Næmen se der ja Gratulerer sååå myeVis vedlegget 361469 Tidligtest øverst og vanlig nederst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Næmen se der ja Gratulerer sååå myeVis vedlegget 361469 Tidligtest øverst og vanlig nederst
Nå er du gravid igjen, så håper jeg følger etter snartJeg kjenner meg godt igjen. Var flere pp jeg ventet til TR kom så jeg «slapp» å se negativ test forrige gang jeg ville bli gravid.
Skjønner det veeeldig godtJeg turte ikke å ta test i morges er liksom redd for å ikke få strek.. så venter til i kveld eller kanskje i morgen, selv om jeg synes det er skummelt å kanskje ikke få 2 streker hørtes kanskje rart ut…
Ja, krysser fingrene!Nå er du gravid igjen, så håper jeg følger etter snart
Vis vedlegget 361469 Tidligtest øverst og vanlig nederst
TakkNæmen se der ja Gratulerer sååå mye
Takk du kan sette meg på gravidJaaaa! Gratulerer så mye
Kan det være sen festeblødning?Tenkte jeg skulle teste igjen når jeg kommer hjem om noen timer, men våknet til litt spotting i morges. Er 11 dpo, så noen dager før forventet. Føler ikke for å teste nå. Kommer heldigvis neste mnd også.
10 dpo. Angrer på at jeg ikke sparte på urinen litt
Jeg kjenner litt på det samme! Er kun 8 dpo i dag da, hvor mange er du? Blir vel å teste enten i morgen eller tirsdag er jo nysgjerrig selv om det er skummeltJeg turte ikke å ta test i morges er liksom redd for å ikke få strek.. så venter til i kveld eller kanskje i morgen, selv om jeg synes det er skummelt å kanskje ikke få 2 streker hørtes kanskje rart ut…
Testet både 9 og 10 dpo med fullstendig negative tester.. er 11 dpo i dag vurderer å ta en i kveld kanskje, eller bare vente til i morgen eller tirsdag..Jeg kjenner litt på det samme! Er kun 8 dpo i dag da, hvor mange er du? Blir vel å teste enten i morgen eller tirsdag er jo nysgjerrig selv om det er skummelt
Håper på å se 2 streker selv i løpet av de neste dageneGlad jeg ikke testa før i dag, er 12 dpo og slapp å være i tvil om det var strek eller ikke. Men nå er testkjøret i gang her, for jeg vil se stigning
Ikke gi opp håpet (selv om jeg er helt lik deg), testet også negativt på 9-10dpoTestet negativt i dag, 10 dpo. Brukte tidligtest, og den burde vel gitt utslag nå? Gitt opp håpet litt
Gratulerer så mye!Da er det bare å krysse alt jeg har for at det går bra denne gangen
Neida, kan fortsatt bli positiv senere. Behold håpet noen dager tilTestet negativt i dag, 10 dpo. Brukte tidligtest, og den burde vel gitt utslag nå? Gitt opp håpet litt
Da er det bare å krysse alt jeg har for at det går bra denne gangen