⭐️ IKM uke 29 ⭐️

Så gøy med planlagt barn nummer seks! Og imponerende, jeg som synes det er slitsomt med én og føler meg gæærn som tenker på nr to:cool:
Ja trives med mange barn :) selvføgelig er det hektisk, og litt kaotisk innimellom, men vil absolutt påstå det er mest positivt ❤️

vi er bygd forskjellig og er vel ikke normalen å ønske seg seks barn :) det er jo ikke for alle :)

Jeg fikk jo positiv 9 dpo med vanlig test, 25 mIU/L. Så kan jo være! Regner med du oppdaterer oss?

Jeg må innrømme at jeg koser meg med testing enda :) syns det er så fint å se streken dukke opp hver gang, haha. Og trenger jo ikke alle de testene til noe annet, så da bare tar jeg..

Her er testene fra 9, 10, 11 og 12 dpo. Den siste er ikke helt tørket enda :)
Gratulerer! Stas! ❤️❤️❤️

Det er riktig innstilling :joyful: Selv om jeg vet hvor vanskelig det er, kommer jo til å havne i samme sporet selv om noen dager, så må huske mine egne ord når jeg skal begynne testingen :rolleyes: Hvilken test brukte du? :)
Jeg brukte babyplan stavtest 25mlu, men teststreken var så langt ut mot siden at jeg demonterte den :p

ja, lettere å si det til andre enn seg selv :D we got your back :angelic:

Helt blenda test i dag 11 dpo. Jeg vet at disse normal testene har dårlig rykte for at de blir sent positiv, også er det ikke tidlig test. Men jeg tenker jo at de burde vært en antydning til strek om jeg hadde vært gravid o_O

Vis vedlegget 361384
I forrige svangerskap testet jeg aller først med Normal. Fikk ganske svake rosa streker, menst på digital fikk jeg 2-3 :woot:

Krysser fingrene for alle :happy:

Blenda test her og, tror jeg er 12 dpo. Har også begynt å spotte, så nå innstiller jeg meg på at tr kommer.. :shifty:

Så da blir det vaksine til uka (etter at tr har kommet). Selv om jeg mye heller ville hatt baby enn vaksine føles det trygt å få tatt den før en graviditet.. :)

7 dpo i dag! Nå reiser jeg på ferie, legger testene hjemme å nyter solen og Kristiansand dyrepark med to veldig ivrige barn i baksetet:happy093 innkommende neste fredag, å vi kommer hjem fredag så det passer veldig bra :D

god helg Damer :Heartbigred

7 dpo i dag! Nå reiser jeg på ferie, legger testene hjemme å nyter solen og Kristiansand dyrepark med to veldig ivrige barn i baksetet:happy093 innkommende neste fredag, å vi kommer hjem fredag så det passer veldig bra :D

For en selvbeherskelse! Nyt ferie i Kristiansand, så blir det spennende å se hva resultatet blir på fredag!

Så flink du er til å la testene bli hjemme :D jeg kommer til å ta med meg på min ferie :p

God tur og kos dere masse :Heartred

For en selvbeherskelse! Nyt ferie i Kristiansand, så blir det spennende å se hva resultatet blir på fredag!
Takk! Har veldig liten trua på denne runden! Mannen var borte og jeg fikk El tre dagen før tiden, så fikk kun lagt inn en aksje dagen etterpå da jeg «hastekalte» han hjem:hilarious::joyful: tusen takk

10 dpo i dag og fortsatt ikke testa:cool::cool: selvbeherskelse på høyt nivå!:p

Så flink du er til å la testene bli hjemme :D jeg kommer til å ta med meg på min ferie :p

God tur og kos dere masse :Heartred

Det hadde jeg også gjort! Var på grensen at jeg la de igjen hjemme nå, og jeg VET jo at jeg er gravid :hilarious:

Er 8 dpo, tok test nå i ettermiddag. Syns jeg kunne skimte strek innen tiden, men den tørket liksom vekk. Så var nok bare ønsketenkning :wacky:

Vedlegg

• 34EC2178-9EB5-4AE0-90FD-66A85BD5AD75.jpeg
    34EC2178-9EB5-4AE0-90FD-66A85BD5AD75.jpeg
    875,3 KB · Visninger: 96
Back
Topp