⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Egget kan ha festet seg sent ? :D ser iallefall streken uten å myse! Så gøy ! Krysser fingrene for babystrek :D
Ja, er jo lov å håpe :hilarious:
Går jo an det, men de forrige gangene hadde jeg knallsterk strek 12 dpo, så blir liksom så skeptisk.
Får vente an til imorgen og se om streken blir borte eller sterkere :happy:

Bra det ikke bare er jeg som har streksyn vertfall :hilarious:
 
Dere! :eek: Tror jeg kan settes opp på gravid.:smiley-bounce022 11DPO i dag. Fikk litt stikninger i livmor i går og har spottet litt, men det har stoppet nå, så da gjenstår bare å håpe på at dette går veien. :smiley-angelic001 IMG_20211013_111851.jpg
 
Dere! :eek: Tror jeg kan settes opp på gravid.:smiley-bounce022 11DPO i dag. Fikk litt stikninger i livmor i går og har spottet litt, men det har stoppet nå, så da gjenstår bare å håpe på at dette går veien. :smiley-angelic001Vis vedlegget 368484
Gratulerer så mye:)
 
Blødde og spottet hele 1 trimester med første, både smått og stort :Heartred
Ja er ikke spottingen som bekymrer meg alene. Mer svake tester sammen med at jeg har hatt kjemisk som har startet med spotting. Så tør ikke å ta gleden på forskudd :happy::Heartpink
 
2 dager over IKM, og hadde egentlig gitt opp testinga for noen dager siden siden de var blenda. Men når jeg var to dager over og mensen ikke hadde kommet tenkte jeg at jeg skulle teste. Så fikk jeg denne rare streken
o_O

Er det bare jeg som ser noe her?
Om det er noe mer enn en skygge ser det jo uansett ikke så lovende ut til å være .. 16 dpo eller noe? Tempet og fikk bekreftet el av både stigning og tester, så litt rart om el har vært mange dager etter det jeg tror også.....

Vis vedlegget 368474
Streken ser veldig lovende ut :woot:
Ser jo den lett!:nailbiting:
 
God morgen :joyful:

Idag tidlig målte jeg tempen og den falt enda nedover, og jeg tenkte at det var kjørt. Gikk på do etterpå, og ja der har TR meldt sin ankomst :puke:banghead: Jaja, da gikk det ikke denne gangen heller og vi får bare brette opp ermene og kjøre på igjen med temping/testing nå i denne syklus, nr 26 :rolleyes: Skal til gyn for kontroll på dag 12 og var snakk om jeg kanskje skulle få Ovitrelle denne gangen :)

Ønsker dere alle masse lykke til i de kommende dagene og neste uke! :Heartred Jeg blir her for å oppdatere lista :)

Jeg hadde sånn troen på at det skulle gå for deg denne gangen:Heartred Da vet vi hvertfall at neste gang så sitter den:cheers
 
Back
Topp