Krysser fingrene for deg!Nei, får ta ny test i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for deg!Nei, får ta ny test i morgen
Ser strekUsikker på om det er jeg som har utviklet streksyn, eller om det kan være en liten strek her? Skygge kanskje?
Ser strek
Lykke til videre du og
Ta en i kveld daaaa? Jeg er håpløs. Skal prøve å holde meg til i morgen selv om jeg IKKE har antydning til strekSpennende! Har lyst å ta en ny test nå med det samme
Ta en i kveld daaaa? Jeg er håpløs. Skal prøve å holde meg til i morgen selv om jeg IKKE har antydning til strek
Kan settes på TR.
Gratulerer til dere med positiv test og lykke til alle sammen.
Jeg kan også settes på TR Gratulerer til alle med to streker og kommende streker
Da blir det spennende i morgen! 9 dpo her. Det er fortsatt tidlig, men jeg blir likevel smådeppa av negativ test. Skjønner ikke hvorfor jeg starter så tidlig, men klarer ikke la være hellerEr så redd for å bli skuffet Skal prøve holde meg til i morgen tidlig! Hvor mange dpo er du?
Herregud ass! Ikke ett døgn en gang med positiv test, og jeg tror jeg mister 'hele' tiden! Blir et laaangt trimester dette her...
Det er ikke noen god følelse det der, men vi heier på spiren! Vil du settes på gravid, eller vente litt?
Huff, kjenner meg igjen. Kikket etter rødt på papiret hver gang jeg var på do frem til uke 12 sistHerregud ass! Ikke ett døgn en gang med positiv test, og jeg tror jeg mister 'hele' tiden! Blir et laaangt trimester dette her...
Da blir det spennende i morgen! 9 dpo her. Det er fortsatt tidlig, men jeg blir likevel smådeppa av negativ test. Skjønner ikke hvorfor jeg starter så tidlig, men klarer ikke la være heller
Jeg kan settes på TR ingen tvil her.
Jeg kan settes på TR ingen tvil her.
Åneeei En stor, god klem sendes herved din veiJeg kan settes på TR ingen tvil her.
Ånei stor klemJeg kan settes på TR ingen tvil her.