⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Rimelig sikker på at jeg kan fjernes fra gravid og settes opp på TR istedet. Det gikk ikke veien her. Har blødd siden torsdag morgen. Jeg tester fortsatt positivt, men kan se at streken blir svakere. Har vært litt lei meg, så jeg har ikke vært noe aktiv her inne de siste dagene. Vondt å lese om dere andre som har hatt kjemisk. Styrkeklem til dere. :Heartred

Så leit å høre, sender en stor klem ❤️
 
Hei alle sammen! :joyful:

Beklager så mye at jeg var borte i helgen og følt at jeg gjorde dårlig jobb her:facepalm: Ble helt uforberedt og hektisk helg!:p Nå har jeg oppdatert lista, og si ifra hvis det er noe feil! :D

IKM UKE 41 er straks over og det var skuffende MANGE som ikke har fått positive tester eller hatt kjemisk (meg en av dem) :arghh::Heartred Håper hellet er på vårt side i neste PP:Heartred

IKM’ere som er igjen av UKE 41 er:
@Lillespire2022
@Juvelen10
@Liljepia90
@Honningbjørn
@Frukt88
@Lama1
@Nøttelita

Hvordan går det med dere??:Heartred

Imorgen blir det ny uke og nye muligheter, håper på alle som står i IKM uke 42 sitter med positive tester!:Heartred Trenger å fylle opp gravide lista her, da TR lista er blitt lang den :arghh::Heartred

ØNSKER DERE LYKKE TIL!!:Heartred
 
Rimelig sikker på at jeg kan fjernes fra gravid og settes opp på TR istedet. Det gikk ikke veien her. Har blødd siden torsdag morgen. Jeg tester fortsatt positivt, men kan se at streken blir svakere. Har vært litt lei meg, så jeg har ikke vært noe aktiv her inne de siste dagene. Vondt å lese om dere andre som har hatt kjemisk. Styrkeklem til dere. :Heartred

Så leit å høre ❤️ Synes vi er mange som har vært uheldige i denne gruppa :/
 
Last edited:
Så kjedelig! :banghead: Ønsker deg også lykke til :Heartred


Se der ja!:D Hvisker gratulerer! Ønsker du at jeg setter deg gravid i lista?:Heartred


Kjedelig!:banghead: Men bra at du er klar for neste PP:Heartred
Lykke til :Heartred

Hvor mange dpo er du?


Kjedelig:banghead: Ønsker deg masse lykke til neste PP:Heartred
Hvor mange dpo er du?


Det var utrolig dumt og trist!:sorry:
Håper neste PP sitter en spire hos deg!:Heartred
Masse lykke til:Heartred
Mensen kom 14 dpo, hvis det var det du lurte på?
 
Synes gjengen her inne fra uke 41 har vært skikkelig uheldige med bare 3 positive tester, flere kjemiske og resten på TR eller avventende :sorry:

Gratulerer så mye til dere med spire :love7

Håper det dukker opp flere spirer hos dere med IKM uke 42 :signs003
:smiley-bounce016

Vet du, det samme tenkte jeg! Min første ikm-gruppe i denne omgang, og mener det har vært ekstra mange kjemiske/sa denne runden enn det jeg er vant til fra tidligere. Håper virkelig det tar seg opp!

Spennende å følge dere i uke 42 nå! Håper virkelig dere har mer hell enn oss i uke 41 og at vi sees i juli-termingruppa! :Heartred
 
Testene mine fra 9 dpo - 10 dpo - 11 dpo som bare har blitt svakere.. ikm om 4 dager. Nå tror jeg løpet er kjørt:(
90E6A70B-F38A-405A-9BE7-086D3A0F4D83.jpeg 9AE4057A-D5C5-4460-AEF4-DA5CC170701C.jpeg D08B2288-F37C-4F2E-A56A-F3D1A34B605F.jpeg
 
Jeg kan settes på TR jeg også. Overraskende mange som havnet der :(:Heartred
Huff, det er dumt!:banghead: Ønsker deg masse lykke til neste PP:Heartred JA, er enig med deg! Overraskende mange på TR lista nå, tror ikke jeg har opplevd slik i tidligere IKM gruppene :eek:

Hvor mange dpo er du?
 
God dag :joyful:

Ny uke og det betyr ny IKM’ere :)

@Søskendrøm2022
@vårlilleclark
@SilJ88

Hvordan går det med dere? :Heartred
 
Kan settes på TR :sorry: Dukket opp rett før midnatt igår kveld, altså akkurat min syklusdag 30 og ca 15-16 dpo tror jeg.
Litt vemodig siden tanken på en overraskelsesbaby fikk fotfeste, så jeg rakk akkurat å drømme litt om hvordan det kunne blitt :shy: Men det hadde liksom vært for godt til å være sant, for vi har alltid vært prøvere før spire tidligere.

Trøster meg med at jeg kan drikke koffein med god samvittighet, slipper unna risikosvangerskap pluss hyperemesis for nå og kan fokusere fullt på studier og guttene jeg har fra før æ, enn så lenge :love7

Så får vi se om det dukker opp en tredjemann i framtiden, enten planlagt eller uplanlagt, hvem vet :dummy::angelic::Heartred

Takk for at jeg har fått henge med dere under two week wait, selv om eventuell spire ville vært en overraskelse. Ønsker dere med IKM uke 42 masse lykke til! Kommer til å henge her inne litt til i håp om at den dystre statistikken fra uke 41 trekkes litt opp

:love7
 
Jeg kan settes på TR @Mamma til trekløveret <3 Begynt så smått og spotte i kveld, regner med TR for fullt i morgen (15 dpo) :happy:
 
Jeg kan settes på TR @Mamma til trekløveret <3 Begynt så smått og spotte i kveld, regner med TR for fullt i morgen (15 dpo) :happy:
Så kjedelig at du også får TR:sorry:
Er sjokkert over så mange TR’ere her nå:eek::arghh:

Ønsker deg masse lykke til neste PP:Heartred
 
Back
Topp