⭐️ IKM uke 29 ⭐️

Det er fortsatt tidlig, jeg tenker at det ikke er kjørt før mensen kommer.
Ja, er tidlig enda, men liker ikke å ikke kunne skimte en svak ekstra strek lism :p

men så kikket jeg på testene fra februar, da hadde jeg brukt tidlig tester og fått første positive test kveld 11dpo. Nå har jeg bare vanlige tester og er 10dpo, så det kan absolutt fremdeles være ett lite håp :)

Forstår godt følelsen av å bli skuffa :Heartred Det er jo tidlig med 10 DPO, og flere som får blendahvit 10 DPO men svak strek 11 DPO. Tidligere når du har testet positivt, har det vært på morgenurin eller ettermiddag/kveld? :)
Ja, sist i februar fikk jeg svakt positiv på kvelden 11dpo, men med tidlig tester. Og nå bruker jeg vanlige tester og er bare 10dpo :p er jo egentlig unødvendig dumt å teste enda for min del, men klarer ikke å være :p #testetøs

Ja, sist i februar fikk jeg svakt positiv på kvelden 11dpo, men med tidlig tester. Og nå bruker jeg vanlige tester og er bare 10dpo :p er jo egentlig unødvendig dumt å teste enda for min del, men klarer ikke å være :p #testetøs

Da er det absolutt mye håp enda :joyful: Blir veldig spennende i dagene som kommer! Åh, I feel you!! Jeg tok den første testen i dag liksom, 7 DPO :hilarious:

Da er det absolutt mye håp enda :joyful: Blir veldig spennende i dagene som kommer! Åh, I feel you!! Jeg tok den første testen i dag liksom, 7 DPO :hilarious:
Hahaha, samme her. Eller tror jeg er 7 dpo. Har så mange symptomer at det blir spennende fremover. Vi reiser på ferie på Mandag, men tror jeg må ta med noen tester :hilarious:

Heier på deg :):wav

Testet to ganger i dag. Syntes jeg skimtet noe på test 1, så prøvde holde meg noen timer. Det er vel skygger, som vanlig.
Den gode magefølelsen i begynnelsen av pp er erstattet med DETTE BLIR ALDRI NOE HVORFOR GIDDER JEG :scratch
Ser noe på begge :Heartbigred

Var oppe nå halv fire i natt for å amme og måtte tisse. Har tenkt noen dager på å ta en graviditetstest, så jeg fant frem restene av testene fra forrige graviditet. Tenkte å ta en tidligtest, men tok visst feil og tok en vanlig en. Synes jeg ser strek der:eek: Så da måtte jeg dobbeltsjekke og finne frem en ordentlig tidligtest og synes jeg ser strek der også:eek: Er 13 DPO i dag. Hvordan skal jeg få sove nå?
Vis vedlegget 361431
Vis vedlegget 361432
Altså tror du kan fint ta en digital nå altså :love7

Ja, er tidlig enda, men liker ikke å ikke kunne skimte en svak ekstra strek lism :p

men så kikket jeg på testene fra februar, da hadde jeg brukt tidlig tester og fått første positive test kveld 11dpo. Nå har jeg bare vanlige tester og er 10dpo, så det kan absolutt fremdeles være ett lite håp :)
Det kan det så absolutt! Fortsatt tidlig enda :)

• Åh, litt godt det ikke er bare meg :angelic: Hvilke symptomer har du? :joyful:
    Ja tenkte meg meg selv at når vi først skal prøve med vilje kan man bare hive seg med i "testetøs-klubben" :hilarious: Bekkensmerter innimellom. Kvalme som kommer og går. Ømme bryst som er litt på og av. Trøtt og sliten. Generellt litt hormonell og blææh. Kan nesten kjennes ut som man begynner å bli syk. Men syntes det er for tidlig å kjenne så mye på det, så redd for at hodet mitt lurer meg :hilarious: Selvom jeg har hatt symptomer i tidligere svangerskap en stund før positiv test.Så får vi se den neste uken. Blir spennende :happy:
Har du noen?

