⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Noen som ser begynnelsen på noe på denne? :nailbiting:
Tatt med blits, ikke redigert.
 

Vedlegg

  • 7DA36429-1AFF-4704-8998-88DB2C85E148.png
    7DA36429-1AFF-4704-8998-88DB2C85E148.png
    8,6 MB · Visninger: 120
Tok nye tester nå, holdt meg i to og en halv time. Blir jo helt testegal når det først har vært antydning til noe på en, så derfor tok jeg like godt tre nå da :hilarious:

Jeg ser ingen antydning til noenting på disse heller jeg, men jeg håper fortsatt noe så inderlig at det kommer en svak strek i morgen tidlig! Er jo bare 9 dpo, og med alle symptomene mine nekter jeg å miste håpet helt enda.

Prøv igjen i morgen :) :Heartred
 
Tok en test nå, fortsatt blenda.
Bare sett meg på tr:depressed:
12 dpo

Tenker å følge med her, er jo så spennende :Heartred:wav
 
Og her kom TR igjen:banghead: Masse lykke til dere som enda tester og håper denne PP:happy:
Det var dumt! :arghh: Masse lykke til neste PP:Heartred
Hvor mange dpo er du idag?

Tok en test nå, fortsatt blenda.
Bare sett meg på tr:depressed:
12 dpo

Tenker å følge med her, er jo så spennende :Heartred:wav
Er du sikker på at jeg setter deg på TR? 12 dpo kan jo fortsatt være tidlig :joyful::angelic:
 
Noen som ser begynnelsen på noe på denne? :nailbiting:
Tatt med blits, ikke redigert.
Litt vanskelig å se når man tar med blits syns jeg:pompus:
Ta kanskje en ny test imorgen tidlig og uten blits?

håper for deg jeg!!:Heartred
 
Litt vanskelig å se når man tar med blits syns jeg:pompus:
Ta kanskje en ny test imorgen tidlig og uten blits?

håper for deg jeg!!:Heartred
Nå er dette bildet juks og fanteri for jeg har redigert det for å hente fram den antydningen jeg ser av *noe* , men ser du det nå? Ei litta skygge?
Håper sååå at det åpenbarer seg en klarere strek imorgen tidlig/positiv digital :shy:
 

Vedlegg

  • 8A95FC84-BB42-47EE-9CFE-555DF92721C4.jpeg
    8A95FC84-BB42-47EE-9CFE-555DF92721C4.jpeg
    351,9 KB · Visninger: 93
Nå er dette bildet juks og fanteri for jeg har redigert det for å hente fram den antydningen jeg ser av *noe* , men ser du det nå? Ei litta skygge?
Håper sååå at det åpenbarer seg en klarere strek imorgen tidlig/positiv digital :shy:
Ser den på den nederste stripsen på det redigerte bildet :happy: Håper den utvikler seg til en skikkelig fin strek!
 
Det var dumt! :arghh: Masse lykke til neste PP:Heartred
Hvor mange dpo er du idag?


Er du sikker på at jeg setter deg på TR? 12 dpo kan jo fortsatt være tidlig :joyful::angelic:

Ja, nå har jeg gitt opp:hilarious:
Har mensensmerter, så bare venter på at det starter skikkelig. Får satse på julibarn:) tenkte å prøve med temping neste pp, hvilken app bruker dere til det?:rolleyes:
 
Ja, nå har jeg gitt opp:hilarious:
Har mensensmerter, så bare venter på at det starter skikkelig. Får satse på julibarn:) tenkte å prøve med temping neste pp, hvilken app bruker dere til det?:rolleyes:
Ok, da setter jeg deg på TR. Du får heller oppdatere hvis det blir noe endring :Heartred Fleste inkl meg bruker FF som @Astrantia skrev:D
 
Idag har jeg ennå ikke fått TR på besøk, heller ikke noe tegn til det. Merket litt økt utflod/slim så jeg vet ikke :think005 Har egentlig ikke mye symptomer enn det nå, og har lest at det kan være positivt om man ikke har noe symptomer også :hilarious: Har tatt tester ikveld og ser det er skyggestrek enda. Men følte at de syns litt mer enn igår? At man ser en liten svak økning på MakeSure fra igår og idag? :nailbiting:

Eller er det hjernen / synet mitt som er feil med?:rolleyes::hilarious:

