⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Fikk tr på 15 dpo.. Testet ikke engang, hadde ikke trua på at det hadde gått.. Ser at du også har fått tr nå, så leit :(
Bedre lykke neste gang, for oss begge to! :Heartred
Ja det var leit!:banghead::Heartred

Jaja vi klarer å brette opp ermene og kjører på ny runde! Kommer du til IKM uke 44 el 45? Jeg har festa meg inn i 45 nå:knegg:

Gratulerer så mye til dere som har testet positivt!:love7 Her kom tr i dag, så får starte pp2! Prøver å fokusere på at denne syklusen ble litt kortere enn forrige, og at hormonbalansen kanskje går i riktig retning etter pilleslutt. Håper ikke jeg ser resten av dere som ikke har fått svar i neste Ikm gruppe (vil jo heller at dere skal få positiv test) :happy: Krysser fingrene og kommer til å følge med videre her inne:):shy:
Kjedelig at du også fikk TR!.:banghead:
Masse lykke til neste PP:Heartred

Hvor mange dpo er du idag?
 
Det er sikkert det, men etter 34 PP’r da blir man litt pessimist:shifty:
Føler med deg! Jeg er inn PP26 nå. Lurer på om du får hjelp / kur? Snakka med gyn idag for å sette opp time etter jeg fikk TR og det var noe snakk om at hvis det er funnet egg til kontroll skulle vi sendes til en annen sted for egg uttak. Skulle snakke mer om det til timen den 25. kanskje du kan be om det samme?:Heartred
 
Går det greit å vente til imorgen og se hva testen sier da? Tør ikke være for positiv asså:hilarious:
Selvsagt kjære deg :hilarious::Heartred
Er bare å si ifra når du vet mer sikkert :Heartred
 
God morgen :joyful:

Idag tidlig målte jeg tempen og den falt enda nedover, og jeg tenkte at det var kjørt. Gikk på do etterpå, og ja der har TR meldt sin ankomst :puke:banghead: Jaja, da gikk det ikke denne gangen heller og vi får bare brette opp ermene og kjøre på igjen med temping/testing nå i denne syklus, nr 26 :rolleyes: Skal til gyn for kontroll på dag 12 og var snakk om jeg kanskje skulle få Ovitrelle denne gangen :)

Ønsker dere alle masse lykke til i de kommende dagene og neste uke! :Heartred Jeg blir her for å oppdatere lista :)

Så dumt!:wtf: var nesten sikker på at du kom til å få positiv test snart:Heartred
 
Føler med deg! Jeg er inn PP26 nå. Lurer på om du får hjelp / kur? Snakka med gyn idag for å sette opp time etter jeg fikk TR og det var noe snakk om at hvis det er funnet egg til kontroll skulle vi sendes til en annen sted for egg uttak. Skulle snakke mer om det til timen den 25. kanskje du kan be om det samme?:Heartred
Har vært igjennom IVF. Så kjenner jeg begynner å gi opp litt rett og slett. Kjenner jeg ikke orker noe mer styr egentlig:( sorry at jeg er så negativ, men det er livet akkurat nå. Går i bølgedaler dette:meh:
 
Her har jeg enda ikke blødd noe mer:confused004
Kunne jo faktisk vært festeblødning jeg hadde i går da?!
Har ikke flere tester så får ikke testa før testene kommer i posten forhåpentligvis imorgen.
13 dpo idag
 
Her er min oppdatering i dag :) bilder i ulike lys.
Test tatt i dag ettermiddag 10dpo. Mener at i dag ser jeg noe der, den er ikke helt blank. Men føler og jeg har sett meg helt blind :p sikkert bare jeg som ser.. Får bare håpe da på sterkere i morgen.
20211013_124440.jpg

20211013_123748.jpg

20211013_124149.jpg
 
Last edited:
Hei! :)

Jeg hadde egentlig IKM idag, men så ble TR forsinket forrige mnd. pga. vaksina tatt mnd. før. Jeg glemte dermed hele gruppa, men har vært inne og lest de siste dagene.

GRATULERER til dere som har fått positive tester, ser det er flere her inne! :love7
:talk017

Jeg har forventet IKM på mandag/tirsdag, så idag er jeg 8/9 dpo. Jeg har allerede tatt flere tester (selv om jeg hadde bestemt meg for å vente til minst 10 dpo) - haha!

Tok en RFSU tidligtest nå nettopp, og jeg ser en svak strek. Jeg må få en sterkere strek for å tro på det, men jeg håper såå innmari da! :Heartred

20211013_213711.jpg
 
Har egentlig IKM i morgen.. Men EL var forsinket denne gangen.. SÅ jeg aner ikke om TR kommer til tiden eller ikke.. :shifty:
Å jeg har ingen tester liggende så jeg får ikke testet heller.. Ikke det at jeg hadde tatt det for god fisk.
Siste var testen blendahvit på IKM dato og positiv først IKM+3 :hilarious:
 
Så dumt!:wtf: var nesten sikker på at du kom til å få positiv test snart:Heartred
Det var jeg også etter den lovende tempkurven:arghh:
Jaja, får bare kjøre på ny PP:Heartred

Har vært igjennom IVF. Så kjenner jeg begynner å gi opp litt rett og slett. Kjenner jeg ikke orker noe mer styr egentlig:( sorry at jeg er så negativ, men det er livet akkurat nå. Går i bølgedaler dette:meh:
Huff, det er veldig trist og føler med deg :Heartpink Sender deg masse klem:Heartred Trodde at IVF vil hjelpe minst 80% sjans eller tar jeg feil? Da jeg ikke har mye erfaring på dette, og det blir muligens min første om det blir noe.
 
God morgen :joyful:

Idag tidlig målte jeg tempen og den falt enda nedover, og jeg tenkte at det var kjørt. Gikk på do etterpå, og ja der har TR meldt sin ankomst :puke:banghead: Jaja, da gikk det ikke denne gangen heller og vi får bare brette opp ermene og kjøre på igjen med temping/testing nå i denne syklus, nr 26 :rolleyes: Skal til gyn for kontroll på dag 12 og var snakk om jeg kanskje skulle få Ovitrelle denne gangen :)

Ønsker dere alle masse lykke til i de kommende dagene og neste uke! :Heartred Jeg blir her for å oppdatere lista :)
Søren, så ergerlig! Hadde virkelig troen på denne, tipper egget ble befruktet men at det ikke klarte å feste seg? Selvsagt bare spekulasjon, men noe må jo ha forårsaket en så fin kurve, tenker jeg.
Ønsker deg masse lykke til videre med prøvingen, håper spira sitter snart! ❤️
 
Back
Topp