⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Dere! :eek: Tror jeg kan settes opp på gravid.:smiley-bounce022 11DPO i dag. Fikk litt stikninger i livmor i går og har spottet litt, men det har stoppet nå, så da gjenstår bare å håpe på at dette går veien. :smiley-angelic001Vis vedlegget 368484
Gratulerer så masse!! :Heartred
Setter deg gravid jeg :joyful:
 
Jeg hadde sånn troen på at det skulle gå for deg denne gangen:Heartred Da vet vi hvertfall at neste gang så sitter den:cheers
Ja, jeg hadde tro også! Jaja, kroppen kan lure oss :hungover:
Satser på at det går neste runde:Heartred
 
Og vi har en dagens IKM, lurer på hvordan det går med deg - @Lillespire2022 ? :joyful:
 
Sorry for all spamming fra min side i denne gruppa, altså, men.. tok ny test nå, på veldig konsentrert urin.

Negativ tidligtest fra CB på 10 dpo. Har mista hele håpet, og tror ømheten i magen og alt det andre enten forsvinner snart, eller skyldes noe annet.

Jeg som var så sikker denne gangen!
 

Vedlegg

  • FB389A36-2D7D-4A21-96CA-31745CE100EA.jpeg
    FB389A36-2D7D-4A21-96CA-31745CE100EA.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 109
Sorry for all spamming fra min side i denne gruppa, altså, men.. tok ny test nå, på veldig konsentrert urin.

Negativ tidligtest fra CB på 10 dpo. Har mista hele håpet, og tror ømheten i magen og alt det andre enten forsvinner snart, eller skyldes noe annet.

Jeg som var så sikker denne gangen!

Spam i vei, det er det vi er her til :hilarious:

Men huff, kjedelig med negativ test! Håpet er ikke ute før TR kommer da. Heier på deg!
 
Hei slenger meg med her ikm er ca 24 oktober, fekk positiv eggløsningstest mandag kveld, store smerter høgre side i går. Er på pp 4 men ammer siste babyen min på 6 måneder, så dette kan no ta litt tid
 
Nei fy flate??!!!?? Wtf

IMG_20211013_142448.jpg
 
Gratulerer:Heartred er dette første testen?:happy:
Nei, fikk blenda tester helt frem til 12 dpo så slutta å teste fordi jeg trodde alt håp var over :wideyed: Så kom ikke mensen, så siden den var to dager forsinket tenkte jeg at jeg kanskje burde ta en test igjen.

Må innrømme det at jeg blir litt skeptisk til hvor svak den er siden jeg er 15 dpo-ish. Men er ikke annet å gjøre enn å håpe på sen implantasjon eller noe og krysse fingrene og håpe på det beste :happy:
 
Næmen hallo se der :wav Gratulerer :love7

Da slenger jeg meg i klubben med deg :knegg: *visomharfåttpositivtestmensomblirusikkerallikevellaughing6 For en herlig bekreftelse. Du vet med mitt Mai barn ble jeg satt tilbake 10 dager iforhold til menstermin. Testet ikke etter eggløsning da. Men han ble født 3 uker etter menstermin tilslutt. Så ikke alltid godt å vite hva som skjer med implantasjon osv. :happy: Ingen regel uten unntak tenker jeg :D
 
Næmen hallo se der :wav Gratulerer :love7

Da slenger jeg meg i klubben med deg :knegg: *visomharfåttpositivtestmensomblirusikkerallikevellaughing6 For en herlig bekreftelse. Du vet med mitt Mai barn ble jeg satt tilbake 10 dager iforhold til menstermin. Testet ikke etter eggløsning da. Men han ble født 3 uker etter menstermin tilslutt. Så ikke alltid godt å vite hva som skjer med implantasjon osv. :happy: Ingen regel uten unntak tenker jeg :D
Ja, må bare satse på det beste og at det blir en terminspire :D helt skipla jeg idag, hadde ikke venta det her. Gikk og venta på mensen liksom :hilarious:
 
Satser på at du heller får tidenes mens først om 9 mnd + :hilarious::Heartpink Nyyyt det! :love7
Hahah huff gleder meg ikke til akkurat den biten av det her :hilarious::hilarious: men nesten alt det andre er verdt å nytes :love7

Krysser fingre og tær for deg også!
 
Gratulerer så mye til dere som har testet positivt!:love7 Her kom tr i dag, så får starte pp2! Prøver å fokusere på at denne syklusen ble litt kortere enn forrige, og at hormonbalansen kanskje går i riktig retning etter pilleslutt. Håper ikke jeg ser resten av dere som ikke har fått svar i neste Ikm gruppe (vil jo heller at dere skal få positiv test) :happy: Krysser fingrene og kommer til å følge med videre her inne:):shy:
 
Back
Topp