⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Er så usikker, her er jo strek men den er så svak at jeg får helt hetta :shifty: Synes ikke streken egentlig har blitt noe sterkere siden igår heller....

Har bestilt digital som er på vei i posten.

Enn så lenge er der jo strek og ingen mens enda.. så gravid enn så lenge :notworthy

Vis vedlegget 368576
Blir spennende å se hva digital sier når den kommer :D Håper den sitter og du kan nyte svangerskapet :Heartred
 
Etter tidenes opptur i går med positiv cb digital, så var det brutalt å våkne opp med blødning i dag. :crybaby2 Tok en make sure test og den var positiv den, men kan ikke si at jeg ser noe særlig tydeligere strek fra den første positive jeg fikk for to dager siden. Frykter at dette ender i kjemisk. :smiley-angry017
Håper det er bare en uskyldig blødning som noen har i begynnelsen av svangerskapet :Heartred Du får oppdatere oss hvordan det går underveis. Sender en god klem!:Heartred

Negativ test i går og idag:( Og runder snart ett år som prøver. Fy søren så tøft det er.

Gratulerer til alle med positive tester:smiley-bounce016
Utrolig kjedelig med negative tester og jeg føler med deg! Enkelte ganger blir man bare gaaaal:hungover: Men ingen TR enda er det håp enda :Heartred


Vet dere forresten om starten på denne SA’en regnes som syklusdag 1? Hørt noen mener at man må vente til neste syklus med å prøve igjen.
Har du fått en SA? :eek: Edit; se neste innlegg. Sorry!
 
Last edited:
Vet dere forresten om starten på denne SA’en regnes som syklusdag 1? Hørt noen mener at man må vente til neste syklus med å prøve igjen.

Du trenger ikke vente en syklus når det skjer så tidlig. Du kan telle dagen du startet å blø som dag 1. Vær obs på at syklusen kan bli litt forstyrret så det kan være lurt å bruke EL-test for å følge med. Jeg hadde en tidlig SA i januar og da fikk jeg eggløsning på 19. dagen. Håper det går vegen for deg neste gang :Heartred
 
Hei fine dere:shy:
Det ble dessverre en tidlig SA på meg. Etter mange pp’er er det klart forferdelig trist å miste, når man endelig trodde vi fikk det til. Men på en annen side vet jeg jo nå at vi kan bli gravide igjen.
Håper det går bra med dere, og masse lykke til dere med og uten positiv test :Heartred:Heartred
Denne innlegget overså jeg :sorry:
Utrolig trist å lese om dette!:arghh: Urettferdig!!:Heartred

Sender deg stor trøsteklem:Heartred:Heartred

Men et ting som er fordel, at jeg har lest når man har fått SA blir man fort gravide igjen og da sitter spiren hele veien og dette håper jeg det skjer med deg!!:Heartred

Skal jeg flytte deg over TR?:sorry:
 
Denne innlegget overså jeg :sorry:
Utrolig trist å lese om dette!:arghh: Urettferdig!!:Heartred

Sender deg stor trøsteklem:Heartred:Heartred

Men et ting som er fordel, at jeg har lest når man har fått SA blir man fort gravide igjen og da sitter spiren hele veien og dette håper jeg det skjer med deg!!:Heartred

Skal jeg flytte deg over TR?:sorry:

Takk for omtanken :shy: veldig trist, men heldigvis ved godt mot. Fint med en sånn fin gjeng her. Ja flytt meg over på tr, så får vi se hvilke IKM gruppe jeg havner i etterhvert :Heartred håper den sitter hele veien til mål nesten gang:angelic:
 
Jeg har IKM imorgen eller fram til søndag, usikker på om syklus er 28 eller 30 dager lang. Syklusdag 27 idag! Skal du teste noe mer eller venter du litt til?
Dessverre kom TR nå i kveld :(
 
TR her :(
 
Har vært frakoblet er noen dager (jentetur), så ikke fått lest alt før nå.

Store klemmer til alle dere som opplever sa nå, og også til dere med kjemisk! Vet godt hva dere er igjennom og det er vel noe alle skulle vært foruten :( Jeg ble gravid med en gang etter at jeg mistet og da holdt spira, hvis det er noen trøst!

Her er jeg på CD4 nå og har hatt tidenes korteste mens :wacky: jeg bruker vanligvis å blø i 5-6 dager, men i går på dag 3 var det veldig lite :confused005 Denne kroppen er virkelig merkelig!

Ellers har termometeret mitt tatt kvelden..ser ut som batteri er tomt så må få kjøpt nytt.:banghead: Får ikke tempet på noen dager da, har ikke med tester på tur heller så håper virkelig ikke el kommer alt for tidlig! Får vel begynne å teste igjen når jeg kommer hjem på søndag for å ikke gå glipp av noe!
 
Dagens test, 12 dpo. Har begynt å spotte i dag, så det går nok mot mensen i morgen som vanlig.
 

Vedlegg

  • D8E79913-21A4-4FA7-8CAC-F293CE5D34CF.jpeg
    D8E79913-21A4-4FA7-8CAC-F293CE5D34CF.jpeg
    217,2 KB · Visninger: 87
Jeg er 10/11 dpo i dag. Tok denne testen med sensitivitet på 25. Noen som har erfaring med skygge på disse?
 

Vedlegg

  • 58CB8FE7-9ABD-4CB0-B644-61E3896542D7.jpeg
    58CB8FE7-9ABD-4CB0-B644-61E3896542D7.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 108
Er så usikker, her er jo strek men den er så svak at jeg får helt hetta :shifty: Synes ikke streken egentlig har blitt noe sterkere siden igår heller....

Har bestilt digital som er på vei i posten.

Enn så lenge er der jo strek og ingen mens enda.. så gravid enn så lenge :notworthy

Vis vedlegget 368576

Kan nok settes på TR nå, ser ikke ut som det blir noe av denne spira :shifty: menskramper fra hel**** og begynt å blø, og med tanke på at strekene ikke øker i styrke så går det nok ikke rett vei.
 
8 DPO. Er det bare jeg som har utviklet streksyn eller kan det faktisk være noe på gang her? Vet det er tidlig å teste men vanskelig å la være ;)
 

Vedlegg

  • 485C0BDE-3E3D-4B81-BDB3-88883AF0811F.jpeg
    485C0BDE-3E3D-4B81-BDB3-88883AF0811F.jpeg
    961,5 KB · Visninger: 92
8 DPO. Er det bare jeg som har utviklet streksyn eller kan det faktisk være noe på gang her? Vet det er tidlig å teste men vanskelig å la være ;)
Synes jeg skimter noe svaaaakt baki der :hilarious: krysser fingrene på at det ikke er tvil om noen dager! :D
 
11 dpo. Føler jeg kan skimte en svaaaak strek, men det er sikkert bare ønsketenking :banghead:
 

Vedlegg

  • 2B3AD8D4-C6CF-49FD-AAB7-AF1F3943C812.jpeg
    2B3AD8D4-C6CF-49FD-AAB7-AF1F3943C812.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 68
Back
Topp