Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utrolig kjedelig! Masse lykke til neste PPKan settes opp på TR, i natt har jeg svettet som en gris og har forkjølelsessymptomer, det er ett sikkert tegn for meg at TR kommer idag eller i morgen
10 dpo. Ser en svak skygge på bildet, men kunne ikke se den i virkeligheten, så det er nok bare en skygge. Håper på ordentlig strek i morgen
God morgen
Idag tidlig målte jeg tempen og den falt enda nedover, og jeg tenkte at det var kjørt. Gikk på do etterpå, og ja der har TR meldt sin ankomst Jaja, da gikk det ikke denne gangen heller og vi får bare brette opp ermene og kjøre på igjen med temping/testing nå i denne syklus, nr 26 Skal til gyn for kontroll på dag 12 og var snakk om jeg kanskje skulle få Ovitrelle denne gangen
Ønsker dere alle masse lykke til i de kommende dagene og neste uke! Jeg blir her for å oppdatere lista
Ååå stor klem til deg Kjedelig når man hadde så fin tempkurv Håper Otrivelle gjør susenGod morgen
Idag tidlig målte jeg tempen og den falt enda nedover, og jeg tenkte at det var kjørt. Gikk på do etterpå, og ja der har TR meldt sin ankomst Jaja, da gikk det ikke denne gangen heller og vi får bare brette opp ermene og kjøre på igjen med temping/testing nå i denne syklus, nr 26 Skal til gyn for kontroll på dag 12 og var snakk om jeg kanskje skulle få Ovitrelle denne gangen
Ønsker dere alle masse lykke til i de kommende dagene og neste uke! Jeg blir her for å oppdatere lista
10 dpo. Ser en svak skygge på bildet, men kunne ikke se den i virkeligheten, så det er nok bare en skygge. Håper på ordentlig strek i morgen
Jeg ser! Dette blir spennende8dpo skygge Synes bedre på bildet enn i virkeligheten.
Vis vedlegget 368463
Neeei! Huff så kjedelig!
Bra du får oppfølging hos gyn - satser på at ovitrelle gjør susen!
Tusen takk Satser på at Otrivelle gir kjempe boost denne runden Gir iallfall ikke opp!Ååå stor klem til deg Kjedelig når man hadde så fin tempkurv Håper Otrivelle gjør susen
Å, nei!!! Jeg var helt sikker på at det skulle gå for deg denne gangenGod morgen
Håper du har rett! Siden jeg ikke kunne se den i virkeligheten, er jeg ikke fullt så optimistisk selvSynes den der ser optimistisk ut jeg
Ja det trodde jeg også, etter den lovende tempkurven Jaja, er klar nå for ny syklusÅ, nei!!! Jeg var helt sikker på at det skulle gå for deg denne gangen
Har ikke turd å ta test Idag. Tenker det er greit å ha 48 timer imellom! Stoppet å spotte igår ettermiddag, imorges var det litt spotting igjen. Brukte mye av gårsdagen på å grine, sove og se på testene til de i April og Maigruppen. Har ikke troen på at det skal gå bra. Men idag må jeg prøve å koble ut krise tankene, for MÅ skrive på en oppgave jeg skal levere inn imorgen.
Så kommer de neste tankene mine. Nå tok jeg Wild Yam. Brukte jeg det for lenge? Eller burde jeg fortsatt en stund til? Tok jeg for få kapsler, eller for mange? Hadde jeg blitt gravid uten? Hva er gale med kroppen min? Osv osv.
Altså skjønner!!? Tør ikke å melde meg inn i junigruppen enda iallefall. Skal teste igjen imorgen å se.
Egget kan ha festet seg sent ? ser iallefall streken uten å myse! Så gøy ! Krysser fingrene for babystrek2 dager over IKM, og hadde egentlig gitt opp testinga for noen dager siden siden de var blenda. Men når jeg var to dager over og mensen ikke hadde kommet tenkte jeg at jeg skulle teste. Så fikk jeg denne rare streken
Er det bare jeg som ser noe her?
Om det er noe mer enn en skygge ser det jo uansett ikke så lovende ut til å være .. 16 dpo eller noe? Tempet og fikk bekreftet el av både stigning og tester, så litt rart om el har vært mange dager etter det jeg tror også.....
Vis vedlegget 368474