Gjenstår å se på tempen imorgen tidlig om den faller mer nedover eller ikke.. :shy:

Syns testene er svake hvis det er babystrek 13 DPO:shy:
 

Vedlegg

  • 82D0DA70-2C88-484E-805E-07A7FCBC5B3A.jpeg
    82D0DA70-2C88-484E-805E-07A7FCBC5B3A.jpeg
    729,2 KB · Visninger: 116
  • DC8B3884-3B4B-493E-AB65-37FCFFECF17F.jpeg
    DC8B3884-3B4B-493E-AB65-37FCFFECF17F.jpeg
    1 MB · Visninger: 113
Idag har jeg ennå ikke fått TR på besøk, heller ikke noe tegn til det. Merket litt økt utflod/slim så jeg vet ikke :think005 Har egentlig ikke mye symptomer enn det nå, og har lest at det kan være positivt om man ikke har noe symptomer også :hilarious: Har tatt tester ikveld og ser det er skyggestrek enda. Men følte at de syns litt mer enn igår? At man ser en liten svak økning på MakeSure fra igår og idag? :nailbiting:

Eller er det hjernen / synet mitt som er feil med?:rolleyes::hilarious:

Gjenstår å se på tempen imorgen tidlig om den faller mer nedover eller ikke.. :shy:

Syns testene er svake hvis det er babystrek 13 DPO:shy:

Syns det ser ut som at streken har blitt litt tydeligere:joyful:
Håper det er begynnelse på babystrek:love7
 
Syns det ser ut som at streken har blitt litt tydeligere:joyful:
Håper det er begynnelse på babystrek:love7
Håper det virkelig :Heartred
Får se om tempen blir enig med oss imorgen :hilarious:
 
Idag har jeg ennå ikke fått TR på besøk, heller ikke noe tegn til det. Merket litt økt utflod/slim så jeg vet ikke :think005 Har egentlig ikke mye symptomer enn det nå, og har lest at det kan være positivt om man ikke har noe symptomer også :hilarious: Har tatt tester ikveld og ser det er skyggestrek enda. Men følte at de syns litt mer enn igår? At man ser en liten svak økning på MakeSure fra igår og idag? :nailbiting:

Eller er det hjernen / synet mitt som er feil med?:rolleyes::hilarious:

Gjenstår å se på tempen imorgen tidlig om den faller mer nedover eller ikke.. :shy:

Syns testene er svake hvis det er babystrek 13 DPO:shy:
Jeg ser klart strek på de siste testene. Krysser fingrene for deg. :Heartred
 
Idag har jeg ennå ikke fått TR på besøk, heller ikke noe tegn til det. Merket litt økt utflod/slim så jeg vet ikke :think005 Har egentlig ikke mye symptomer enn det nå, og har lest at det kan være positivt om man ikke har noe symptomer også :hilarious: Har tatt tester ikveld og ser det er skyggestrek enda. Men følte at de syns litt mer enn igår? At man ser en liten svak økning på MakeSure fra igår og idag? :nailbiting:

Eller er det hjernen / synet mitt som er feil med?:rolleyes::hilarious:

Gjenstår å se på tempen imorgen tidlig om den faller mer nedover eller ikke.. :shy:

Syns testene er svake hvis det er babystrek 13 DPO:shy:

Til og med JEG ser! Håper det er en babystrek :Heartred
 
Kan settes opp på TR, i natt har jeg svettet som en gris og har forkjølelsessymptomer, det er ett sikkert tegn for meg at TR kommer idag eller i morgen :p
 
God morgen fine dere!

10 dpo i dag og tok nye tester.
Har stirret meg i hjel, og kommet frem til at jeg kaaaaaanskje, muligens, kan se noe på den nederste. Eller så er det bare ønsketenking. Hva ser dere?
 

Vedlegg

  • 37152164-0BCC-44E8-9A0E-FC244B120A14.jpeg
    37152164-0BCC-44E8-9A0E-FC244B120A14.jpeg
    2,9 MB · Visninger: 103
10 dpo. Ser en svak skygge på bildet, men kunne ikke se den i virkeligheten, så det er nok bare en skygge. Håper på ordentlig strek i morgen :happy:
 

Vedlegg

  • 57305585-7AB4-424B-89A4-4C571228E1C2.jpeg
    57305585-7AB4-424B-89A4-4C571228E1C2.jpeg
    313,1 KB · Visninger: 80
Back
Topp