⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Jeg har fått en kjempesvak strek så stester igjen i morgen! :happy:Har brukt babyplan tidlig så trur jeg skal kjøpe clearblue også:nailbiting:
 
Ny dag igjen og det betyr nye IKM’ere :)

@Trønderen98
@MommySammy
@Babyonemoretime
@Majamor

Hvordan går det med dere??:Heartred
 
Ny dag igjen og det betyr nye IKM’ere :)

@Trønderen98
@MommySammy
@Babyonemoretime
@Majamor

Hvordan går det med dere??:Heartred
Min IKM er nok forsøvet til søndag på grunn av sen EL.. Tok første test i dag 10 dpo som var blenda.. kjenner jeg mistet litt motet, men samtidig ser jeg det er flere som har testet helt negativ 10 dpo og likevel vært gravid, så jeg holder fast i det
 
Hei! :joyful:

Har nesten ikke hatt tid igår gitt :wtf:

Lurer på hvordan det går med den eneste IKM’en igår og er det noe nytt? :D

@Snuppa45

Og så har vi et par dagens IKM’ere;
@Elenamor
@Trulteguri

Hvordan går det med dere??:)
 
Hei! :joyful:

Har nesten ikke hatt tid igår gitt :wtf:

Lurer på hvordan det går med den eneste IKM’en igår og er det noe nytt? :D

@Snuppa45

Og så har vi et par dagens IKM’ere;
@Elenamor
@Trulteguri

Hvordan går det med dere??:)

Heihei!:happy: Tr har ikke kommet enda, men har fått ømme pupper siste dagene så regner med (og håper) at tr er rett rundt hjørnet. Muligens den har blitt litt forsinket pga kjemisk..?
 
Hei! :joyful:

Har nesten ikke hatt tid igår gitt :wtf:

Lurer på hvordan det går med den eneste IKM’en igår og er det noe nytt? :D

@Snuppa45

Og så har vi et par dagens IKM’ere;
@Elenamor
@Trulteguri

Hvordan går det med dere??:)


Begynte med mensmurringer i går og de fortsatte intenst i dag og TR kom for fult nå i ettermiddag :sorry: Det var i grunn ventet med alle de blenda testene og skyggestrekene som aldri ble til noe :rolleyes: får vel samle en god slant med motivasjon igjen denne pp’en som nå har startet. Syns det er så unødvendig at lutealfasen er så lang:arghh: grusom lang ventetid på å finne ut om TR kommer eller ikke.
 
Begynte med mensmurringer i går og de fortsatte intenst i dag og TR kom for fult nå i ettermiddag :sorry: Det var i grunn ventet med alle de blenda testene og skyggestrekene som aldri ble til noe :rolleyes: får vel samle en god slant med motivasjon igjen denne pp’en som nå har startet. Syns det er så unødvendig at lutealfasen er så lang:arghh: grusom lang ventetid på å finne ut om TR kommer eller ikke.
Det var så leit!:sorry: Hvor mange dpo er du?
Ønsker deg masse lykke til neste PP:Heartred
 
15dpo, den kom når den skulle :bag: Takk for det :Heartred masse lykke til deg også :Heartred kanskje vi møtes igjen i samme IKM gruppe etterhvert og kan fortsette å heie på hverandre :love2
Takk:HeartredDet gjør vi kanskje!:Heartred
 
Hei! :joyful:

Har nesten ikke hatt tid igår gitt :wtf:

Lurer på hvordan det går med den eneste IKM’en igår og er det noe nytt? :D

@Snuppa45

Og så har vi et par dagens IKM’ere;
@Elenamor
@Trulteguri

Hvordan går det med dere??:)

Tatt noen flere tester og streken blir mer og mer tydelig, veldig betryggende å se :joyful: EDAED0BA-81C0-4746-ACA8-7BBBEF279407.jpeg
 
Tatt noen flere tester og streken blir mer og mer tydelig, veldig betryggende å se :joyful:Vis vedlegget 369381
Se der!:joyful: Det er så godt å se det kommer babystreker her etter TR oppdateringer i flere dager :p

Vil du at jeg skal sette deg i gravid eller vente til du har tatt CB?:Heartred Og hvor mange dpo er du?:D

Sier forsiktig Gratulerer! :Heartred:Heartred
 
Nå er det lørdag og ukas nest siste dag før gruppa her er over for denne gangen (nesten, venter på svar fra resten) :) Men, vi har ingen IKM’ere imorgen så det vil si idag er det siste dagen for nye IKM’ere :Heartred

Nemlig ukas største IKM’ere idag:hilarious:

Hvordan går det med dere alle her?:Heartpink
@Nicoline90
@Ellinor22
@SommerSolsikke
@Landus
@Mammadragen
@HCS

Håper vi får lykkelig slutt på oppdateringer på denne uka!:Heartred
 
God morgen :joyful: Her prøver jeg å ikke tenke for mye over det, har kjent små stikk og murringer gjennom nesten hele perioden i dpo-land. Kjente et skikkelig hugg i magen på tirsdag formiddag, samtidig som tempen droppet litt (festedipp?:woot:) Tok en test på onsdag kveld fordi jeg ikke klarte å vente lenger, den var blenda, og tør ikke teste igjen før i morgen fordi jeg er så redd for å bli skuffet :oops: tempen er derimot fortsatt ca 0,4 over det den vanligvis pleier når TR er på besøk, så jeg aner ikke hva som vil skje! Prøver fortsatt å bli kjent med kroppen med temping, sjekke hvilepuls og el-testing, synes det er så fascinerende hvordan den endrer seg gjennom syklusene :woot:
 
Nå er det lørdag og ukas nest siste dag før gruppa her er over for denne gangen (nesten, venter på svar fra resten) :) Men, vi har ingen IKM’ere imorgen så det vil si idag er det siste dagen for nye IKM’ere :Heartred

Nemlig ukas største IKM’ere idag:hilarious:

Hvordan går det med dere alle her?:Heartpink
@Nicoline90
@Ellinor22
@SommerSolsikke
@Landus
@Mammadragen
@HCS

Håper vi får lykkelig slutt på oppdateringer på denne uka!:Heartred
Her kom TR i dag, helt etter klokka! 14DPO. :)
 
Nå er det lørdag og ukas nest siste dag før gruppa her er over for denne gangen (nesten, venter på svar fra resten) :) Men, vi har ingen IKM’ere imorgen så det vil si idag er det siste dagen for nye IKM’ere :Heartred

Nemlig ukas største IKM’ere idag:hilarious:

Hvordan går det med dere alle her?:Heartpink
@Nicoline90
@Ellinor22
@SommerSolsikke
@Landus
@Mammadragen
@HCS

Håper vi får lykkelig slutt på oppdateringer på denne uka!:Heartred
Har ikke ikm før i morgen, el kom en dag senere.
Men tror tanta kommer, bare skyggestreker
 
Da var vår de to IKM-ukene over for denne gangen:) Utrolig skuffende at vi ble en gruppe med maaaange som fikk TR!:sorry: Jeg vil ønske masse lykke til de andre som fortsatt prøver:Heartpink Jeg er en av dem og har havnet i IKM uke 45. Ser noen av de der allerede og håper det blir hellet vår denne gangen:Heartred

Og vil også si GRATULERER til de som ble gravide her!:Heartred

Til dere som står fortsatt på lista, og ikke fått noe oppdateringer enda er det kjempe fint om dere skriver her underveis når det er noe nytt så får jeg fikset på lista :joyful:
 
Back
Topp