⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Tok nye tester nå, holdt meg i to og en halv time. Blir jo helt testegal når det først har vært antydning til noe på en, så derfor tok jeg like godt tre nå da :hilarious:

Jeg ser ingen antydning til noenting på disse heller jeg, men jeg håper fortsatt noe så inderlig at det kommer en svak strek i morgen tidlig! Er jo bare 8 dpo, og med alle symptomene mine nekter jeg å miste håpet helt enda.
Ser ikke noe på disse, kanskje for utvannet urin. Satser på å se mer på testen din i morgen :)
 
Ser streken! Tror det her er babystrek ♡ spennende!!
Tror det er babystrek, min så også sånn ut på den testen når jeg var 10DPO forrige gang ❤️ Spennende! :woot:
Ser streken lett! Virker veldig lovende :D:Heartred
Gleder meg til å se hvordan den utvikler :love7
Så gøy at dere også ser! Blir helt spinnvill av at det ikke er bare meg :smiley-bounce015 Holder dere oppdatert på utviklingen. Har vært og kjøpt meg en digital som skal få ligge klar til streken eventuelt blir litt sterkere. :happy:
 
Så gøy at dere også ser! Blir helt spinnvill av at det ikke er bare meg :smiley-bounce015 Holder dere oppdatert på utviklingen. Har vært og kjøpt meg en digital som skal få ligge klar til streken eventuelt blir litt sterkere. :happy:

Kan legge til at min digital slo ut på 10DPO, altså samme dag. Tror med andre ord du kan ta digital imorgen :angelic:
 
Nå vil jeg se to streker snart :sorry: Men får nok gi det noen dager. Fortsatt tidlig 9dpo. Mener jeg ser "nooe" men kan det ikke bare bli tydeligere da.

20211012_131154.jpg
 
God morgen jenter :joyful:

Ny uke, og plutselig nå er våres tur. IKM UKE 41:wideyed:
Dagens IKM’ere; (inkludert meg selv):hilarious:

Hvordan ligger det an til dere alle??:D:Heartred
@Canario
@Turkistliv
@Alfakrøll
@Berlioz (CB testen viste ganske positiv igår!) :Heartred:Heartred


Nå ble jeg også litt sjokkert over hvordan dårlig BP ig MakeSure testene kan være etter Krølle88 fikk positiv digital, mens det ikke syns mye på strimlene :wideyed: Jeg vurderer å svi av en digital ikveld på IKM-dagen min:angelic:

Tr her dessverre :sorry: Lykke til videre alle sammen :Heartred Følger spent med på deg @Mamma til trekløveret - nå må det være din tur!
 
Tmi: har bytta undertøy to ganger på fem timer grunnet mye og veldig tyntflytende utflod :shy:
Angrer på at jeg var fornuftig og bare kjøpte 1 digital test, men har bestemt meg for å ta den imorgen samme hva. Jeg skal være minst 12 dpo da, så den bør kunne slå ut hvis det er noe :angelic:
 
Tmi: har bytta undertøy to ganger på fem timer grunnet mye og veldig tyntflytende utflod :shy:
Angrer på at jeg var fornuftig og bare kjøpte 1 digital test, men har bestemt meg for å ta den imorgen samme hva. Jeg skal være minst 12 dpo da, så den bør kunne slå ut hvis det er noe :angelic:
Jeg våknet faktisk opp en dag pga tyntflytende utflod. Hadde og så mye utflod at jeg måtte nesten bruke bind på de verste dagene :hilarious:

Krysser fingrene for deg :D
 
Pga jeg har saumfart internett på denne tunge dagen, lagde jeg til en liten greie til de som kan ha nytte av å se forskjellen :happy:

Fremdeles liten økning på strimlene. Mini lite rosa på papiret innimellom, men ikke alltid. Så nå har jeg lest opp og ned om kjemisk, svangerskap utenfor livmoren og gud vet hva. Har lyst å ligge unna strimmeltestene litt de neste dagene og heller se da:happy: Hvis ikke jeg begynner å blø selvfølgelig. Akkurat nå er jeg gravid så får jeg bare ta det som det kommer.
Min samboer er jo selvfølgelig irriterende rolig. Så godt å ha dette forumet her :happy::Heartpink
1634033254706.jpg
 
Jeg våknet faktisk opp en dag pga tyntflytende utflod. Hadde og så mye utflod at jeg måtte nesten bruke bind på de verste dagene :hilarious:

Krysser fingrene for deg :D
Wææ for du er jo faktisk gravid :nailbiting:
Har bare metode sine strips og jeg ser at bokstavelig talt INGEN liker dem, så jeg får nesten lyst til å kjøpe en annen test å ta i kveld :angelic: Neida. Må være sterk å vente :hilarious:
Husker fra forrige graviditet at utflod var det første symptomet som skilte seg ut fra resten.
 
