⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Dagen har gått litt i ett her i dag. Men tok en test her i ettermiddag 8dpo, mener jeg så mer på testen i dag enn i går hvertfall, føler det er noe der :rolleyes:Så holder motet oppe inntil videre.. :) får bare ikke håpe TR kommer på 10dpo som den gjorde forrige periode.. :sorry: Spennende å følge med på dere andre her inne og! Satser på tydeligere streker i morgen! To forskjellige bilder av samme test.
20211011_145349.jpg

20211011_072022.jpg
 
Last edited:
Jeg har vært i dårlig form idag, måtte dra hjem fra jobb:meh: starta med kvalme på morgenen, men utvikla seg til kramper og vondt i mellomgulvet, så har vel ikke noe med en eventuell graviditet å gjøre dessverre:joyful: Har hatt en god del murringer i korsryggen og magen nå på kvelden, så blir ikke overrasket om tr kommer inatt:wtf:

Spennende å følge testingen her inne nå:rolleyes::Heartpink
 
Sorry for spam her nå. Men jeg måtte ta en test til før jeg drar på nattevakt. Skviste ut ett par dråper. Det er jo noe på den siste testen også?? o_O
Jeg vil ikke bli for optimistisk, da jeg har hatt så mange skygger i løpet av denne prøvinga. Men jeg ble faktisk litt optimistisk nå:confused:

Vis vedlegget 368336
Jeg ser noe!:woot: håper for deg:D:Heartred
 
Sorry for spam her nå. Men jeg måtte ta en test til før jeg drar på nattevakt. Skviste ut ett par dråper. Det er jo noe på den siste testen også?? o_O
Jeg vil ikke bli for optimistisk, da jeg har hatt så mange skygger i løpet av denne prøvinga. Men jeg ble faktisk litt optimistisk nå:confused:

Vis vedlegget 368336
Ser streker der på de to nederste! :happy: håper for deg at det er noe!
 
Ååe.. om ikke tegn jeg kjenner på nå er graviditet så blir jeg litt oppgitt over denne kroppen min.. :oops:
Føler det til tider renner utflod av meg, må stadig sjekke om jeg blør. Stikker og strekker på ene siden. Uren hud.. Og er så utrolig varm til tider.
 
Orket ikke å ta test idag. Var litt lyserosa på papiret, så skal vente å se om det er tr som kommer:wtf:
 
Dagens test, 9 dpo. Fortsatt ikke mye å se. Hvis jeg er så heldig å få positiv test denne prøveperioden, tror jeg ikke det blir før tidligst på torsdag uansett.
 

Vedlegg

  • 828C5E16-3C76-4C24-8492-5E1BC459C828.jpeg
    828C5E16-3C76-4C24-8492-5E1BC459C828.jpeg
    248,4 KB · Visninger: 81
8 dpo, fortsatt blenda test. Selv om med godviljen kan jeg se en ultrasvak skygge :yuck: Enda tidlig da.. Symptomer er tyngdefølelse i livmor og noe strekking/stikking.
 
8 dpo, fortsatt blenda test. Selv om med godviljen kan jeg se en ultrasvak skygge :yuck: Enda tidlig da.. Symptomer er tyngdefølelse i livmor og noe strekking/stikking.
 

Vedlegg

  • 3F34ED8B-3CCC-4040-B13C-B2514D17C9CB.jpeg
    3F34ED8B-3CCC-4040-B13C-B2514D17C9CB.jpeg
    660,3 KB · Visninger: 60
  • 20FA14DC-E0E9-4571-B27D-0AFA80DE81CA.jpeg
    20FA14DC-E0E9-4571-B27D-0AFA80DE81CA.jpeg
    738,3 KB · Visninger: 60
9 dpo og blenda tester igjen.
Vet på en måte at det fortsatt er håp, men blir bare så sinnsykt frustrert over alt jeg kjenner på kroppen som gjør meg så sikker, og så dukker aldri disse strekene opp :banghead:
Har prøvd i over et år nå, og jeg har aldri vært så sikker før, som denne syklusen - ikke engang de to gangene jeg faktisk var gravid!

Legger ved testene uansett, bare fordi jeg elsker å se alle andres. Den øverste er tidligstrimmel fra Metode, og den nederste er vanlig strimmel bra Babyplan.
 

