⭐️ IKM uke 29 ⭐️

Tror jeg er 11dpo, men kan være en plass mellom 8-11dpo. Negative tester så langt, og jeg har ingen følelse på at det klaffet denne mnd heller.
 
10 DPO. Kvalm andre dagen på rad. Mye strekk og stikk smerter de siste dagene. Magefølelsen sier jeg er gravid. Så dette er mest for å minne meg på at hvis jeg ikke er gravid nå så er det bare å glemme symptomjakt de neste forsøkene :wtf:
Tester onsdag, for har vaksinetime torsdag morgen, så får se da :p

Gøy med flere positive tester i gruppa allerede! Gratulerer så mye ❤️:happy:
 
13dpo, og ingen testetrang eller følelse på å være gravid. Er på hytta med foreldrene mine, og tenker at jeg tester om mensen ikke kommer i morgen. Trodde jeg egentlig hadde IKM i dag, men siden EL trolig har vært senere, så er vel IKM i morgen eller torsdag.. så får jeg ikke mens i disse dagene, så tar jeg en test :oops:

Mer forberedt på å gå inn i en ny PP, selv om håpet fremdeles er der så lenge mens ikke har kommet :angelic:
 
10 dpo og kritthvit test. Jeg vet at det fortsatt er tidlig, men håper svinner likevel hen :facepalm:
 
9 dpo.. blenda. Om jeg skikkelig legger godsiden til så er det kaaanskje en skygge på tidligtesten, men er nok bare det det er, skygge :banghead::(
 

Vedlegg

  • 8B406B7F-F22C-49CE-888F-94332F690732.jpeg
    8B406B7F-F22C-49CE-888F-94332F690732.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 89
Last edited:
Ja, den rosa. Kan også se noe svakt svakt der.. av erfaring bruker de jeg tar på andre urinen om dagen å være tydeligere, så skal prøve en tidligtest etterpå.. :happy:
Jeg krysser fingrene for deg og reiser til jobben uten tester i veska. Så slipper jeg å la meg friste igjen før i kveld :joyful:
 
9 dpo.. blenda. Om jeg skikkelig legger godsiden til så er det kaaanskje en skygge på tidligtesten, men er nok bare det det er, skygge :banghead::(

Skimter også noe på tidligtesten, hååååper for deg :happy: Nå er testetrangen her, første test ryker i overimorgen 9DPO, men fikk ikke strek før 10DPO sist, så har ikke forhåpninger før det.
 
Tok en ny nå, og den ble ikke noe sterkere selv om det var på dagens andre urin :hilarious::hilarious::banghead:
 

Vedlegg

  • 5F76C235-D62C-408F-AB55-D98EB76D9A60.jpeg
    5F76C235-D62C-408F-AB55-D98EB76D9A60.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 76
Back
Topp