⭐️ IKM uke 29 ⭐️

Hei, jeg har egentlig ikke tur å melde meg inn før, fordi jeg blir så oppsatt på alt sammen, men tror jaggu jeg melder meg på...

tolilla - 39 - PP8 - B3 - EL 9/7 - IKM 19/7

Kom hjem fra ferie nå, tok med vilje ikke med noen tester, men klarte ikke dy meg da jeg kom inn døren hjemme. Tidligtest, 8 dpo, kveld

20210718_205656.jpg
 
Ååh, så bra med så mange positive tester! :):) Lover godt for rekordgruppen! Håper å se mange flere de neste dagene :Heartpink
 
Hei, jeg har egentlig ikke tur å melde meg inn før, fordi jeg blir så oppsatt på alt sammen, men tror jaggu jeg melder meg på...

tolilla - 39 - PP8 - B3 - EL 9/7 - IKM 19/7

Kom hjem fra ferie nå, tok med vilje ikke med noen tester, men klarte ikke dy meg da jeg kom inn døren hjemme. Tidligtest, 8 dpo, kveld

Vis vedlegget 361508

Velkommen til rekordgruppa :happy: Ser ut som du passer bra inn her med den streken, satser på den bare blir sterkere og sterkere! :D
 
Velkommen til rekordgruppa :happy: Ser ut som du passer bra inn her med den streken, satser på den bare blir sterkere og sterkere! :D

Takk! Ser jo skikkelig br ut allerede for første mulige ikm!!!

Krysser fingrene for sterkere test!
 
I forrige svangerskap testet jeg aller først med Normal. Fikk ganske svake rosa streker, menst på digital fikk jeg 2-3 :woot:

Krysser fingrene for alle :happy:
Takk for informasjon! Det er nemlig det jeg har vært at de er svak de testene der! Har enda 2 tester igjen til neste runde siden TR kom i går :rolleyes:
 
Lover ikke godt for min del. 12 dpo i dag, og ingen antydning til strek..
 

Vedlegg

  • C17120E0-7098-45D4-9336-C298A70AECBC.jpeg
    C17120E0-7098-45D4-9336-C298A70AECBC.jpeg
    824,5 KB · Visninger: 73
Jeg er vel 8-9 dpo og syns jeg kan skimte så vitt en strek, men har to tester igjen, så sparer den ene til i morgen før hyttetur og den andre til hyttetur. Ikke troen og merker typiske mens murringer! Vi får se :)
 
Lover ikke godt for min del. 12 dpo i dag, og ingen antydning til strek..
Usja.. Det er jo ikke over før tanta kommer, men skjønner godt at du mister håpet :/
Jeg håper fortsatt for deg (meg selv er en helt annen sak..!)
 
Usja.. Det er jo ikke over før tanta kommer, men skjønner godt at du mister håpet :/
Jeg håper fortsatt for deg (meg selv er en helt annen sak..!)
Håpet er ikke ute enda, håper at TR uteblir og du får to streker snart:smiley-angelic003

Ingenting er avgjort før evt mensen kommer. Kan være egget slapp senere enn antatt, og da fester seg senere, eller at det er null klaff.. Har ingen tidligtester heller… men ble litt skuffet :(
 
Ingenting er avgjort før evt mensen kommer. Kan være egget slapp senere enn antatt, og da fester seg senere, eller at det er null klaff.. Har ingen tidligtester heller… men ble litt skuffet :(
Har full forståelse, alle som har prøvd i flere PP vet skuffelsen av blanke tester og når TR kommer:(:mad:
 
Ser lovende ut i dag. Telte visst litt feil mtp dager tror jeg, ikm i dag, 10 dpo

Øverste er tidligtest fra babyplan, og nederste er vanlig fra make sure...20210719_082628.jpg
 
Har full forståelse, alle som har prøvd i flere PP vet skuffelsen av blanke tester og når TR kommer:(:mad:
Nå har jo vi ikke prøvd lenge, dette er første gang vi prøver :p så føler jeg ikke kan bli skuffet.. de andre gangene (4) jeg har blitt gravid har vi jo ikke prøvd.. men tenkte at det plutselig skulle bli «vanskelig» når vi faktisk gikk inn for å prøve.. :p
 
Lover ikke godt for min del. 12 dpo i dag, og ingen antydning til strek..

Ååh, jeg håper for deg! Ei venninne av meg fikk ikke posotiv test før en uke over ikm... :Heartred
 
Back
Topp