⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

11 dpo. Ultrasvak skygge i dag også. Utfloden har begynt å få et ferskenfarget preg, så dette går nok ikke veien. Men det er jo fortsatt lov å håpe, så lenge mensen ikke kommer.

11 dpo i dag, og jeg trodde først jeg så noe, men skjønner jo at det bare var ønsketenking. Dessuten hadde det jo vært rart om det fortsatt var kjeeeeempesvakt, likt som for to dager siden.
Anywhoooo… venter på ikm, og håper på en mindre stressende neste syklus. Denne har vært altfor prega av at jeg har vært så sikker i min sak, men nå stoler jeg så absolutt ikke på kroppens graviditetstegn lengre :banghead:
Syns jeg skimter svak strek på deres tester :pompus:
 
Dere to hadde IKM på mandag som var så lurer jeg på hvordan det går med dere idag? Noe nye oppdateringer på lista?:):Heartred

@Turkistliv og @Berlioz :D
 

Er så usikker, her er jo strek men den er så svak at jeg får helt hetta :shifty: Synes ikke streken egentlig har blitt noe sterkere siden igår heller....

Har bestilt digital som er på vei i posten.

Enn så lenge er der jo strek og ingen mens enda.. så gravid enn så lenge :notworthy

IMG_20211014_100326.jpg
 
Får litt håp av å lese dette ❤️ Nærmer meg også IKM, men negative tester og mistet troen. Håper er jo ikke ute før TR, men Ugh. Slitsomt med håp og skuffelse! Hvilken syklusdag er du på?
IKM i dag. Ingen tegn til TR.. Vanligvis har jeg kjempe kramper IKM dagen. Så er bare å vente da :p
 
Det er ennå tidlig. Ingen håp er ute før TR dukker opp:Heartred


Nei! :sorry: Det var leit å lese :sorry: Skal jeg flytte deg over til TR eller vil du vente litt? Masse trøsteklem!:Heartred
Det er vel bare å flytte meg over, så får vi håpe kroppen ordner opp fort selv :happy: Utrolig dårlig timing dette med oppgave som skal inn, sykt barn og svigerbesøk som kommer ikveld :woot:
 
Etter tidenes opptur i går med positiv cb digital, så var det brutalt å våkne opp med blødning i dag. :crybaby2 Tok en make sure test og den var positiv den, men kan ikke si at jeg ser noe særlig tydeligere strek fra den første positive jeg fikk for to dager siden. Frykter at dette ender i kjemisk. :smiley-angry017
 
Etter tidenes opptur i går med positiv cb digital, så var det brutalt å våkne opp med blødning i dag. :crybaby2 Tok en make sure test og den var positiv den, men kan ikke si at jeg ser noe særlig tydeligere strek fra den første positive jeg fikk for to dager siden. Frykter at dette ender i kjemisk. :smiley-angry017
Styrkeklem til deg!
 
IKM i dag. Ingen tegn til TR.. Vanligvis har jeg kjempe kramper IKM dagen. Så er bare å vente da :p
Jeg har IKM imorgen eller fram til søndag, usikker på om syklus er 28 eller 30 dager lang. Syklusdag 27 idag! Skal du teste noe mer eller venter du litt til?
 
Da var man over IKM og dette lille frøet er tydeligvis ikke liv laga.:( Men er jo forberedt pga dårlig økning på testene. Så får vi se om jeg står over wild yam eller om jeg tør å prøve det igjen. Dette blir min tredje kjemiske på rad. Men første som kommer til positiv digital test:shy:

Nå kroppen må du bare bløøøøø :sad010 Masse lykke til til dere andre :HeartpinkVis vedlegget 368568
Så utrolig trist! Nå ble jeg lei meg på dine vegne. Tredje på rad, når kan du få noe hjelp for at spira skal sitte bedre? ❤️
 