Tok nye tester nå, holdt meg i to og en halv time. Blir jo helt testegal når det først har vært antydning til noe på en, så derfor tok jeg like godt tre nå da :hilarious:

Jeg ser ingen antydning til noenting på disse heller jeg, men jeg håper fortsatt noe så inderlig at det kommer en svak strek i morgen tidlig! Er jo bare 8 dpo, og med alle symptomene mine nekter jeg å miste håpet helt enda.
Syns jeg ser noe og tror det er noe på gang:woot::Heartred
 
Tr her dessverre :sorry: Lykke til videre alle sammen :Heartred Følger spent med på deg @Mamma til trekløveret - nå må det være din tur!
Utrolig kjipt!:banghead: Hvor mange dpo er du?

Takk for du tenker på meg:Heartred
Ønsker deg masse lykke til neste PP:Heartred
 
Hvaaa?! :rolleyes: Ser absolutt nada, og har prøvd å redigere for å se og, men tror kanskje jeg må innfinne meg med at jeg ikke har like utviklet streksyn som dere, hehe. Men uansett, så håper jeg du har rett :Heartred
Krysser fingrene for at jeg har rett da!:hilarious:
Ikke lenge til du finner ut det uansett :Heartred
 
Greide fader ikke å holde meg unna når jeg var på apoteket i sted og kjøpte 2x digital :hilarious: ble sittende å vurdere det i bilen og tenkte snike meg inn på apoteket alene, men mannen skulle jo absolutt være med inn siden det var på vegne av et av barna våre, så jeg pyntet fint på sannheten og spurte om det ikke hadde vært fint å bare bekrefte eller avkrefte graviditet :p Han spurte om jeg ikke hadde fire tusen tester igjen fra når vi prøvde sist, dere skulle sett ansiktet hans når jeg måtte innrømme å ha tisset på alle testene forrige gang :wacky::hilarious:
Men han sa ja! Og kan ingenting om tester eller priser, så da var det bare å kjøre på :hilarious:
 
Fortsatt 8 dpo :angelic::angelic::rolleyes: måtte bare ta en nå.. synes kanskje jeg ser noe, eller så er det den beryktede ønsketenkingen IGJEN.
Hva tenker dere?
 

Vedlegg

  • A3AE0CF1-5A7C-4B14-8631-036149104291.jpeg
    A3AE0CF1-5A7C-4B14-8631-036149104291.jpeg
    858,2 KB · Visninger: 87
  • 6335F368-C8A7-41AC-8600-AA3F3ADED395.jpeg
    6335F368-C8A7-41AC-8600-AA3F3ADED395.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 87
Assa… Det er kanskje en halvtime siden jeg tok testen, nå har den tørket helt. Men det ER en strek der :eek::eek: Hva skal jeg tenke om dette?
 

Vedlegg

  • 1EA9A3DC-59B2-4D1A-84E6-B7F0B660EA7E.jpeg
    1EA9A3DC-59B2-4D1A-84E6-B7F0B660EA7E.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 117
Ikke mye til strek idag. Tok en test på morgenen på veldig (!) utvanna urin. Legger ved bilde.
Tenkte å ta en ny nå, men urinen var nesten så blank som vann, så det var liten vits følte jeg. Drikker veldig mye vann om dagen, da jeg trener en god del. Så blir mange toalettbesøk om dagen:meh:

Jeg er nok dessverre redd for at det bare en skygger på de jeg har fått tidligere. Men jeg fortsetter å teste. Jeg er jo bare 9 dpo, så det er jo utrolig tidlig, men tanke på at jeg bare tester med vanlige bp tester.

B0331604-4990-4A06-BC2C-C7A7232A4D6C.jpeg
 
Back
Topp