Gratulerer så masse!!Dere!Tror jeg kan settes opp på gravid.
11DPO i dag. Fikk litt stikninger i livmor i går og har spottet litt, men det har stoppet nå, så da gjenstår bare å håpe på at dette går veien.
Vis vedlegget 368484

Setter deg gravid jeg

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så masse!!Dere!Tror jeg kan settes opp på gravid.
11DPO i dag. Fikk litt stikninger i livmor i går og har spottet litt, men det har stoppet nå, så da gjenstår bare å håpe på at dette går veien.
Vis vedlegget 368484

Ja, jeg hadde tro også! Jaja, kroppen kan lure ossJeg hadde sånn troen på at det skulle gå for deg denne gangenDa vet vi hvertfall at neste gang så sitter den
![]()

Sorry for all spamming fra min side i denne gruppa, altså, men.. tok ny test nå, på veldig konsentrert urin.
Negativ tidligtest fra CB på 10 dpo. Har mista hele håpet, og tror ømheten i magen og alt det andre enten forsvinner snart, eller skyldes noe annet.
Jeg som var så sikker denne gangen!

Grattis

er dette første testen?
Nei, fikk blenda tester helt frem til 12 dpo så slutta å teste fordi jeg trodde alt håp var overGratulererer dette første testen?
![]()
Så kom ikke mensen, så siden den var to dager forsinket tenkte jeg at jeg kanskje burde ta en test igjen.
Næmen hallo se der
Gratulerer 
*visomharfåttpositivtestmensomblirusikkerallikevel
For en herlig bekreftelse. Du vet med mitt Mai barn ble jeg satt tilbake 10 dager iforhold til menstermin. Testet ikke etter eggløsning da. Men han ble født 3 uker etter menstermin tilslutt. Så ikke alltid godt å vite hva som skjer med implantasjon osv.
Ingen regel uten unntak tenker jeg Ja, må bare satse på det beste og at det blir en terminspireNæmen hallo se derGratulerer
Da slenger jeg meg i klubben med deg*visomharfåttpositivtestmensomblirusikkerallikevel
For en herlig bekreftelse. Du vet med mitt Mai barn ble jeg satt tilbake 10 dager iforhold til menstermin. Testet ikke etter eggløsning da. Men han ble født 3 uker etter menstermin tilslutt. Så ikke alltid godt å vite hva som skjer med implantasjon osv.
Ingen regel uten unntak tenker jeg
![]()

Satser på at du heller får tidenes mens først om 9 mnd +Ja, må bare satse på det beste og at det blir en terminspirehelt skipla jeg idag, hadde ikke venta det her. Gikk og venta på mensen liksom
![]()

Nyyyt det! 
Hahah huff gleder meg ikke til akkurat den biten av det herSatser på at du heller får tidenes mens først om 9 mnd +Nyyyt det!
![]()

men nesten alt det andre er verdt å nytes 
Utrolig kjipt!Hvor mange dpo er du?
Takk for du tenker på meg
Ønsker deg masse lykke til neste PP![]()

Her kom tr i dag, så får starte pp2! Prøver å fokusere på at denne syklusen ble litt kortere enn forrige, og at hormonbalansen kanskje går i riktig retning etter pilleslutt. Håper ikke jeg ser resten av dere som ikke har fått svar i neste Ikm gruppe (vil jo heller at dere skal få positiv test)
Krysser fingrene og kommer til å følge med videre her inne
TakkDet var leit og dumtØnsker dere masse lykke til neste PP
Hvor mange dpo er dere nå?