Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er du gravid igjen, så håper jeg følger etter snartJeg kjenner meg godt igjen. Var flere pp jeg ventet til TR kom så jeg «slapp» å se negativ test forrige gang jeg ville bli gravid.
Skjønner det veeeldig godtJeg turte ikke å ta test i morgeser liksom redd for å ikke få strek.. så venter til i kveld eller kanskje i morgen, selv om jeg synes det er skummelt å kanskje ikke få 2 streker
hørtes kanskje rart ut…

Ja, krysser fingrene!Nå er du gravid igjen, så håper jeg følger etter snart![]()

TakkNæmen se der jaGratulerer sååå mye
![]()

TakkJaaaa! Gratulerer så mye![]()
du kan sette meg på gravid Kan det være sen festeblødning?Tenkte jeg skulle teste igjen når jeg kommer hjem om noen timer, men våknet til litt spotting i morges. Er 11 dpo, så noen dager før forventet. Føler ikke for å teste nå. Kommer heldigvis neste mnd også.
10 dpo. Angrer på at jeg ikke sparte på urinen litt![]()
Jeg kjenner litt på det samme! Er kun 8 dpo i dag da, hvor mange er du? Blir vel å teste enten i morgen eller tirsdag er jo nysgjerrig selv om det er skummeltJeg turte ikke å ta test i morgeser liksom redd for å ikke få strek.. så venter til i kveld eller kanskje i morgen, selv om jeg synes det er skummelt å kanskje ikke få 2 streker
hørtes kanskje rart ut…
Testet både 9 og 10 dpo med fullstendig negative tester.. er 11 dpo i dagJeg kjenner litt på det samme! Er kun 8 dpo i dag da, hvor mange er du? Blir vel å teste enten i morgen eller tirsdag er jo nysgjerrig selv om det er skummelt![]()
vurderer å ta en i kveld kanskje, eller bare vente til i morgen eller tirsdag..
)Håper på å se 2 streker selv i løpet av de neste dageneGlad jeg ikke testa før i dag, er 12 dpo og slapp å være i tvil om det var strek eller ikke. Men nå er testkjøret i gang her, for jeg vil se stigning![]()

Ikke gi opp håpet (selv om jeg er helt lik deg), testet også negativt på 9-10dpoTestet negativt i dag, 10 dpo. Brukte tidligtest, og den burde vel gitt utslag nå? Gitt opp håpet litt![]()

Gratulerer så mye!Da er det bare å krysse alt jeg har for at det går bra denne gangen![]()

Neida, kan fortsatt bli positiv senere. Behold håpet noen dager tilTestet negativt i dag, 10 dpo. Brukte tidligtest, og den burde vel gitt utslag nå? Gitt opp håpet litt![]()
Da er det bare å krysse alt jeg har for at det går bra denne gangen![]()