Vedlegg

  • 3FC4E02C-E339-4FA8-90D6-AA8876625793.jpeg
    3FC4E02C-E339-4FA8-90D6-AA8876625793.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 92
Så spennende å følge med på de som har begynt testingen allerede :happy: Dere som tester før IKM, bruker dere bare tidligtester?
 
9 dpo og blenda tester igjen.
Vet på en måte at det fortsatt er håp, men blir bare så sinnsykt frustrert over alt jeg kjenner på kroppen som gjør meg så sikker, og så dukker aldri disse strekene opp :banghead:
Har prøvd i over et år nå, og jeg har aldri vært så sikker før, som denne syklusen - ikke engang de to gangene jeg faktisk var gravid!

Legger ved testene uansett, bare fordi jeg elsker å se alle andres. Den øverste er tidligstrimmel fra Metode, og den nederste er vanlig strimmel bra Babyplan.

Sniker fra uke 42. Jeg ser en svak grå strek på den nederste strimmelen :shy:
 
Sniker fra uke 42. Jeg ser en svak grå strek på den nederste strimmelen :shy:

Åååhhh, hva?! Nå fikk jeg tårer i øynene! Dere har verdens streksyn altså :Heartred Da håper jeg det ikke bare er skyggestrek, så må jeg holde meg og prøve igjen senere, for jeg og vil se strek! Men er det litt rart at det er strek på den vanlige, og ikke tidlig? Eller er Metode ikke så bra, kanskje?
 
Åååhhh, hva?! Nå fikk jeg tårer i øynene! Dere har verdens streksyn altså :Heartred Da håper jeg det ikke bare er skyggestrek, så må jeg holde meg og prøve igjen senere, for jeg og vil se strek! Men er det litt rart at det er strek på den vanlige, og ikke tidlig? Eller er Metode ikke så bra, kanskje?

Jeg skal ikke gi deg falske forhåpninger, for det kan være den såkalte evaporation streken jeg ser. Altså, fabrikkstreken med fargeinnhold - som skal utvikle seg ved HCG over en viss mengde. Legger ved et overedigert bilde av strekene dine :Heartred
D72509EC-28E6-494E-A5C6-CBD4E3426BA6.jpeg
 
9 dpo og blenda tester igjen.
Vet på en måte at det fortsatt er håp, men blir bare så sinnsykt frustrert over alt jeg kjenner på kroppen som gjør meg så sikker, og så dukker aldri disse strekene opp :banghead:
Har prøvd i over et år nå, og jeg har aldri vært så sikker før, som denne syklusen - ikke engang de to gangene jeg faktisk var gravid!

Legger ved testene uansett, bare fordi jeg elsker å se alle andres. Den øverste er tidligstrimmel fra Metode, og den nederste er vanlig strimmel bra Babyplan.
Jeg syns jeg skimter noe på den nederste?:pompus:
 
Det var kjipt! :sorry::banghead: Masse lykke til neste PP:Heartred
Hvor mange dpo er du nå?

Ja kjipt, men var jo forventa etter temperaturfall og spotting, så var egentlig helt greit at den endelig kom for fullt. Bretter opp armene for neste pp og går for julibarn!

Er 15dpo i dag.

Spent på hvordan det går med deg nå!
 
Hei jenter :joyful:

Nå er det er et par nye dagens IKM’ere :)
Hvordan går det med dere? :Heartred

@Tussilagof
@Frk.86

For min del som hadde IKM igår var det fortsatt ingen tegn til det:wideyed: Jeg mistet litt håp idag tidlig da tempen min sank :arghh: Men fortsatt over coverlinen :nailbiting: Ingen håp er ute før TR melder sin ankomst :angelic:

Tar nye tester ikveld :D
 

Vedlegg

  • 27F5C06C-9F0F-4C71-8921-0A6FCC395A51.jpeg
    27F5C06C-9F0F-4C71-8921-0A6FCC395A51.jpeg
    729,5 KB · Visninger: 63
9 dpo og blenda tester igjen.
Vet på en måte at det fortsatt er håp, men blir bare så sinnsykt frustrert over alt jeg kjenner på kroppen som gjør meg så sikker, og så dukker aldri disse strekene opp :banghead:
Har prøvd i over et år nå, og jeg har aldri vært så sikker før, som denne syklusen - ikke engang de to gangene jeg faktisk var gravid!

Legger ved testene uansett, bare fordi jeg elsker å se alle andres. Den øverste er tidligstrimmel fra Metode, og den nederste er vanlig strimmel bra Babyplan.
Er det ikke en antydning til strek på den nederste?
 
Back
Topp