⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Vedlegg

  • Screenshot_20211016-131831_Gallery.jpg
    Screenshot_20211016-131831_Gallery.jpg
    283,6 KB · Visninger: 120
Blenda test på det jeg tror er 8DPO, tester igjen på tirsdag :)
 

Vedlegg

  • 141F1782-7BB5-4E95-9BA5-C910478C927F.jpeg
    141F1782-7BB5-4E95-9BA5-C910478C927F.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 72
13 dpo. Bildet nr 1, er det den beryktede skyggestreken til RFSU? De to andre bildene er test 25 mlU fra Normal. Kan dette være reelt? Tenker kanskje tidligtesten fra RFSU burde vært sterkere?
 

Vedlegg

  • 861A4078-BC2C-429C-A1AE-A486AF124F49.jpeg
    861A4078-BC2C-429C-A1AE-A486AF124F49.jpeg
    724,4 KB · Visninger: 100
  • 0F8AAD94-D8AD-4CE4-8010-79A2B10B5225.jpeg
    0F8AAD94-D8AD-4CE4-8010-79A2B10B5225.jpeg
    502,9 KB · Visninger: 96
  • 3B49E40E-A5A3-4BCD-9787-AA02A8AECEE3.jpeg
    3B49E40E-A5A3-4BCD-9787-AA02A8AECEE3.jpeg
    704,9 KB · Visninger: 104
12DPO, og den svake streken som har vært til og fra de siste dagene, er borte. Venter på TR :dead:
F7F3A9EA-E2DC-4D06-9514-5BC62E6342CD.jpeg
 
Synes gjengen her inne fra uke 41 har vært skikkelig uheldige med bare 3 positive tester, flere kjemiske og resten på TR eller avventende :sorry:

Gratulerer så mye til dere med spire :love7

Håper det dukker opp flere spirer hos dere med IKM uke 42 :signs003
:smiley-bounce016
 
Jeg kan nok settes på TR, jeg fikk positiv test 11dpo, men begynte å blø 12dpo samtidig som testen steg litt i styrke. Testet ikke i går, men den er mye svakere i dag, så den nesten ikke syns igjen. Streken er der fortsatt, så den bedre i virkeligheten enn på bildet. Men skulle ha vært tydelig strek om det var noe liv der nå, så er nok en kjemisk jeg har hatt.. :meh:dere som har hatt det før når fikk dere helt negativ test igjen? Klar for å komme meg videre, bestilt nye tester :) Småengstelig for ny exu, men da steg jo testen mye mer så. Jeg får vel bare ta en test igjen om noen dager å se da tenker jeg. Regner med den da er helt negativ.
20211017_081736.jpg
 
Last edited:
Rimelig sikker på at jeg kan fjernes fra gravid og settes opp på TR istedet. Det gikk ikke veien her. Har blødd siden torsdag morgen. Jeg tester fortsatt positivt, men kan se at streken blir svakere. Har vært litt lei meg, så jeg har ikke vært noe aktiv her inne de siste dagene. Vondt å lese om dere andre som har hatt kjemisk. Styrkeklem til dere. :Heartred
 
Rimelig sikker på at jeg kan fjernes fra gravid og settes opp på TR istedet. Det gikk ikke veien her. Har blødd siden torsdag morgen. Jeg tester fortsatt positivt, men kan se at streken blir svakere. Har vært litt lei meg, så jeg har ikke vært noe aktiv her inne de siste dagene. Vondt å lese om dere andre som har hatt kjemisk. Styrkeklem til dere. :Heartred

så leit å lese! stor klem til deg :Heartred
 
Rimelig sikker på at jeg kan fjernes fra gravid og settes opp på TR istedet. Det gikk ikke veien her. Har blødd siden torsdag morgen. Jeg tester fortsatt positivt, men kan se at streken blir svakere. Har vært litt lei meg, så jeg har ikke vært noe aktiv her inne de siste dagene. Vondt å lese om dere andre som har hatt kjemisk. Styrkeklem til dere. :Heartred
Så vondt å høre :sorry: sender klemmer :Heartblue
 
Rimelig sikker på at jeg kan fjernes fra gravid og settes opp på TR istedet. Det gikk ikke veien her. Har blødd siden torsdag morgen. Jeg tester fortsatt positivt, men kan se at streken blir svakere. Har vært litt lei meg, så jeg har ikke vært noe aktiv her inne de siste dagene. Vondt å lese om dere andre som har hatt kjemisk. Styrkeklem til dere. :Heartred
Stor klem til deg :Heartred vet godt hvor vondt det er selv om det er tidlig :(
 
