeg så strek etter ett minutt (første bilde).
Men nå når den er tørr, så ser jeg at streken er grå (andre bilde):meh:

34E34465-0FF6-4524-A2B7-555E54D4BAF1.jpeg


F06A1A8B-D98D-49EC-87F5-34599CD8B93D.jpeg
 
Hei fine dere:shy:
Det ble dessverre en tidlig SA på meg. Etter mange pp’er er det klart forferdelig trist å miste, når man endelig trodde vi fikk det til. Men på en annen side vet jeg jo nå at vi kan bli gravide igjen.
Håper det går bra med dere, og masse lykke til dere med og uten positiv test :Heartred:Heartred
 
Hei fine dere:shy:
Det ble dessverre en tidlig SA på meg. Etter mange pp’er er det klart forferdelig trist å miste, når man endelig trodde vi fikk det til. Men på en annen side vet jeg jo nå at vi kan bli gravide igjen.
Håper det går bra med dere, og masse lykke til dere med og uten positiv test :Heartred:Heartred
Ååå, så ufattelig trist :sad010Vet hvordan det føles, og sender en stor klem:Heartred Håper SAen gjør det lettere å bli gravid neste prøveperiode og det da sitter hele veien!
 
Hei fine dere:shy:
Det ble dessverre en tidlig SA på meg. Etter mange pp’er er det klart forferdelig trist å miste, når man endelig trodde vi fikk det til. Men på en annen side vet jeg jo nå at vi kan bli gravide igjen.
Håper det går bra med dere, og masse lykke til dere med og uten positiv test :Heartred:Heartred

Sender en stor klem ❤️
 
Er nå 14dpo og har ikm idag. Har nettopp tatt en tidligtest som var negativ, så regner med tr er like rundt hjørnet (håper jeg). Klar for ny pp :shy:
 
Vet dere forresten om starten på denne SA’en regnes som syklusdag 1? Hørt noen mener at man må vente til neste syklus med å prøve igjen.
 
Vet dere forresten om starten på denne SA’en regnes som syklusdag 1? Hørt noen mener at man må vente til neste syklus med å prøve igjen.

På legevakten fikk jeg beskjed om at vi kunne prøve igjen ved første eggløsning. Det var i uke 6 :) Mange leger som mener mye forskjellig altså, men.
 
Back
Topp