⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Jeg skal ikke gi deg falske forhåpninger, for det kan være den såkalte evaporation streken jeg ser. Altså, fabrikkstreken med fargeinnhold - som skal utvikle seg ved HCG over en viss mengde. Legger ved et overedigert bilde av strekene dine :Heartred
Vis vedlegget 368380

Oj, nå ser til og med jeg noe svakt! Takk :Heartred
Ikke tenk på det altså, jeg skal holde meg noen timer nå og prøve på nytt i ettermiddag :p
 
Er det ikke en antydning til strek på den nederste?

Jo, det er visst det! Tror jeg må ha nye briller eller noe, eller så har jeg bare underutviklet streksyn :shifty:
Så det dere snakker om på det veldig redigerte bildet brevdua la ut, så nå holder jeg meg og prøver å teste igjen i ettermiddag :Heartred
 
Usikker på om jeg gidder å ta flere tidligtester, jeg har streksyn og ser streker på alt. Legger ved test jeg tok igår, tror 10 dpo. Ser ikke strek, men ser en rosa skygge i området hvor streken skulle vært.
Ikke testet mer etter denne. Flere som ser det? Mulig man må zoome inn :confused004
 

Vedlegg

  • AA540C9E-5E94-4F6C-8429-558E574D630B.jpeg
    AA540C9E-5E94-4F6C-8429-558E574D630B.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 99
Heisann! Jeg meldte meg inn her for en stund siden, men har ikke skrevet noe før nå, har bare lest samtalene her inne. :happy: Jeg hadde EL 1. oktober, så har de siste dagene fyrt av noen tidligtester som har vært blenda. I går da vi hadde lagt oss sa jeg til mannen at jeg tror ikke jeg er litt gravid en gang, jeg kjenner ingen symptomer. Men så tok jeg en vanlig babyplan-test i dag morges før jeg gikk på jobb, og plutselig ser jeg strek. Den var så svak, så svak, men jeg så den helt tydelig. :eek: Er 10DPO i dag. Beklager dårlig kvalitet på bildet, vanskelig å få godt lys kl 6.30 på morran. :rolleyes:
IMG_20211012_063538.jpg
 
Hei jenter :joyful:

Nå er det er et par nye dagens IKM’ere :)
Hvordan går det med dere? :Heartred

@Tussilagof
@Frk.86

For min del som hadde IKM igår var det fortsatt ingen tegn til det:wideyed: Jeg mistet litt håp idag tidlig da tempen min sank :arghh: Men fortsatt over coverlinen :nailbiting: Ingen håp er ute før TR melder sin ankomst :angelic:

Tar nye tester ikveld :D
Fortsatt høy temp! Krysser fingrene! :smiley-bounce012
 
Heisann! Jeg meldte meg inn her for en stund siden, men har ikke skrevet noe før nå, har bare lest samtalene her inne. :happy: Jeg hadde EL 1. oktober, så har de siste dagene fyrt av noen tidligtester som har vært blenda. I går da vi hadde lagt oss sa jeg til mannen at jeg tror ikke jeg er litt gravid en gang, jeg kjenner ingen symptomer. Men så tok jeg en vanlig babyplan-test i dag morges før jeg gikk på jobb, og plutselig ser jeg strek. Den var så svak, så svak, men jeg så den helt tydelig. :eek: Er 10DPO i dag. Beklager dårlig kvalitet på bildet, vanskelig å få godt lys kl 6.30 på morran. :rolleyes:Vis vedlegget 368386
Tror det er babystrek, min så også sånn ut på den testen når jeg var 10DPO forrige gang ❤️ Spennende! :woot:
 
9 dpo og blenda tester igjen.
Vet på en måte at det fortsatt er håp, men blir bare så sinnsykt frustrert over alt jeg kjenner på kroppen som gjør meg så sikker, og så dukker aldri disse strekene opp :banghead:
Har prøvd i over et år nå, og jeg har aldri vært så sikker før, som denne syklusen - ikke engang de to gangene jeg faktisk var gravid!

Legger ved testene uansett, bare fordi jeg elsker å se alle andres. Den øverste er tidligstrimmel fra Metode, og den nederste er vanlig strimmel bra Babyplan.
Men duu, jeg mener jeg ser en svak strek på den nederste testen din! :happy:
 
Åååhhh, hva?! Nå fikk jeg tårer i øynene! Dere har verdens streksyn altså :Heartred Da håper jeg det ikke bare er skyggestrek, så må jeg holde meg og prøve igjen senere, for jeg og vil se strek! Men er det litt rart at det er strek på den vanlige, og ikke tidlig? Eller er Metode ikke så bra, kanskje?
Metode sin er ikke så bra, så her er det håp syns jeg!
 
