⭐️ IKM uke 29 ⭐️

Jeg kan også settes på TR ‍♀️ Gratulerer til alle med to streker og kommende streker ❤️
 
Herregud ass! Ikke ett døgn en gang med positiv test, og jeg tror jeg mister 'hele' tiden! Blir et laaangt trimester dette her... :nailbiting:
 
Er så redd for å bli skuffet :banghead: Skal prøve holde meg til i morgen tidlig! Hvor mange dpo er du?
Da blir det spennende i morgen! 9 dpo her. Det er fortsatt tidlig, men jeg blir likevel smådeppa av negativ test. Skjønner ikke hvorfor jeg starter så tidlig, men klarer ikke la være heller :p
 
Herregud ass! Ikke ett døgn en gang med positiv test, og jeg tror jeg mister 'hele' tiden! Blir et laaangt trimester dette her... :nailbiting:

Det er ikke noen god følelse det der, men vi heier på spiren! Vil du settes på gravid, eller vente litt? :happy:
 
Da blir det spennende i morgen! 9 dpo her. Det er fortsatt tidlig, men jeg blir likevel smådeppa av negativ test. Skjønner ikke hvorfor jeg starter så tidlig, men klarer ikke la være heller :p

Nei, det et vanskelig å la være. Jeg er 8 dpo idag: litt stresset siden jeg har fått time til vaksine på torsdag. Skulle gjerne vist til da om det gikk eller ikke :nailbiting:
 
Jeg kan settes på TR:( ingen tvil her.
 
Jeg kan settes på TR:( ingen tvil her.

Oh nooo. Kjempeleit! Hadde vært så kos å vært i samme termingruppe igjen. Håper det klaffer neste pp så vi omtrent kan følge hverandre
 
Back
Topp