⭐️ IKM uke 29 ⭐️

Var oppe nå halv fire i natt for å amme og måtte tisse. Har tenkt noen dager på å ta en graviditetstest, så jeg fant frem restene av testene fra forrige graviditet. Tenkte å ta en tidligtest, men tok visst feil og tok en vanlig en. Synes jeg ser strek der:eek: Så da måtte jeg dobbeltsjekke og finne frem en ordentlig tidligtest og synes jeg ser strek der også:eek: Er 13 DPO i dag. Hvordan skal jeg få sove nå?
Vis vedlegget 361431
Vis vedlegget 361432

Ser på begge :happy: Grattis!

Ooog der kom TR :mad: skjønner ikke meg på syklusen etter fødselen, den har vært litt forskjellig. De to siste gangene nå har mensen vært 1-2 dager tidligere enn normalt o_O dvs syklus på 26 dager.. normalt 28-30, lurer på om det kan være negativt?

Ooog der kom TR :mad: skjønner ikke meg på syklusen etter fødselen, den har vært litt forskjellig. De to siste gangene nå har mensen vært 1-2 dager tidligere enn normalt o_O dvs syklus på 26 dager.. normalt 28-30, lurer på om det kan være negativt?

Nei, suttern! :( Men om lutealfasen er lang nok tror jeg ikke være noe ekstra negativt med det? :happy:

Her er testen totalt negativ enda, og jeg er på en måte allerede litt skuffa? Eller, jeg har aldri fått positiv så tidlig 10dpo, men jeg vil så gjerne se 2 streker i stedet for en…
Men prøver å ikke ta sorger på forskudd, samt at jeg prøver å forberede meg på at det ikke har klaffet som jeg drømmer om:oops:
*sniker* tilhørte egentlig ikm uke 28, men så ble EL 3 dager senere enn forventet. Så da er jeg vel 11dpo i dag. Mine tester er også negative, og jeg er like optimistisk hver gang jeg tester. Temper i tillegg og venter på tempdropp før TR, men i dag hadde temp gått opp ytterligere… så jeg skjønner ingen ting og kjenner på skuffelsen over 1 strek. Sist gang hadde jeg positiv test 11dpo….

*sniker* tilhørte egentlig ikm uke 28, men så ble EL 3 dager senere enn forventet. Så da er jeg vel 11dpo i dag. Mine tester er også negative, og jeg er like optimistisk hver gang jeg tester. Temper i tillegg og venter på tempdropp før TR, men i dag hadde temp gått opp ytterligere… så jeg skjønner ingen ting og kjenner på skuffelsen over 1 strek. Sist gang hadde jeg positiv test 11dpo….
Det sies vel at hvert svangerskap kan være forskjellig, så det kan vel gjelde når man får positiv test og hvor høy hcg man har? :)
Krysser fingrene for oss :D
egentlig dumt av meg å sammenligne med sist svangerskap, siden hun ikke var frisk uansett.. så får smøre meg med litt mer tålmodighet å se hva som skjer de neste dagene :rolleyes::oops:

tatt 8 dpo og på kvelden i går
20210717_145200.jpg

Livet hadde vært så mye enklere om man bare kunne bestille ett svangerskap :laughing025

Her er vi bare inne i prøveperiode 1, men allerede utålmodig og skulle helst vært gravid i går. Noe som egentlig er litt tøft å tenke på er jo at jeg skulle vært 27uker på vei nå med lille frøkna vår, og jeg ønsker at jeg er gravid igjen når termindatoen hennes kommer 16.oktober. Har fremdeles ett par muligheter til før den tid, håper bare at det dukker opp 2 streker denne PP :signs017

vi har prøvd men får ikke hjelp av enkelte grunner. må da til sverige eller danmark. men de har funnet noen genfeil på meg som jeg skal få vite mer om snart.men det skal ikke hindre meg i å bli gravid eller abortere. mistet 3 ganger. men siste 2 år så har jeg ikke hatt en eneste positive test.

vi har prøvd men får ikke hjelp av enkelte grunner. må da til sverige eller danmark. men de har funnet noen genfeil på meg som jeg skal få vite mer om snart.men det skal ikke hindre meg i å bli gravid eller abortere. mistet 3 ganger. men siste 2 år så har jeg ikke hatt en eneste positive test.
Hmm, dette kan jeg ikke så mye om, men det er vel mange her på forumet som har fått hjelp i Norge og som kan gi noen gode råd på veien? Har dere fått hjelp i Norge, men «brukt opp» forsøkene eller er det noe annet?

Det ble «nattammetesting» igjen i dago_O
Dagens test er den nederste. Synes ikke den ser så mye sterkere ut, men ser jo i alle fall ikke svakere ut?
630C041D-2A5B-49B4-9D65-C4B83263267F.jpeg

F72C47B1-F15E-4A38-B2FF-4E61135ABD59.jpeg
Tidligtest øverst og vanlig nederst:woot:

Back
Topp