Heisann! Jeg meldte meg inn her for en stund siden, men har ikke skrevet noe før nå, har bare lest samtalene her inne. :happy: Jeg hadde EL 1. oktober, så har de siste dagene fyrt av noen tidligtester som har vært blenda. I går da vi hadde lagt oss sa jeg til mannen at jeg tror ikke jeg er litt gravid en gang, jeg kjenner ingen symptomer. Men så tok jeg en vanlig babyplan-test i dag morges før jeg gikk på jobb, og plutselig ser jeg strek. Den var så svak, så svak, men jeg så den helt tydelig. :eek: Er 10DPO i dag. Beklager dårlig kvalitet på bildet, vanskelig å få godt lys kl 6.30 på morran. :rolleyes:Vis vedlegget 368386
Ser streken! Tror det her er babystrek ♡ spennende!!
 
9 dpo og blenda tester igjen.
Vet på en måte at det fortsatt er håp, men blir bare så sinnsykt frustrert over alt jeg kjenner på kroppen som gjør meg så sikker, og så dukker aldri disse strekene opp :banghead:
Har prøvd i over et år nå, og jeg har aldri vært så sikker før, som denne syklusen - ikke engang de to gangene jeg faktisk var gravid!

Legger ved testene uansett, bare fordi jeg elsker å se alle andres. Den øverste er tidligstrimmel fra Metode, og den nederste er vanlig strimmel bra Babyplan.

Jeg har ganske dårlig streksyn egentlig, ser bare strek på halvparten av de testene som legges ut her der andre ser strek, men syns jeg ser ettellerannet helt i ytterkanten av den nederste streken jeg også! Blir spennende å følge deg! Du fortjener ei spire som sitter nå etter å ha prøvd så lenge!
 
Har enda ikke blødd noe mer.. ingen tegn til at det kommer noe mer. Men fikk skikkelig stikkinger i livmor området når jeg reiste meg brått her nåo_O gir ikke opp helt enda:joyful:
 
Heisann! Jeg meldte meg inn her for en stund siden, men har ikke skrevet noe før nå, har bare lest samtalene her inne. :happy: Jeg hadde EL 1. oktober, så har de siste dagene fyrt av noen tidligtester som har vært blenda. I går da vi hadde lagt oss sa jeg til mannen at jeg tror ikke jeg er litt gravid en gang, jeg kjenner ingen symptomer. Men så tok jeg en vanlig babyplan-test i dag morges før jeg gikk på jobb, og plutselig ser jeg strek. Den var så svak, så svak, men jeg så den helt tydelig. :eek: Er 10DPO i dag. Beklager dårlig kvalitet på bildet, vanskelig å få godt lys kl 6.30 på morran. :rolleyes:Vis vedlegget 368386
Ser streken lett! Virker veldig lovende :D:Heartred
Gleder meg til å se hvordan den utvikler :love7
 
Jeg har ganske dårlig streksyn egentlig, ser bare strek på halvparten av de testene som legges ut her der andre ser strek, men syns jeg ser ettellerannet helt i ytterkanten av den nederste streken jeg også! Blir spennende å følge deg! Du fortjener ei spire som sitter nå etter å ha prøvd så lenge!

Åå, takk, fine du :Heartred
Gøy at du også ser, som så mange andre her inne! Håper så inderlig jeg ser også, uten å overredigere bildet, i ettermiddag! Har holdt meg i to timer nå, så en eller to til nå tenker jeg, så tester jeg igjen :happy:
 
Tok nye tester nå, holdt meg i to og en halv time. Blir jo helt testegal når det først har vært antydning til noe på en, så derfor tok jeg like godt tre nå da :hilarious:

Jeg ser ingen antydning til noenting på disse heller jeg, men jeg håper fortsatt noe så inderlig at det kommer en svak strek i morgen tidlig! Er jo bare 9 dpo, og med alle symptomene mine nekter jeg å miste håpet helt enda.
 

Vedlegg

  • 205A50D5-FF69-4390-A037-159652AB4F51.jpeg
    205A50D5-FF69-4390-A037-159652AB4F51.jpeg
    3 MB · Visninger: 99
Last edited:
9 dpo og blenda tester igjen.
Vet på en måte at det fortsatt er håp, men blir bare så sinnsykt frustrert over alt jeg kjenner på kroppen som gjør meg så sikker, og så dukker aldri disse strekene opp :banghead:
Har prøvd i over et år nå, og jeg har aldri vært så sikker før, som denne syklusen - ikke engang de to gangene jeg faktisk var gravid!

Legger ved testene uansett, bare fordi jeg elsker å se alle andres. Den øverste er tidligstrimmel fra Metode, og den nederste er vanlig strimmel bra Babyplan.


Jeg ser også svak strek på den nederste strinmelen :joyful:
 
Back
Topp