Sniker Min test 12 dpo, den er vel omtrent lik, jeg er 14 uker nå12 dpo, dette er altfor svakt til å være 12 dpo vel? Burde vel vært sterkere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker Min test 12 dpo, den er vel omtrent lik, jeg er 14 uker nå12 dpo, dette er altfor svakt til å være 12 dpo vel? Burde vel vært sterkere?
Rimelig sikker på at jeg kan fjernes fra gravid og settes opp på TR istedet. Det gikk ikke veien her. Har blødd siden torsdag morgen. Jeg tester fortsatt positivt, men kan se at streken blir svakere. Har vært litt lei meg, så jeg har ikke vært noe aktiv her inne de siste dagene. Vondt å lese om dere andre som har hatt kjemisk. Styrkeklem til dere.
Så vondt å høre sender klemmerRimelig sikker på at jeg kan fjernes fra gravid og settes opp på TR istedet. Det gikk ikke veien her. Har blødd siden torsdag morgen. Jeg tester fortsatt positivt, men kan se at streken blir svakere. Har vært litt lei meg, så jeg har ikke vært noe aktiv her inne de siste dagene. Vondt å lese om dere andre som har hatt kjemisk. Styrkeklem til dere.
Stor klem til deg vet godt hvor vondt det er selv om det er tidligRimelig sikker på at jeg kan fjernes fra gravid og settes opp på TR istedet. Det gikk ikke veien her. Har blødd siden torsdag morgen. Jeg tester fortsatt positivt, men kan se at streken blir svakere. Har vært litt lei meg, så jeg har ikke vært noe aktiv her inne de siste dagene. Vondt å lese om dere andre som har hatt kjemisk. Styrkeklem til dere.
Så kjedelig! Ønsker deg også lykke til13 dpo nå, og jeg kjenner TR smertene komme, og har svak spotting. Så TR dukker opp i løpet av natten/morgenkvisten, så ingen graviditet denne gangen heller….
Gratulerer til dere med positiv test, og lykke til til dere andre
Se der ja! Hvisker gratulerer! Ønsker du at jeg setter deg gravid i lista?9 dpo. Streken er enda tydeligere i dag Når er det vanlig å teste positivt med digital CB?
Kjedelig! Men bra at du er klar for neste PPIkm i dag, og tr kom heldigvis på tiden, så da kan jeg settes på tr og se frem mot neste PP
Kjedelig Ønsker deg masse lykke til neste PPMensen kom i dag, og testen er fortsatt negativ. Lykke til videre, dere andre
Det var utrolig dumt og trist!Jeg kan nok settes på TR, jeg fikk positiv test 11dpo, men begynte å blø 12dpo samtidig som testen steg litt i styrke. Testet ikke i går, men den er mye svakere i dag, så den nesten ikke syns igjen. Streken er der fortsatt, så den bedre i virkeligheten enn på bildet. Men skulle ha vært tydelig strek om det var noe liv der nå, så er nok en kjemisk jeg har hatt.. dere som har hatt det før når fikk dere helt negativ test igjen? Klar for å komme meg videre, bestilt nye tester Småengstelig for ny exu, men da steg jo testen mye mer så. Jeg får vel bare ta en test igjen om noen dager å se da tenker jeg. Regner med den da er helt negativ.
Vis vedlegget 368874
Det var så leit! Ikke moro dette, men håper det sitter en spire hos deg neste PP!Rimelig sikker på at jeg kan fjernes fra gravid og settes opp på TR istedet. Det gikk ikke veien her. Har blødd siden torsdag morgen. Jeg tester fortsatt positivt, men kan se at streken blir svakere. Har vært litt lei meg, så jeg har ikke vært noe aktiv her inne de siste dagene. Vondt å lese om dere andre som har hatt kjemisk. Styrkeklem til dere.
Så kjedelig! Ønsker deg også lykke til
Se der ja! Hvisker gratulerer! Ønsker du at jeg setter deg gravid i lista?
Kjedelig! Men bra at du er klar for neste PP
Lykke til
Hvor mange dpo er du?
Kjedelig Ønsker deg masse lykke til neste PP
Hvor mange dpo er du?
Det var utrolig dumt og trist!
Håper neste PP sitter en spire hos deg!
Masse lykke til
Leit å høre at det ikke gikk veien for deg heller ❤ sender deg mange klemmer!Rimelig sikker på at jeg kan fjernes fra gravid og settes opp på TR istedet. Det gikk ikke veien her. Har blødd siden torsdag morgen. Jeg tester fortsatt positivt, men kan se at streken blir svakere. Har vært litt lei meg, så jeg har ikke vært noe aktiv her inne de siste dagene. Vondt å lese om dere andre som har hatt kjemisk. Styrkeklem til dere.
Ååå, ikke du også Du får oppdatere etterhvert og håper streken kommer sterkere tilbake!Hvisker takk Testet igjen i dag og da var strekene myye svakere.. Så vet ikke helt hva som skjer nå.. Tenkte å teste igjen på tirsdag så har jeg kanskje et svar da.
Ååå, ikke du også Du får oppdatere etterhvert og håper streken kommer sterkere tilbake!