Det der er IKKE en skygge! GratulererEr der bare meg eller er skyggestreken blitt sterkere? Synes ikke den ser rosa ut da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det der er IKKE en skygge! GratulererEr der bare meg eller er skyggestreken blitt sterkere? Synes ikke den ser rosa ut da
Det der er IKKE en skygge! Gratulerer
Tror det var ca slik min så ut da jeg fikk 1-2 på digital (forrige svangerskap). Men tør ikke love noe altsådet er ikke mulig!! Tror du en digital CB vil slå ut? Tror liksom ikke på det før jeg ser det der
Tror det var ca slik min så ut da jeg fikk 1-2 på digital (forrige svangerskap). Men tør ikke love noe altså
Det kan umulig være skygge! jeg hvisker gratulererEr der bare meg eller er skyggestreken blitt sterkere? Synes ikke den ser rosa ut da
Det kan umulig være skygge! jeg hvisker gratulerer
Det blir spennende!! Vent til i morgen om du klarer, så er du sikker på at du ikke blir skuffet dersom urinen ikke er like konsentrert senere i dagMå se om jeg ryker på en etterpå, eller om jeg klarer vente til i morgen. Litt redd for å bli skuffet også
Det blir spennende!! Vent til i morgen om du klarer, så er du sikker på at du ikke blir skuffet dersom urinen ikke er like konsentrert senere i dag
Bra plan! Det blir spennendeeeeeeHar to digitale, så tror jeg tar en nå på neste urin.. om den er negativ så har jeg en ny en til i morgen
Ser ikke ut som skygge for meg heller!Er der bare meg eller er skyggestreken blitt sterkere? Synes ikke den ser rosa ut da
11/12 dpo. Det var så godt å få disse i dag
Hatt så sterke symptomer at jeg nesten var sikker, så godt å kjenne at det stemte
Forøvrig metode tidligtest øverst og vanlig makesure nederst. Vis vedlegget 361661
11/12 dpo. Det var så godt å få disse i dag
Hatt så sterke symptomer at jeg nesten var sikker, så godt å kjenne at det stemte
Forøvrig metode tidligtest øverst og vanlig makesure nederst. Vis vedlegget 361661
Gratulerer begge! Blir så glad på deres vegne at jeg fikk en tåre i øyekroken her (håper det er fordi jeg snart får strek og ) Kan jeg få sette dere på GRAVID?
Gratulerer, så heldig du er
Gratulerer, så heldig du er
Jaaa, det må vi bare håpe på at denne gangen skal det gå bra hele veienTakk! Nå håper jeg bare den klorer seg fast! Jeg får tidlig UL i uke 8, men det kjennes ut som en evighet til akkurat nå
Jaaa, det må vi bare håpe på at denne gangen skal det gå bra hele veien