⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

9 dpo. Første bildet uredigert! Kan noen se noe? :angelic:
 

Vedlegg

  • EE1EE81F-3530-48EA-8FF2-9EE95F91DC88.jpeg
    EE1EE81F-3530-48EA-8FF2-9EE95F91DC88.jpeg
    1 MB · Visninger: 102
  • 7F5317FB-623C-4A72-9B49-6DA75846D2DE.jpeg
    7F5317FB-623C-4A72-9B49-6DA75846D2DE.jpeg
    698,9 KB · Visninger: 103
Kan settes opp på TR, i natt har jeg svettet som en gris og har forkjølelsessymptomer, det er ett sikkert tegn for meg at TR kommer idag eller i morgen :p
Utrolig kjedelig!:sorry: Masse lykke til neste PP :Heartred
Hvor mange dpo er du nå?
 
Digital slo ut som ikke gravid idag og stripsene er blenda. Det lille jeg følte var skygge igår, var nok ingenting og det skulle definitivt vært mer synlig idag om det hadde vært noe :shy:
Tror jeg er 12 dpo, ikm er 2-4 dager unna. Er jo et bittelite håp enda, men jeg har ikke troen lenger.
 
God morgen :joyful:

Idag tidlig målte jeg tempen og den falt enda nedover, og jeg tenkte at det var kjørt. Gikk på do etterpå, og ja der har TR meldt sin ankomst :puke:banghead: Jaja, da gikk det ikke denne gangen heller og vi får bare brette opp ermene og kjøre på igjen med temping/testing nå i denne syklus, nr 26 :rolleyes: Skal til gyn for kontroll på dag 12 og var snakk om jeg kanskje skulle få Ovitrelle denne gangen :)

Ønsker dere alle masse lykke til i de kommende dagene og neste uke! :Heartred Jeg blir her for å oppdatere lista :)
 

Vedlegg

  • 074FB0DA-9E47-4FE0-84C1-441BF14AB8A6.jpeg
    074FB0DA-9E47-4FE0-84C1-441BF14AB8A6.jpeg
    766,2 KB · Visninger: 59
8dpo skygge :nailbiting: Synes bedre på bildet enn i virkeligheten.
D6B29750-5E78-45FA-9DA9-03E36B25B0D1.jpeg
 
God morgen :joyful:

Idag tidlig målte jeg tempen og den falt enda nedover, og jeg tenkte at det var kjørt. Gikk på do etterpå, og ja der har TR meldt sin ankomst :puke:banghead: Jaja, da gikk det ikke denne gangen heller og vi får bare brette opp ermene og kjøre på igjen med temping/testing nå i denne syklus, nr 26 :rolleyes: Skal til gyn for kontroll på dag 12 og var snakk om jeg kanskje skulle få Ovitrelle denne gangen :)

Ønsker dere alle masse lykke til i de kommende dagene og neste uke! :Heartred Jeg blir her for å oppdatere lista :)

Neeei! Huff så kjedelig! :banghead:

Bra du får oppfølging hos gyn - satser på at ovitrelle gjør susen!
 
God morgen :joyful:

Idag tidlig målte jeg tempen og den falt enda nedover, og jeg tenkte at det var kjørt. Gikk på do etterpå, og ja der har TR meldt sin ankomst :puke:banghead: Jaja, da gikk det ikke denne gangen heller og vi får bare brette opp ermene og kjøre på igjen med temping/testing nå i denne syklus, nr 26 :rolleyes: Skal til gyn for kontroll på dag 12 og var snakk om jeg kanskje skulle få Ovitrelle denne gangen :)

Ønsker dere alle masse lykke til i de kommende dagene og neste uke! :Heartred Jeg blir her for å oppdatere lista :)
Ååå stor klem til deg :Heartpink Kjedelig når man hadde så fin tempkurv:( Håper Otrivelle gjør susen :Heartpink
 
Har ikke turd å ta test Idag. Tenker det er greit å ha 48 timer imellom! Stoppet å spotte igår ettermiddag, imorges var det litt spotting igjen. Brukte mye av gårsdagen på å grine, sove og se på testene til de i April og Maigruppen.:( Har ikke troen på at det skal gå bra. Men idag må jeg prøve å koble ut krise tankene, for MÅ skrive på en oppgave jeg skal levere inn imorgen.:nailbiting:

Så kommer de neste tankene mine. Nå tok jeg Wild Yam. Brukte jeg det for lenge? Eller burde jeg fortsatt en stund til? Tok jeg for få kapsler, eller for mange? Hadde jeg blitt gravid uten? Hva er gale med kroppen min? Osv osv. :woot:
Altså skjønner!!? Tør ikke å melde meg inn i junigruppen enda iallefall. Skal teste igjen imorgen å se. :rolleyes:
 
Fordelen min er jo at jeg kan følge dere fine damer inn i en ny gruppe i det minste hvis jeg mister nå :happy::Heartpink

Sorry for dagens pessimisttale :knegg:

Kjempe gøy å se på alle sine streker :wav
 
God morgen :joyful:

Idag tidlig målte jeg tempen og den falt enda nedover, og jeg tenkte at det var kjørt. Gikk på do etterpå, og ja der har TR meldt sin ankomst :puke:banghead: Jaja, da gikk det ikke denne gangen heller og vi får bare brette opp ermene og kjøre på igjen med temping/testing nå i denne syklus, nr 26 :rolleyes: Skal til gyn for kontroll på dag 12 og var snakk om jeg kanskje skulle få Ovitrelle denne gangen :)

Ønsker dere alle masse lykke til i de kommende dagene og neste uke! :Heartred Jeg blir her for å oppdatere lista :)
Å, nei!!! Jeg var helt sikker på at det skulle gå for deg denne gangen:Heartred
 
Å, nei!!! Jeg var helt sikker på at det skulle gå for deg denne gangen:Heartred
Ja det trodde jeg også, etter den lovende tempkurven:eek: Jaja, er klar nå for ny syklus :joyful::Heartred
 
Måtta kjøpe en CB early på jobb, men ser flere opplever skygge på disse. Ser dette ut som skygge? Den er blå og streken kom innen fristen:rolleyes: Ser den både på baksiden, forsiden med og uten glass foran..
 

Vedlegg

  • 291A5CA7-46AD-4708-9BF6-457450A62C40.jpeg
    291A5CA7-46AD-4708-9BF6-457450A62C40.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 91
  • FC431EEA-0AA7-4C48-9312-007DEBB7BCC7.jpeg
    FC431EEA-0AA7-4C48-9312-007DEBB7BCC7.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 92
  • 695EC5C8-67EB-436C-82F6-AB08C2755A27.jpeg
    695EC5C8-67EB-436C-82F6-AB08C2755A27.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 101
Har ikke turd å ta test Idag. Tenker det er greit å ha 48 timer imellom! Stoppet å spotte igår ettermiddag, imorges var det litt spotting igjen. Brukte mye av gårsdagen på å grine, sove og se på testene til de i April og Maigruppen.:( Har ikke troen på at det skal gå bra. Men idag må jeg prøve å koble ut krise tankene, for MÅ skrive på en oppgave jeg skal levere inn imorgen.:nailbiting:

Så kommer de neste tankene mine. Nå tok jeg Wild Yam. Brukte jeg det for lenge? Eller burde jeg fortsatt en stund til? Tok jeg for få kapsler, eller for mange? Hadde jeg blitt gravid uten? Hva er gale med kroppen min? Osv osv. :woot:
Altså skjønner!!? Tør ikke å melde meg inn i junigruppen enda iallefall. Skal teste igjen imorgen å se. :rolleyes:


Blødde og spottet hele 1 trimester med første, både smått og stort :Heartred
 
2 dager over IKM, og hadde egentlig gitt opp testinga for noen dager siden siden de var blenda. Men når jeg var to dager over og mensen ikke hadde kommet tenkte jeg at jeg skulle teste. Så fikk jeg denne rare streken
o_O

Er det bare jeg som ser noe her?
Om det er noe mer enn en skygge ser det jo uansett ikke så lovende ut til å være .. 16 dpo eller noe? Tempet og fikk bekreftet el av både stigning og tester, så litt rart om el har vært mange dager etter det jeg tror også.....

AirBrush_20211013104455.jpg
 
2 dager over IKM, og hadde egentlig gitt opp testinga for noen dager siden siden de var blenda. Men når jeg var to dager over og mensen ikke hadde kommet tenkte jeg at jeg skulle teste. Så fikk jeg denne rare streken
o_O

Er det bare jeg som ser noe her?
Om det er noe mer enn en skygge ser det jo uansett ikke så lovende ut til å være .. 16 dpo eller noe? Tempet og fikk bekreftet el av både stigning og tester, så litt rart om el har vært mange dager etter det jeg tror også.....

Vis vedlegget 368474
Egget kan ha festet seg sent ? :D ser iallefall streken uten å myse! Så gøy ! Krysser fingrene for babystrek :D
 
Back
Topp