⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Holder på å bli tullete. Nederste testen er tatt på morgenurin, så ingenting innen tidsfristen, men når jeg så på den senere på dagen var det strek/skygge. Øverste er tatt på ettermiddagen og så ingenting her. Bare den første som gir meg litt falske forhåpninger? Vet jo at man egentlig ikke skal se på de etter fristen :facepalm: ca 12 dpo, de andre dagene har vært blenda. Begynner å miste motet for denne PP. Hva tenker dere?:nailbiting:

Skimter en strek på den nederste :nailbiting:

Holder på å bli tullete. Nederste testen er tatt på morgenurin, så ingenting innen tidsfristen, men når jeg så på den senere på dagen var det strek/skygge. Øverste er tatt på ettermiddagen og så ingenting her. Bare den første som gir meg litt falske forhåpninger? Vet jo at man egentlig ikke skal se på de etter fristen :facepalm: ca 12 dpo, de andre dagene har vært blenda. Begynner å miste motet for denne PP. Hva tenker dere?:nailbiting:

Når jeg ble gravid med nr.2 fikk jeg også positiv etter tiden var gått ut. Ta en ny om ett par dager:happy:

Nederste testen er tatt i kveld, er vel 9-10 dpo. øverst er i går tidlig og midten er i går formiddag.
Skal være tidligtester på 10mlU, fra apotek1 som jeg ser andre misliker fordi de slår ut sent.
Jeg har stirra meg blind her, hva tenker dere? o_O:rolleyes::bag:

Vedlegg

• 8FEE7DA4-EE32-4E18-AAE1-1C91EA019353.jpeg
    8FEE7DA4-EE32-4E18-AAE1-1C91EA019353.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 102
  • 1F9283C8-44C9-4F27-9F8D-7E74CF61FCD6.jpeg
    1F9283C8-44C9-4F27-9F8D-7E74CF61FCD6.jpeg
    441,4 KB · Visninger: 101
  • 6DAB0AC0-7C7D-4341-943F-810A9F2FEE92.jpeg
    6DAB0AC0-7C7D-4341-943F-810A9F2FEE92.jpeg
    415,5 KB · Visninger: 96
Hehe, lykke til der med testegalskapen:hilarious:
Jeg røk på første 5 dpo, ikke noe vits:hungover::hilarious:

Hmm, har noe tegn som jeg ikke pleier å ha. Er å ha masse luft i magen, vekselvis på fryse/hetetokter :eek: Temp-grafen min holdt seg jevnt og høyt i denne syklusen så er litt spent!:angelic:

Det blir hardt å holde seg! Sist pp startet jeg å teste på 6dpo og jeg kunne faktisk se noe men veldig veldig svakt. Det var nok til å få meg til å teste hver dag, flere ganger om dagen. Testene ble bare hvitere og hvitere. Selfølgelig skuffende men det var også så spennende for i «tilfelle» kunne det jo komme strek igjen. Tanken denne gangen er å vente til 8 eller 9dpo, men jeg er så lett å påvirke mtp andre som tester tidlig så jeg kommer nok ikke til å klare å holde meg:p

Håper de symptomene du beskriver er gravidsymptomer og at det er en spire som har gjemt seg fast. :joyful:

Spennende med høy temp! Håper den holder seg der oppe:angelic:

Nederste testen er tatt i kveld, er vel 9-10 dpo. øverst er i går tidlig og midten er i går formiddag.
Skal være tidligtester på 10mlU, fra apotek1 som jeg ser andre misliker fordi de slår ut sent.
Jeg har stirra meg blind her, hva tenker dere? o_O:rolleyes::bag:
Jeg ser dessverre ikke noe på disse, men det betyr jo ikke at det ikke kommer til å komme. Særlig hvis dette er tester som slår litt sent ut selv om det er tidligtester :Heartred Håper det snart slår ut for deg.

