Kjenner på akkurat det samme! Om TR dukker opp kjenner jeg at det er litt uhørt å gå hele lutealfasen med så mange symptomer til ingen nytte
Ja, ikke sant?! Fytti, det er dårlig gjort det!
Syns vi skal få positive tester snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner på akkurat det samme! Om TR dukker opp kjenner jeg at det er litt uhørt å gå hele lutealfasen med så mange symptomer til ingen nytte
Vært litt opptatt tidligere idag
Men her kommer det mine oppdateringer for idag Og det er IKM-dag for meg, men ingen tegn til TR enda. Fortsatt skygger på testene. Jeg ble ihvertfall litt sjokkert at tempen min steg enda mer opp idag Faktisk den høyeste temp i hele denne dpo-land nå
Jeg vet rett og slett ikke hva jeg vil tro. Men idag ble jeg litt sjokkert over Krølle88 sin innlegg. Hun tok de to testene jeg pleier å ha (BP og MakeSure), men de slo ut nesten ingen ting (svakt skygge) mens ukes digital stod det 1-2 uker gravid Tenker at jeg skal svi av en digital ikveld siden det er IKM dagen min Hvem vet, denne parti med testene er dårlig for tiden faktisk?!
Legger ved mine dagens test og temp
Så da var vi her
Men syntes strimlene er latterlig lys i streken for å være 12 dpo. Kan være jeg er 11 dpo også. Meeen holder pusten!!! For jeg har litt mensenmurringer og jeg blør litt, så blir spennende å se fremover.
Føler liksom ikke glede. Mest bekymring akkurat nå Rart hvordan kroppen fungerer Vis vedlegget 368261
Jeg sniker litt her inne. Var her inne i starten,men denne pp’n ble avbrutt pga sykdom. Er så spennende og hyggelig å følge med på testingen. Da du la ut dagens test fikk jeg bare så innmari magefølelse på at der kommer det til å komme en strek snart . Håper jeg har rett!Sammelignet testen jeg tok for to dager siden, og den nederste jeg tok idag….det er jo noe «mer» på den idag? Uansett ser det ut som skygge, men man får jo et bittelite håp ihvertfall
Vis vedlegget 368313
Sammelignet testen jeg tok for to dager siden, og den nederste jeg tok idag….det er jo noe «mer» på den idag? Uansett ser det ut som skygge, men man får jo et bittelite håp ihvertfall
Vis vedlegget 368313
Håper virkelig du har rettJeg sniker litt her inne. Var her inne i starten,men denne pp’n ble avbrutt pga sykdom. Er så spennende og hyggelig å følge med på testingen. Da du la ut dagens test fikk jeg bare så innmari magefølelse på at der kommer det til å komme en strek snart . Håper jeg har rett!
Jeg ser Krysser fingrene for videre utviklingSammelignet testen jeg tok for to dager siden, og den nederste jeg tok idag….det er jo noe «mer» på den idag? Uansett ser det ut som skygge, men man får jo et bittelite håp ihvertfall
Vis vedlegget 368313
Tusen takk. Vil si det er mer spotting og lyse rosa som kommer innimellom. Men murrer godt. Har heldigvis andre tegn på graviditet. Så so far so good idag iallefallwow! Gratulerer! Dette er jo virkelig en bekreftelse! Spennende å følge med framover, håper blødningen er festeblødning!
Nå tok jeg digitalen, og den slo ut selvsagt negativt…Så spennende! Når tar du digital? I kveld?
Tusen takk. Vil si det er mer spotting og lyse rosa som kommer innimellom. Men murrer godt. Har heldigvis andre tegn på graviditet. Så so far so good idag iallefall
Jeg har troen så lenge tempen din holder seg høy Har jo hørt flere som produserer hcg sent osv, så ingenting er kjørt før TR dukker opp!Nå tok jeg digitalen, og den slo ut selvsagt negativt…
Men kan fortsatt være litt for tidlig enda
Ingen tegn til TR enda så er ennå håp
Er egentlig optimist grunnen tempen min
MakeSure viser enda svak skygge som vanlig
Helt enigJeg har troen så lenge tempen din holder seg høy Har jo hørt flere som produserer hcg sent osv, så ingenting er kjørt før TR dukker opp!
Ååå blir spennende å se imorgen på morgenurin Vi krysser fingrene endaHelt enig
Men kan jo også skje at man har høy temp mange dager så plutselig neste dag stupte den helt ned, noe jeg ikke håper det skjer med meg i de nærmeste dagene
Legger ved min graf fra forrige syklus, og det var helt annerledes tempekurv Men som du ser, den siste dagen stupte den ned. 14 DPO så det er om 3 dager
Åå så godt å høreJeg spottet med rosa utflod jevnlig gjennom hele første trimester med førstemann. Hadde også mensmurringer, spesielt på kvelden. Han er fire år i dag
Ser på de to nedersteSorry for spam her nå. Men jeg måtte ta en test til før jeg drar på nattevakt. Skviste ut ett par dråper. Det er jo noe på den siste testen også??
Jeg vil ikke bli for optimistisk, da jeg har hatt så mange skygger i løpet av denne prøvinga. Men jeg ble faktisk litt optimistisk nå
Vis vedlegget 368336