Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva??!Så da var vi her
Men syntes strimlene er latterlig lys i streken for å være 12 dpo. Kan være jeg er 11 dpo også. Meeen holder pusten!!! For jeg har litt mensemmurringer og jeg blør litt, så blir spennende å se fremover.
Føler liksom ikke glede. Mest bekymring akkurat nå Rart hvordan kroppen fungerer Vis vedlegget 368261
Ja det er bare å kjøre på og se om du får noe utslag Krysser fingrene for deg. Strekene mine ble litt dårlige også fordi det var litt blod i urinen.Hva??!
Akkurat de to strimlene jeg bruker og jammen gir de dårlig utslag mens digital slo ut Omg… kanskje jeg burde også svi av en digital
MEEN, gratulerer så mye!!
Vil du at jeg setter deg som gravid?
Ok, da setter jeg deg som gravid nåJa det er bare å kjøre på og se om du får noe utslag Krysser fingrene for deg. Strekene mine ble litt dårlige også fordi det var litt blod i urinen.
Ja du kan sette meg på gravid, også får vi heller bare bytte til TR hvis tanten kommer Siden jeg har hatt kjemisk før så blir jeg litt bekymret. Men har bare fått svakt utslag på tidlig test, ikke digital. Men er skeptisk til denne kroppen altså
Meeeen jeg kan blir gravid da. Takknemlig for det, uansett hvordan det går nå
Jeg er fortsatt skråsikker på at du er gravid jeg da! Og de testene til Krølle var overraskende ikke at hun er gravid, men at de slo ut så dårligVært litt opptatt tidligere idag
Men her kommer det mine oppdateringer for idag Og det er IKM-dag for meg, men ingen tegn til TR enda. Fortsatt skygger på testene. Jeg ble ihvertfall litt sjokkert at tempen min steg enda mer opp idag Faktisk den høyeste temp i hele denne dpo-land nå
Jeg vet rett og slett ikke hva jeg vil tro. Men idag ble jeg litt sjokkert over Krølle88 sin innlegg. Hun tok de to testene jeg pleier å ha (BP og MakeSure), men de slo ut nesten ingen ting (svakt skygge) mens ukes digital stod det 1-2 uker gravid Tenker at jeg skal svi av en digital ikveld siden det er IKM dagen min Hvem vet, denne parti med testene er dårlig for tiden faktisk?!
Legger ved mine dagens test og temp
Ja, de slo ut veldig dårligJeg er fortsatt skråsikker på at du er gravid jeg da! Og de testene til Krølle var overraskende ikke at hun er gravid, men at de slo ut så dårlig
Gratulerer så mye! Jeg håper virkelig spira klamrer set fast Ble også litt sjokkert over hvor svakt utslag du har fått på strimlene dine gir nok håp til mange som stirrer seg ihjel på blanke tester, meg selv inkludert.Så da var vi her
Men syntes strimlene er latterlig lys i streken for å være 12 dpo. Kan være jeg er 11 dpo også. Meeen holder pusten!!! For jeg har litt mensenmurringer og jeg blør litt, så blir spennende å se fremover.
Føler liksom ikke glede. Mest bekymring akkurat nå Rart hvordan kroppen fungerer Vis vedlegget 368261
Ja det skjønner jeg godt. Jeg sliter skikkelig med å få frem strekene. Men sånn ser altså baby plan ut fra imorges Så får tiden vise om jeg er treg til å produsere HCG , eller om det er et treigt egg som festet seg eller en kjemisk Iallefall glad for at den digitale slo ut uansettGratulerer så mye! Jeg håper virkelig spira klamrer set fast Ble også litt sjokkert over hvor svakt utslag du har fått på strimlene dine gir nok håp til mange som stirrer seg ihjel på blanke tester, meg selv inkludert.
Så da var vi her
Men syntes strimlene er latterlig lys i streken for å være 12 dpo. Kan være jeg er 11 dpo også. Meeen holder pusten!!! For jeg har litt mensenmurringer og jeg blør litt, så blir spennende å se fremover.
Vært litt opptatt tidligere idag
Men her kommer det mine oppdateringer for idag Og det er IKM-dag for meg, men ingen tegn til TR enda. Fortsatt skygger på testene. Jeg ble ihvertfall litt sjokkert at tempen min steg enda mer opp idag Faktisk den høyeste temp i hele denne dpo-land nå
Jeg vet rett og slett ikke hva jeg vil tro. Men idag ble jeg litt sjokkert over Krølle88 sin innlegg. Hun tok de to testene jeg pleier å ha (BP og MakeSure), men de slo ut nesten ingen ting (svakt skygge) mens ukes digital stod det 1-2 uker gravid Tenker at jeg skal svi av en digital ikveld siden det er IKM dagen min Hvem vet, denne parti med testene er dårlig for tiden faktisk?!
Legger ved mine dagens test og temp
Enig TakkAltså den tempegrafen din, WOW! Jeg har skikkelig trua på deg denne pp! Ingen TR i tillegg til denne nydelig grafen må jo bare bety spire!
Venter spent på digital i kveld
Jeg tror det er testene som er trege, ikke et symptom på at noe ikke er som det skalJa det skjønner jeg godt. Jeg sliter skikkelig med å få frem strekene. Men sånn ser altså baby plan ut fra imorges Så får tiden vise om jeg er treg til å produsere HCG , eller om det er et treigt egg som festet seg eller en kjemisk Iallefall glad for at den digitale slo ut uansettVis vedlegget 368306
Kjenner på akkurat det samme! Om TR dukker opp kjenner jeg at det er litt uhørt å gå hele lutealfasen med så mange symptomer til ingen nytte8 dpo og negativ tidligtest i dag og. Vet det er tidlig, men alle symptomene jeg går rundt og kjenner på må jo slå ut på en test snart
Symptomer som lettere stikk, noen kraftige innimellom, murring, også i korsrygg. Utflod, vondt i isjasnerven, og generelt bare trykk og "aktivitet" i livmorområdet. Akkurat sånne tegn jeg har hatt de to andre gangene før positiv test og.
Hvis det ikke har klaffa denne gangen, så spiller ihvertfall både hode og kropp meg et skikkelig puss!
Faktisk helt utrolig at en digital slår ut, nesten så man ikke ser streken det må jo være dårlig parti på testene, jeg mener digital er jo ikke så sensitiv… gratulerer med spiren, håper den holderJa det skjønner jeg godt. Jeg sliter skikkelig med å få frem strekene. Men sånn ser altså baby plan ut fra imorges Så får tiden vise om jeg er treg til å produsere HCG , eller om det er et treigt egg som festet seg eller en kjemisk Iallefall glad for at den digitale slo ut uansettVis vedlegget 368306