Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok nye tester nå, holdt meg i to og en halv time. Blir jo helt testegal når det først har vært antydning til noe på en, så derfor tok jeg like godt tre nå da
Jeg ser ingen antydning til noenting på disse heller jeg, men jeg håper fortsatt noe så inderlig at det kommer en svak strek i morgen tidlig! Er jo bare 9 dpo, og med alle symptomene mine nekter jeg å miste håpet helt enda.
Det var dumt! Masse lykke til neste PPOg her kom TR igjen Masse lykke til dere som enda tester og håper denne PP
Er du sikker på at jeg setter deg på TR? 12 dpo kan jo fortsatt være tidligTok en test nå, fortsatt blenda.
Bare sett meg på tr
12 dpo
Tenker å følge med her, er jo så spennende
Litt vanskelig å se når man tar med blits syns jegNoen som ser begynnelsen på noe på denne?
Tatt med blits, ikke redigert.
Nå er dette bildet juks og fanteri for jeg har redigert det for å hente fram den antydningen jeg ser av *noe* , men ser du det nå? Ei litta skygge?Litt vanskelig å se når man tar med blits syns jeg
Ta kanskje en ny test imorgen tidlig og uten blits?
håper for deg jeg!!
Ser den på den nederste stripsen på det redigerte bildet Håper den utvikler seg til en skikkelig fin strek!Nå er dette bildet juks og fanteri for jeg har redigert det for å hente fram den antydningen jeg ser av *noe* , men ser du det nå? Ei litta skygge?
Håper sååå at det åpenbarer seg en klarere strek imorgen tidlig/positiv digital
Omg takk! Da er jeg ikke *HELT* galSer den på den nederste stripsen på det redigerte bildet Håper den utvikler seg til en skikkelig fin strek!
Det var dumt! Masse lykke til neste PP
Hvor mange dpo er du idag?
Er du sikker på at jeg setter deg på TR? 12 dpo kan jo fortsatt være tidlig
Ja, nå har jeg gitt opp
Har mensensmerter, så bare venter på at det starter skikkelig. Får satse på julibarn tenkte å prøve med temping neste pp, hvilken app bruker dere til det?
Ok, da setter jeg deg på TR. Du får heller oppdatere hvis det blir noe endring Fleste inkl meg bruker FF som @Astrantia skrevJa, nå har jeg gitt opp
Har mensensmerter, så bare venter på at det starter skikkelig. Får satse på julibarn tenkte å prøve med temping neste pp, hvilken app bruker dere til det?
Idag har jeg ennå ikke fått TR på besøk, heller ikke noe tegn til det. Merket litt økt utflod/slim så jeg vet ikke Har egentlig ikke mye symptomer enn det nå, og har lest at det kan være positivt om man ikke har noe symptomer også Har tatt tester ikveld og ser det er skyggestrek enda. Men følte at de syns litt mer enn igår? At man ser en liten svak økning på MakeSure fra igår og idag?
Eller er det hjernen / synet mitt som er feil med?
Gjenstår å se på tempen imorgen tidlig om den faller mer nedover eller ikke..
Syns testene er svake hvis det er babystrek 13 DPO
Håper det virkeligSyns det ser ut som at streken har blitt litt tydeligere
Håper det er begynnelse på babystrek
Jeg ser klart strek på de siste testene. Krysser fingrene for deg.Idag har jeg ennå ikke fått TR på besøk, heller ikke noe tegn til det. Merket litt økt utflod/slim så jeg vet ikke Har egentlig ikke mye symptomer enn det nå, og har lest at det kan være positivt om man ikke har noe symptomer også Har tatt tester ikveld og ser det er skyggestrek enda. Men følte at de syns litt mer enn igår? At man ser en liten svak økning på MakeSure fra igår og idag?
Idag har jeg ennå ikke fått TR på besøk, heller ikke noe tegn til det. Merket litt økt utflod/slim så jeg vet ikke Har egentlig ikke mye symptomer enn det nå, og har lest at det kan være positivt om man ikke har noe symptomer også Har tatt tester ikveld og ser det er skyggestrek enda. Men følte at de syns litt mer enn igår? At man ser en liten svak økning på MakeSure fra igår og idag?