Tok denne nå nettopp, 11dpo :) sterkere i dag, får den med på bildet og. Nå kanskje dere ser også. MEN.. tror kanskje gleden er kortvarig for har hatt litt lyserosa blod ved dobesøk :arghh: Og etter exu'n i sommer så er jeg ikke optimistisk når jeg ser blod i svangerskapet. Er nok kanskje en kjemisk jeg opplever nå, det vil tiden vise..
20211014_131248.jpg
20211014_131839.jpg
 
Etter tidenes opptur i går med positiv cb digital, så var det brutalt å våkne opp med blødning i dag. :crybaby2 Tok en make sure test og den var positiv den, men kan ikke si at jeg ser noe særlig tydeligere strek fra den første positive jeg fikk for to dager siden. Frykter at dette ender i kjemisk. :smiley-angry017
Men så lenge testene ikke er svakere lever vel håpet litt til? Men jeg skjønner at det må være fryktelig tøff! Sender styrkeklemmer ❤️
 
Tok denne nå nettopp, 11dpo :) sterkere i dag, får den med på bildet og. Nå kanskje dere ser også. MEN.. tror kanskje gleden er kortvarig for har hatt litt lyserosa blod ved dobesøk :arghh: Og etter exu'n i sommer så er jeg ikke optimistisk når jeg ser blod i svangerskapet. Er nok kanskje en kjemisk jeg opplever nå, det vil tiden vise..
Vis vedlegget 368596Vis vedlegget 368593
Ser streken! Kan jo ha festa seg sent ❤️ Leste litt bakover i tråden her om noen som først fikk positiv test flere dager etter IKM hvor alt gikk bra ❤️
 
Ser streken! Kan jo ha festa seg sent ❤️ Leste litt bakover i tråden her om noen som først fikk positiv test flere dager etter IKM hvor alt gikk bra ❤️
Ja det kan jo hende det og, kan håpe det inntil videre ❤ Hadde noen ekstra smerter på søndagen, så kanskje festet den seg rundt da. Ikke godt å vite. Burde kanskje vært sterkere strek nå da.
Men gir ikke opp håpet helt enda da :)
 
Men så lenge testene ikke er svakere lever vel håpet litt til? Men jeg skjønner at det må være fryktelig tøff! Sender styrkeklemmer ❤️
Et lite håp har jeg jo. Jeg har ikke blødd mye og jeg kjenner ingen typiske menssmerter eller murring. Vet jo at blødninger i starten er ganske vanlig, så det er vel bare å vente å se.
 
Etter tidenes opptur i går med positiv cb digital, så var det brutalt å våkne opp med blødning i dag. :crybaby2 Tok en make sure test og den var positiv den, men kan ikke si at jeg ser noe særlig tydeligere strek fra den første positive jeg fikk for to dager siden. Frykter at dette ender i kjemisk. :smiley-angry017
Neeij, håpe du har en uskyldig blødning! Styrkeklemmer! ❤
 
Tok denne nå nettopp, 11dpo :) sterkere i dag, får den med på bildet og. Nå kanskje dere ser også. MEN.. tror kanskje gleden er kortvarig for har hatt litt lyserosa blod ved dobesøk :arghh: Og etter exu'n i sommer så er jeg ikke optimistisk når jeg ser blod i svangerskapet. Er nok kanskje en kjemisk jeg opplever nå, det vil tiden vise..
Vis vedlegget 368596Vis vedlegget 368593
Så gøy at vi ligger helt likt i løypa! Jeg er også 11 dpo, og har hatt litt ferskenfarget preg på utfloden i dag. Tok en ny test nå, og synes min strek også har blitt bittelitt sterkere. Men jeg kjenner at jeg også er litt skeptisk til at det er begynt å komme litt farge på utfloden, det kan fort gå over til spotting og blødning. Men håper i det lengste for oss begge:smiley-angelic001!
 

Vedlegg

  • DBCD943B-181D-48A4-AB06-46630DFFFEC6.jpeg
    DBCD943B-181D-48A4-AB06-46630DFFFEC6.jpeg
    270,2 KB · Visninger: 58
Back
Topp