Tror jeg er 11dpo, men kan være en plass mellom 8-11dpo. Negative tester så langt, og jeg har ingen følelse på at det klaffet denne mnd heller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ta en i kveld daaaa? Jeg er håpløs. Skal prøve å holde meg til i morgen selv om jeg IKKE har antydning til strek
Eller at urinen var for lite konsentrert?Klarte ikke holde meg, så tok en ikke antydning til strek, så da var det vel bare en skygge tidligere idag da…
Eller at urinen var for lite konsentrert?
Hmf så kjedelig! Men ny sjanse i morgenKlarte ikke holde meg, så tok en ikke antydning til strek, så da var det vel bare en skygge tidligere idag da…
Enig der, men det er håp!10 dpo og kritthvit test. Jeg vet at det fortsatt er tidlig, men håper svinner likevel hen
Er tidligtesten den rosa? Der skimter jeg noe9 dpo.. blenda. Om jeg skikkelig legget godsiden til så er det kaaanskje en skygge på tidligtesten, men er nok bare det det er, skygge
Er tidligtest en den rosa? Der skimter jeg noe
Jeg krysser fingrene for deg og reiser til jobben uten tester i veska. Så slipper jeg å la meg friste igjen før i kveldJa, den rosa. Kan også se noe svakt svakt der.. av erfaring bruker de jeg tar på andre urinen om dagen å være tydeligere, så skal prøve en tidligtest etterpå..
Jeg krysser fingrene for deg og reiser til jobben uten tester i veska. Så slipper jeg å la meg friste igjen før i kveld
10 dpo og kritthvit test. Jeg vet at det fortsatt er tidlig, men håper svinner likevel hen
9 dpo.. blenda. Om jeg skikkelig legger godsiden til så er det kaaanskje en skygge på tidligtesten, men er nok bare det det er, skygge
Tok en ny nå, og den ble ikke noe sterkere selv om det var på dagens andre urin
Jeg ser fortsatt Du får bli med på testedate i kveld?Tok en ny nå, og den ble ikke noe sterkere selv om det var på dagens andre urin
Jeg ser fortsatt Du får bli med på testedate i kveld?