⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Har egentlig IKM i morgen.. Men EL var forsinket denne gangen.. SÅ jeg aner ikke om TR kommer til tiden eller ikke.. :shifty:
Å jeg har ingen tester liggende så jeg får ikke testet heller.. Ikke det at jeg hadde tatt det for god fisk.
Siste var testen blendahvit på IKM dato og positiv først IKM+3 :hilarious:
Får litt håp av å lese dette ❤️ Nærmer meg også IKM, men negative tester og mistet troen. Håper er jo ikke ute før TR, men Ugh. Slitsomt med håp og skuffelse! Hvilken syklusdag er du på?
 
Har holdt meg unna forum idag for å nulle ut tanker om en overraskelses-sommer-baby, så jeg må si det var skikkelig stas å snike meg inn her og se så mange positive tester som har dukket opp :woot: gratulerer så mye, håper de små spirene sitter hele veien til termin :happy:
Til dere som har fått TR, masse lykke til videre! Håper dere alle får positive tester snarlig :angelic:
Og til sist, dere som har mista håpet: ingenting er kjørt før TR faktisk dukker opp :angelic: gjelder vel strengt tatt meg selv også, ingen TR enda selv om jeg ikke har troen pga negative tester.

Krysser fingrene for at det dukker opp flere positive tester fra dere de neste dagene :happy:
 
Måtte jo ta en test idag også :hilarious: først ble streken skikkelig rosa, for så å bare bli svakere og svakere.. nå er det bare en skygge :shifty: har make sure blitt dårlig? Sist jeg prøvde hadde jeg aldri antydning til skygge når jeg ikke var gravid.. det er nok alt for sent til å kunne bli noe, men kjipt med sånn lureri på morgenen :sorry:
 
Søren, så ergerlig! Hadde virkelig troen på denne, tipper egget ble befruktet men at det ikke klarte å feste seg? Selvsagt bare spekulasjon, men noe må jo ha forårsaket en så fin kurve, tenker jeg.
Ønsker deg masse lykke til videre med prøvingen, håper spira sitter snart! ❤️
Det er godt mulig det ja:joyful: Ikke godt å vite hva kroppen går gjennom dpo-land :hilarious:

Håper det er et tegn denne syklusen pga kurven er fin og jevnt at neste PP vil bli lovende og det blir klaff:angelic:;)

Takk, vi prøver så lenge vi kan:Heartred
 
10 dpo og fortsatt ingen strek… begynner å gi opp litt :sorry: Fortsatt tidlig men :oops:
 

Vedlegg

  • 595B3499-C72C-4440-8291-34AD62AA55CE.jpeg
    595B3499-C72C-4440-8291-34AD62AA55CE.jpeg
    1.005,8 KB · Visninger: 48
Da var man over IKM og dette lille frøet er tydeligvis ikke liv laga.:( Men er jo forberedt pga dårlig økning på testene. Så får vi se om jeg står over wild yam eller om jeg tør å prøve det igjen. Dette blir min tredje kjemiske på rad. Men første som kommer til positiv digital test:shy:

Nå kroppen må du bare bløøøøø :sad010 Masse lykke til til dere andre :Heartpink
20211014_083028.jpg
 
11 dpo. Ultrasvak skygge i dag også. Utfloden har begynt å få et ferskenfarget preg, så dette går nok ikke veien. Men det er jo fortsatt lov å håpe, så lenge mensen ikke kommer.
 

Vedlegg

  • B736955A-8F08-4A2F-8A5A-068AF2390775.jpeg
    B736955A-8F08-4A2F-8A5A-068AF2390775.jpeg
    379,6 KB · Visninger: 71
11 dpo i dag, og jeg trodde først jeg så noe, men skjønner jo at det bare var ønsketenking. Dessuten hadde det jo vært rart om det fortsatt var kjeeeeempesvakt, likt som for to dager siden.
Anywhoooo… venter på ikm, og håper på en mindre stressende neste syklus. Denne har vært altfor prega av at jeg har vært så sikker i min sak, men nå stoler jeg så absolutt ikke på kroppens graviditetstegn lengre :banghead:
 

Vedlegg

  • 40D55F01-2A09-4414-B3DD-8F9F06C2285D.jpeg
    40D55F01-2A09-4414-B3DD-8F9F06C2285D.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 79
11 dpo i dag, og jeg trodde først jeg så noe, men skjønner jo at det bare var ønsketenking. Dessuten hadde det jo vært rart om det fortsatt var kjeeeeempesvakt, likt som for to dager siden.
Anywhoooo… venter på ikm, og håper på en mindre stressende neste syklus. Denne har vært altfor prega av at jeg har vært så sikker i min sak, men nå stoler jeg så absolutt ikke på kroppens graviditetstegn lengre :banghead:
Ser strekene på begge testene der :) men enig i at de burde jo begynne å bli noe sterkere nå. Men egget kan ha festet seg sent. Er det likt som for to dager siden?
 
Ser strekene på begge testene der :) men enig i at de burde jo begynne å bli noe sterkere nå. Men egget kan ha festet seg sent. Er det likt som for to dager siden?

Gjør du?! Hvordan i all verden? :eek:
Ja, eller.. det vet jeg jo egentlig ikke, siden jeg tydeligvis ikke ser noe på noen tester, men tror det var to dager siden jeg la ut den flere av dere så noe på helt nederst, men som ikke jeg så noe på :)
 
Gjør du?! Hvordan i all verden? :eek:
Ja, eller.. det vet jeg jo egentlig ikke, siden jeg tydeligvis ikke ser noe på noen tester, men tror det var to dager siden jeg la ut den flere av dere så noe på helt nederst, men som ikke jeg så noe på :)
Litt usikker, men ser ut til at metode testen har blitt litt sterkere hvertfall. Det er jo i hvertfall noe der! :)men jeg er usikker på om det er babystrek eller ikke.
 
Da var man over IKM og dette lille frøet er tydeligvis ikke liv laga.:( Men er jo forberedt pga dårlig økning på testene. Så får vi se om jeg står over wild yam eller om jeg tør å prøve det igjen. Dette blir min tredje kjemiske på rad. Men første som kommer til positiv digital test:shy:

Nå kroppen må du bare bløøøøø :sad010 Masse lykke til til dere andre :HeartpinkVis vedlegget 368568
Stor klem :Heartpink:Heartpink:Heartpink
 
11 dpo. Ultrasvak skygge i dag også. Utfloden har begynt å få et ferskenfarget preg, så dette går nok ikke veien. Men det er jo fortsatt lov å håpe, så lenge mensen ikke kommer.
Krysser fingrene :)
 
10 dpo og fortsatt ingen strek… begynner å gi opp litt :sorry: Fortsatt tidlig men :oops:
Det er ennå tidlig. Ingen håp er ute før TR dukker opp:Heartred

Da var man over IKM og dette lille frøet er tydeligvis ikke liv laga.:( Men er jo forberedt pga dårlig økning på testene. Så får vi se om jeg står over wild yam eller om jeg tør å prøve det igjen. Dette blir min tredje kjemiske på rad. Men første som kommer til positiv digital test:shy:

Nå kroppen må du bare bløøøøø :sad010 Masse lykke til til dere andre :HeartpinkVis vedlegget 368568
Nei! :sorry: Det var leit å lese :sorry: Skal jeg flytte deg over til TR eller vil du vente litt? Masse trøsteklem!:Heartred
 
Back
Topp