⭐️ IKM uke 29 ⭐️

Jeg turte ikke å ta test i morges :oops: er liksom redd for å ikke få strek.. så venter til i kveld eller kanskje i morgen, selv om jeg synes det er skummelt å kanskje ikke få 2 streker :confused: hørtes kanskje rart ut…
Skjønner det veeeldig godt :Heartpink
 
Tenkte jeg skulle teste igjen når jeg kommer hjem om noen timer, men våknet til litt spotting i morges. Er 11 dpo, så noen dager før forventet. Føler ikke for å teste nå. Kommer heldigvis neste mnd også.
 
Tenkte jeg skulle teste igjen når jeg kommer hjem om noen timer, men våknet til litt spotting i morges. Er 11 dpo, så noen dager før forventet. Føler ikke for å teste nå. Kommer heldigvis neste mnd også.
Kan det være sen festeblødning?
 
Jeg turte ikke å ta test i morges :oops: er liksom redd for å ikke få strek.. så venter til i kveld eller kanskje i morgen, selv om jeg synes det er skummelt å kanskje ikke få 2 streker :confused: hørtes kanskje rart ut…
Jeg kjenner litt på det samme! Er kun 8 dpo i dag da, hvor mange er du? Blir vel å teste enten i morgen eller tirsdag er jo nysgjerrig selv om det er skummelt :p
 
Jeg kjenner litt på det samme! Er kun 8 dpo i dag da, hvor mange er du? Blir vel å teste enten i morgen eller tirsdag er jo nysgjerrig selv om det er skummelt :p
Testet både 9 og 10 dpo med fullstendig negative tester.. er 11 dpo i dag :hungry: vurderer å ta en i kveld kanskje, eller bare vente til i morgen eller tirsdag..
er veldig nysjerrig selv, men så er det så kjedelig å få bare en strek på testene.. (derfor det var gøy å teste etter EL, da var det jo alltid 2 Streker:angelic:)
 
Glad jeg ikke testa før i dag, er 12 dpo og slapp å være i tvil om det var strek eller ikke. Men nå er testkjøret i gang her, for jeg vil se stigning:woot:
 
Glad jeg ikke testa før i dag, er 12 dpo og slapp å være i tvil om det var strek eller ikke. Men nå er testkjøret i gang her, for jeg vil se stigning:woot:
Håper på å se 2 streker selv i løpet av de neste dagene :angelic:

Det er gøy å se stigning :D
 
Testet negativt i dag, 10 dpo. Brukte tidligtest, og den burde vel gitt utslag nå? Gitt opp håpet litt :grumpy:
 
Da er det bare å krysse alt jeg har for at det går bra denne gangen :smiley-bounce012
 

Vedlegg

  • BAB01FED-D4CA-4674-B904-4D4C21981265.jpeg
    BAB01FED-D4CA-4674-B904-4D4C21981265.jpeg
    721,9 KB · Visninger: 116
Back
Topp