Det er fortsatt håp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er fortsatt håp
Det er sikkert det, men etter 34 PP’r da blir man litt pessimistDet er fortsatt håp
Forstår deg inderlig godt, altså! Og krysser absolutt alt jeg har av tær og fingreDet er sikkert det, men etter 34 PP’r da blir man litt pessimist
Er 12 eller 13 DPO muligens, har ikke testet etter EL så vet ikke 100% sikkertUtrolig kjedelig! Masse lykke til neste PP
Hvor mange dpo er du nå?
Dere! Tror jeg kan settes opp på gravid. 11DPO i dag. Fikk litt stikninger i livmor i går og har spottet litt, men det har stoppet nå, så da gjenstår bare å håpe på at dette går veien. Vis vedlegget 368484
Weee se der ja
Ja det var leit!Fikk tr på 15 dpo.. Testet ikke engang, hadde ikke trua på at det hadde gått.. Ser at du også har fått tr nå, så leit
Bedre lykke neste gang, for oss begge to!
Kjedelig at du også fikk TR!.Gratulerer så mye til dere som har testet positivt! Her kom tr i dag, så får starte pp2! Prøver å fokusere på at denne syklusen ble litt kortere enn forrige, og at hormonbalansen kanskje går i riktig retning etter pilleslutt. Håper ikke jeg ser resten av dere som ikke har fått svar i neste Ikm gruppe (vil jo heller at dere skal få positiv test) Krysser fingrene og kommer til å følge med videre her inne
Føler med deg! Jeg er inn PP26 nå. Lurer på om du får hjelp / kur? Snakka med gyn idag for å sette opp time etter jeg fikk TR og det var noe snakk om at hvis det er funnet egg til kontroll skulle vi sendes til en annen sted for egg uttak. Skulle snakke mer om det til timen den 25. kanskje du kan be om det samme?Det er sikkert det, men etter 34 PP’r da blir man litt pessimist
Går det greit å vente til imorgen og se hva testen sier da? Tør ikke være for positiv assåWeee se der ja
Gratulerer så mye!!måtte spiren sitte hele veien
Vil du jeg fører deg opp som gravid nå?
Selvsagt kjære degGår det greit å vente til imorgen og se hva testen sier da? Tør ikke være for positiv asså
God morgen
Idag tidlig målte jeg tempen og den falt enda nedover, og jeg tenkte at det var kjørt. Gikk på do etterpå, og ja der har TR meldt sin ankomst Jaja, da gikk det ikke denne gangen heller og vi får bare brette opp ermene og kjøre på igjen med temping/testing nå i denne syklus, nr 26 Skal til gyn for kontroll på dag 12 og var snakk om jeg kanskje skulle få Ovitrelle denne gangen
Ønsker dere alle masse lykke til i de kommende dagene og neste uke! Jeg blir her for å oppdatere lista
Har vært igjennom IVF. Så kjenner jeg begynner å gi opp litt rett og slett. Kjenner jeg ikke orker noe mer styr egentlig sorry at jeg er så negativ, men det er livet akkurat nå. Går i bølgedaler detteFøler med deg! Jeg er inn PP26 nå. Lurer på om du får hjelp / kur? Snakka med gyn idag for å sette opp time etter jeg fikk TR og det var noe snakk om at hvis det er funnet egg til kontroll skulle vi sendes til en annen sted for egg uttak. Skulle snakke mer om det til timen den 25. kanskje du kan be om det samme?
I lige måde! 14 dpo i dagKjedelig at du også fikk TR!.
Masse lykke til neste PP
Hvor mange dpo er du idag?
Det var jeg også etter den lovende tempkurvenSå dumt! var nesten sikker på at du kom til å få positiv test snart
Huff, det er veldig trist og føler med deg Sender deg masse klem Trodde at IVF vil hjelpe minst 80% sjans eller tar jeg feil? Da jeg ikke har mye erfaring på dette, og det blir muligens min første om det blir noe.Har vært igjennom IVF. Så kjenner jeg begynner å gi opp litt rett og slett. Kjenner jeg ikke orker noe mer styr egentlig sorry at jeg er så negativ, men det er livet akkurat nå. Går i bølgedaler dette
Søren, så ergerlig! Hadde virkelig troen på denne, tipper egget ble befruktet men at det ikke klarte å feste seg? Selvsagt bare spekulasjon, men noe må jo ha forårsaket en så fin kurve, tenker jeg.God morgen
Idag tidlig målte jeg tempen og den falt enda nedover, og jeg tenkte at det var kjørt. Gikk på do etterpå, og ja der har TR meldt sin ankomst Jaja, da gikk det ikke denne gangen heller og vi får bare brette opp ermene og kjøre på igjen med temping/testing nå i denne syklus, nr 26 Skal til gyn for kontroll på dag 12 og var snakk om jeg kanskje skulle få Ovitrelle denne gangen
Ønsker dere alle masse lykke til i de kommende dagene og neste uke! Jeg blir her for å oppdatere lista