Altså vet ikke hva som skjer med kroppen min.:hilarious: Men altså jeg har sneket her inne en stund før vi begynte å prøve aktivt. (Fra folk flyttet inn i Okt/nov 2021)

Nå har jeg sett litt i termingruppene i 2022 og blir helt rørt av å se de gamle nickene som har vært her inne komme så langt på vei i svangerskapene sine.:love7 Så mange som det har vært så gøy å følge ferden til. :Heartpink Så blir de gravide og forsvinner her, og går inn i sine nye små samfunn med termingrupper.
Så fint, men og litt trist på en rar måte :sad010:love022
Altså hva er i veien med meg? Fikk tårer i øynene av det. Akkurat som jeg har blitt glad i folk jeg aldri har snakket med. Men dere og de beriker min hverdag iallefall. Og hjelper meg MASSE! Så takk til alle som leser som gjør babyverden til en så fin plass, 11 år siden jeg var her første gang :Heartblue

Altså vet ikke hva som skjer med kroppen min.:hilarious: Men altså jeg har sneket her inne en stund før vi begynte å prøve aktivt. (Fra folk flyttet inn i Okt/nov 2021)

Nå har jeg sett litt i termingruppene i 2022 og blir helt rørt av å se de gamle nickene som har vært her inne komme så langt på vei i svangerskapene sine.:love7 Så mange som det har vært så gøy å følge ferden til. :Heartpink Så blir de gravide og forsvinner her, og går inn i sine nye små samfunn med termingrupper.
Altså hva er i veien med meg? Fikk tårer i øynene av det. Akkurat som jeg har blitt glad i folk jeg aldri har snakket med. Men dere og de beriker min hverdag iallefall. Og hjelper meg MASSE! Så takk til alle som leser som gjør babyverden til en så fin plass, 11 år siden jeg var her første gang :Heartblue

Så søt du er :oops:

Jeg ser dessverre ikke noe på disse, men det betyr jo ikke at det ikke kommer til å komme. Særlig hvis dette er tester som slår litt sent ut selv om det er tidligtester :Heartred Håper det snart slår ut for deg.
De er nok blenda og ønsketenking :shy: vi får se! IKM er ikke før fredag, så håpet er ikke ute ❤️

Så søt du er:love7 jeg er her for å heie dere frem og dra dere over i termingruppen:hello2

Kveldens test :dance018 Vi får se hvordan temperaturen min blir imorgen tidlig:angelic: Men kjipt at det er bare skygger enda :banghead::hilarious:

Vedlegg

• C27C6A8A-F9CA-4D5F-9573-70EAA5382EFB.jpeg
    C27C6A8A-F9CA-4D5F-9573-70EAA5382EFB.jpeg
    587,2 KB · Visninger: 122
Ligger i senga, må tisse, men klarer ikke å bestemme meg om jeg skal vente med neste test før i morgen :hilarious:

10 dpo. Negativ test. Har testet positivt på 9 dpo og 10 dpo tidligere så nå mister jeg håpet litt :wtf:

Æsj negativ test, da kommer vel TR om 3 dager :shifty:

7 dpo i dag og blenda test. Fortsatt veldig tidlig :headphone:

Vedlegg

• ECC0E2C1-44F0-4DD4-A3F7-72CB05F36B3D.jpeg
    ECC0E2C1-44F0-4DD4-A3F7-72CB05F36B3D.jpeg
    967,7 KB · Visninger: 60
  • 683B5B2E-7CD8-4CCA-8133-70619718B085.jpeg
    683B5B2E-7CD8-4CCA-8133-70619718B085.jpeg
    859,5 KB · Visninger: 57
Blenda test i dag 13 DPO regner med at løpet av kjørt begynt å få mensmurringer i tillegg så håper TR kommer i løpet av dagen så jeg kan starte på PP11.

Noe rart med det selv om jeg har fått blenda test i dag og menssmerter så må TR komme for at jeg skal miste håpet helt :angelic::woot:

Fortsatt ingen TR her, men tempen sank enda mer og ligger nå under linja. Håper TR kommer så fort som mulig så vi får satt i gang på en ny pp!

Blenda test i dag 13 DPO regner med at løpet av kjørt begynt å få mensmurringer i tillegg så håper TR kommer i løpet av dagen så jeg kan starte på PP11.

Noe rart med det selv om jeg har fått blenda test i dag og menssmerter så må TR komme for at jeg skal miste håpet helt :angelic::woot:

Hehe ja kjenner meg igjen i den. Selv om tempen også sank tenker jeg litt at håpet ikke er heeeelt ute før TR kommer :p

Back
Topp