Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal jeg fjerne deg fra lista?Venter stadig på EL her, så må bytte IKM gruppe.
Min IKM er nok forsøvet til søndag på grunn av sen EL.. Tok første test i dag 10 dpo som var blenda.. kjenner jeg mistet litt motet, men samtidig ser jeg det er flere som har testet helt negativ 10 dpo og likevel vært gravid, så jeg holder fast i detNy dag igjen og det betyr nye IKM’ere
@Trønderen98
@MommySammy
@Babyonemoretime
@Majamor
Hvordan går det med dere??
Hei!
Har nesten ikke hatt tid igår gitt
Lurer på hvordan det går med den eneste IKM’en igår og er det noe nytt?
@Snuppa45
Og så har vi et par dagens IKM’ere;
@Elenamor
@Trulteguri
Hei!
Har nesten ikke hatt tid igår gitt
Lurer på hvordan det går med den eneste IKM’en igår og er det noe nytt?
@Snuppa45
Og så har vi et par dagens IKM’ere;
@Elenamor
@Trulteguri
Det var så leit! Hvor mange dpo er du?Begynte med mensmurringer i går og de fortsatte intenst i dag og TR kom for fult nå i ettermiddag Det var i grunn ventet med alle de blenda testene og skyggestrekene som aldri ble til noe får vel samle en god slant med motivasjon igjen denne pp’en som nå har startet. Syns det er så unødvendig at lutealfasen er så lang grusom lang ventetid på å finne ut om TR kommer eller ikke.
Det var så leit! Hvor mange dpo er du?
Ønsker deg masse lykke til neste PP
TakkDet gjør vi kanskje!15dpo, den kom når den skulle Takk for det masse lykke til deg også kanskje vi møtes igjen i samme IKM gruppe etterhvert og kan fortsette å heie på hverandre
Jeg fikk 2 DPO først nå. Eggløsning kom CD33, sånn er livet med PCOGod dag
Ny uke og det betyr ny IKM’ere
@Søskendrøm2022
@vårlilleclark
@SilJ88
Hvordan går det med dere?
Se der! Det er så godt å se det kommer babystreker her etter TR oppdateringer i flere dagerTatt noen flere tester og streken blir mer og mer tydelig, veldig betryggende å se Vis vedlegget 369381
Ja sett meg bare som gravid var 13 dpo ved første positive testSe der! Det er så godt å se det kommer babystreker her etter TR oppdateringer i flere dager
Vil du at jeg skal sette deg i gravid eller vente til du har tatt CB? Og hvor mange dpo er du?
Sier forsiktig Gratulerer!
Her kom TR i dag, helt etter klokka! 14DPO.Nå er det lørdag og ukas nest siste dag før gruppa her er over for denne gangen (nesten, venter på svar fra resten) Men, vi har ingen IKM’ere imorgen så det vil si idag er det siste dagen for nye IKM’ere
Nemlig ukas største IKM’ere idag
Hvordan går det med dere alle her?
@Nicoline90
@Ellinor22
@SommerSolsikke
@Landus
@Mammadragen
@HCS
Håper vi får lykkelig slutt på oppdateringer på denne uka!
Har ikke ikm før i morgen, el kom en dag senere.Nå er det lørdag og ukas nest siste dag før gruppa her er over for denne gangen (nesten, venter på svar fra resten) Men, vi har ingen IKM’ere imorgen så det vil si idag er det siste dagen for nye IKM’ere
Nemlig ukas største IKM’ere idag
Hvordan går det med dere alle her?
@Nicoline90
@Ellinor22
@SommerSolsikke
@Landus
@Mammadragen
@HCS
Håper vi får lykkelig slutt på oppdateringer på denne uka!