13 dpo nå, og jeg kjenner TR smertene komme, og har svak spotting. Så TR dukker opp i løpet av natten/morgenkvisten, så ingen graviditet denne gangen heller….
Gratulerer til dere med positiv test, og lykke til til dere andre:Heartred
Så kjedelig! :banghead: Ønsker deg også lykke til :Heartred

9 dpo. Streken er enda tydeligere i dag:D Når er det vanlig å teste positivt med digital CB?
Se der ja!:D Hvisker gratulerer! Ønsker du at jeg setter deg gravid i lista?:Heartred

Ikm i dag, og tr kom heldigvis på tiden, så da kan jeg settes på tr og se frem mot neste PP :)
Kjedelig!:banghead: Men bra at du er klar for neste PP:Heartred
Lykke til :Heartred

Hvor mange dpo er du?

Mensen kom i dag, og testen er fortsatt negativ. Lykke til videre, dere andre :happy:
Kjedelig:banghead: Ønsker deg masse lykke til neste PP:Heartred
Hvor mange dpo er du?

Jeg kan nok settes på TR, jeg fikk positiv test 11dpo, men begynte å blø 12dpo samtidig som testen steg litt i styrke. Testet ikke i går, men den er mye svakere i dag, så den nesten ikke syns igjen. Streken er der fortsatt, så den bedre i virkeligheten enn på bildet. Men skulle ha vært tydelig strek om det var noe liv der nå, så er nok en kjemisk jeg har hatt.. :meh:dere som har hatt det før når fikk dere helt negativ test igjen? Klar for å komme meg videre, bestilt nye tester :) Småengstelig for ny exu, men da steg jo testen mye mer så. Jeg får vel bare ta en test igjen om noen dager å se da tenker jeg. Regner med den da er helt negativ.
Vis vedlegget 368874
Det var utrolig dumt og trist!:sorry:
Håper neste PP sitter en spire hos deg!:Heartred
Masse lykke til:Heartred
 
Rimelig sikker på at jeg kan fjernes fra gravid og settes opp på TR istedet. Det gikk ikke veien her. Har blødd siden torsdag morgen. Jeg tester fortsatt positivt, men kan se at streken blir svakere. Har vært litt lei meg, så jeg har ikke vært noe aktiv her inne de siste dagene. Vondt å lese om dere andre som har hatt kjemisk. Styrkeklem til dere. :Heartred
Det var så leit! :sorry: Ikke moro dette, men håper det sitter en spire hos deg neste PP!:Heartred

Masse lykke til:Heartred
 
Så kjedelig! :banghead: Ønsker deg også lykke til :Heartred


Se der ja!:D Hvisker gratulerer! Ønsker du at jeg setter deg gravid i lista?:Heartred


Kjedelig!:banghead: Men bra at du er klar for neste PP:Heartred
Lykke til :Heartred

Hvor mange dpo er du?


Kjedelig:banghead: Ønsker deg masse lykke til neste PP:Heartred
Hvor mange dpo er du?


Det var utrolig dumt og trist!:sorry:
Håper neste PP sitter en spire hos deg!:Heartred
Masse lykke til:Heartred

Hvisker takk:happy: Testet igjen i dag og da var strekene myye svakere.. Så vet ikke helt hva som skjer nå.. Tenkte å teste igjen på tirsdag så har jeg kanskje et svar da.
 
Rimelig sikker på at jeg kan fjernes fra gravid og settes opp på TR istedet. Det gikk ikke veien her. Har blødd siden torsdag morgen. Jeg tester fortsatt positivt, men kan se at streken blir svakere. Har vært litt lei meg, så jeg har ikke vært noe aktiv her inne de siste dagene. Vondt å lese om dere andre som har hatt kjemisk. Styrkeklem til dere. :Heartred
Leit å høre at det ikke gikk veien for deg heller ❤ sender deg mange klemmer!
 
Hvisker takk:happy: Testet igjen i dag og da var strekene myye svakere.. Så vet ikke helt hva som skjer nå.. Tenkte å teste igjen på tirsdag så har jeg kanskje et svar da.
Ååå, ikke du også :sorry: Du får oppdatere etterhvert og håper streken kommer sterkere tilbake!:Heartred
 
Back
Topp