Er det sant? Forrige gang jeg var gravid testet jeg ca samtidig og da var strekene mye tydeligere. Fikk 2-3 på digital da.
Ja hvis du venter imorgen kan det være du får 1-2. Eller se om strekene øker i styrke. Men jeg fikk 2-3 på digital når jeg hadde svake rosa streker på Normal sine tester :happy: (Men de er jo ikke kjent for å være de beste :hilarious:)

Ja hvis du venter imorgen kan det være du får 1-2. Eller se om strekene øker i styrke. Men jeg fikk 2-3 på digital når jeg hadde svake rosa streker på Normal sine tester :happy: (Men de er jo ikke kjent for å være de beste :hilarious:)
Da får vi se :) Mannen stolte ikke på strekene sist, måtte ha det svart på hvitt. Så blir sikkert sånn nå også:nailbiting:

• Ja tenkte meg meg selv at når vi først skal prøve med vilje kan man bare hive seg med i "testetøs-klubben" :hilarious: Bekkensmerter innimellom. Kvalme som kommer og går. Ømme bryst som er litt på og av. Trøtt og sliten. Generellt litt hormonell og blææh. Kan nesten kjennes ut som man begynner å bli syk. Men syntes det er for tidlig å kjenne så mye på det, så redd for at hodet mitt lurer meg :hilarious: Selvom jeg har hatt symptomer i tidligere svangerskap en stund før positiv test.Så får vi se den neste uken. Blir spennende :happy:
Har du noen?

Ååå det er jo veldig spennende og lovende!! Det er jo tidlig, men du er jo langt ifra den eneste som har kjent på symptomer så tidlig :nailbiting: Tenker også at det er lovende ettersom du tidligere også har hatt symptomer før positiv test :joyful: Tja, de første dagene etter eggløsning kjente jeg en del murringer, men det ga seg på en måte 5 DPO. I går, 6 DPO, kjente jeg derimot et slags langvarig stikk rundt høyre eggstokk. Kaaaaan jo være så heldig at det er et egg som festet seg, men så kan det også være mageknip for alt jeg vet :hilarious: Jeg bruker aldri å ha ømme bryster, men kjenner det stikker litt i dem med jevne mellomrom. Utover dette har jeg ingen andre symptomer, men har drømt to ganger nå at jeg har fått positiv test. Det sier vel sitt om hvor ofte jeg tenker på testing :angelic:

Ååå det er jo veldig spennende og lovende!! Det er jo tidlig, men du er jo langt ifra den eneste som har kjent på symptomer så tidlig :nailbiting: Tenker også at det er lovende ettersom du tidligere også har hatt symptomer før positiv test :joyful: Tja, de første dagene etter eggløsning kjente jeg en del murringer, men det ga seg på en måte 5 DPO. I går, 6 DPO, kjente jeg derimot et slags langvarig stikk rundt høyre eggstokk. Kaaaaan jo være så heldig at det er et egg som festet seg, men så kan det også være mageknip for alt jeg vet :hilarious: Jeg bruker aldri å ha ømme bryster, men kjenner det stikker litt i dem med jevne mellomrom. Utover dette har jeg ingen andre symptomer, men har drømt to ganger nå at jeg har fått positiv test. Det sier vel sitt om hvor ofte jeg tenker på testing :angelic:

Herlighet så spennende :happy:
Mye lovende tegn hos deg også :Heartpink
De drømmene man får som gravid skal ikke undervurderes. Har aldri hatt mer levende og syke drømmer :hilarious:

Sender mye babystøv din vei :)

Herlighet så spennende :happy:
Mye lovende tegn hos deg også :Heartpink
De drømmene man får som gravid skal ikke undervurderes. Har aldri hatt mer levende og syke drømmer :hilarious:

Sender mye babystøv din vei :)

Tusen takk for babystøv - sender tilbake til deg også :joyful: Krysser fingrene og håper for oss begge to :Heartred Åh, så spennende! I den ene drømmen forsto jeg mot slutten at det var en drøm, og husker at jeg da tenkte "YES nå må jeg ta en test når jeg våkner" og prøvde alt jeg kunne for å våkne. Da jeg endelig våknet kom jeg på at jeg bare var 5 DPO, og aaalt for tidlig for testing :hilarious:

Får ikke testet på nytt før i morgen kveld. Er på ferie og trodde jeg hadde pakket med meg alt, men da jeg skulle teste i morges var det ingen tester i sikte. Ingen anledning til å få tak i heller. Hadde jeg visst jeg kun husket noen få tester, så hadde jeg ikke sløst på torsdag. :angelic:

Får ikke testet på nytt før i morgen kveld. Er på ferie og trodde jeg hadde pakket med meg alt, men da jeg skulle teste i morges var det ingen tester i sikte. Ingen anledning til å få tak i heller. Hadde jeg visst jeg kun husket noen få tester, så hadde jeg ikke sløst på torsdag. :angelic:
Hehe. Kanskje fint også, det å ikke ha muligheten for å teste seg hele tiden?

Back
Topp