11 dpo. Ultrasvak skygge i dag også. Utfloden har begynt å få et ferskenfarget preg, så dette går nok ikke veien. Men det er jo fortsatt lov å håpe, så lenge mensen ikke kommer.
Syns jeg skimter svak strek på deres tester11 dpo i dag, og jeg trodde først jeg så noe, men skjønner jo at det bare var ønsketenking. Dessuten hadde det jo vært rart om det fortsatt var kjeeeeempesvakt, likt som for to dager siden.
Anywhoooo… venter på ikm, og håper på en mindre stressende neste syklus. Denne har vært altfor prega av at jeg har vært så sikker i min sak, men nå stoler jeg så absolutt ikke på kroppens graviditetstegn lengre![]()

Synes ikke streken egentlig har blitt noe sterkere siden igår heller....
Det var leit å lese
Utrolig dårlig timing dette med oppgave som skal inn, sykt barn og svigerbesøk som kommer ikveld 
Tok en make sure test og den var positiv den, men kan ikke si at jeg ser noe særlig tydeligere strek fra den første positive jeg fikk for to dager siden. Frykter at dette ender i kjemisk. 

Masse lykke til til dere andre 
Og etter exu'n i sommer så er jeg ikke optimistisk når jeg ser blod i svangerskapet. Er nok kanskje en kjemisk jeg opplever nå, det vil tiden vise..
!