⭐️ IKM uke 29 ⭐️

Var på do nå, rosa når jeg tørka og mensmurring:(
 
Neineinei, dette vil vi ikke ha noe av! Festeblødning...?
Er 12 dpo/IKM i dag, så er nok for sent til å være festeblødning. Blødde ingenting i forrige svangerskap, så håper det bare er en ufarlig blødning:sorry::sorry:
 
Ååh, jeg håper for deg! Ei venninne av meg fikk ikke posotiv test før en uke over ikm... :Heartred
Jeg håper ikke TR dukker opp, men at jeg er gravid! Men håpet synker for hver g-test som ikke viser antydning til 2 streker engang..
 
Er 12 dpo/IKM i dag, så er nok for sent til å være festeblødning. Blødde ingenting i forrige svangerskap, så håper det bare er en ufarlig blødning:sorry::sorry:

12 dpo er kanskje litt sent for festeblødning, ja. Med første blødde jeg ingenting, med Ndre trodde jeg at jeg mistet flere ganger grunnet kraftige blødninger.

Hadde du stigende på test i dag?
 
Jeg håper ikke TR dukker opp, men at jeg er gravid! Men håpet synker for hver g-test som ikke viser antydning til 2 streker engang..

Uff jeg skjønner jo det. Har hatt hauger av blanke tester selv. Men håååper likevel for deg!
 
Usikker på om det er jeg som har utviklet streksyn, eller om det kan være en liten strek her? Skygge kanskje? :banghead:
 

Vedlegg

  • 8BB27AF6-A61D-4B8C-85D5-41B2521EA426.jpeg
    8BB27AF6-A61D-4B8C-85D5-41B2521EA426.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 107
  • CEDD19E1-0897-4743-B7DD-F5861A0C42C5.jpeg
    CEDD19E1-0897-4743-B7DD-F5861A0C42C5.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 107
Usikker på om det er jeg som har utviklet streksyn, eller om det kan være en liten strek her? Skygge kanskje? :banghead:

Jeg ville sagt at man kan være ganske så optimistisk her :love2
 
12 dpo er kanskje litt sent for festeblødning, ja. Med første blødde jeg ingenting, med Ndre trodde jeg at jeg mistet flere ganger grunnet kraftige blødninger.

Hadde du stigende på test i dag?
Nei, får ta ny test i morgen:sorry:
 
Back
Topp