⭐️ IKM uke 29 ⭐️

Hvordan går det med testingen, damer? :joyful: er jo noen som begynner å nærme seg IKM!

4 DPO i dag, og jeg var på nippet til å ryke på en test tidligere i dag. Det er som om hendene bare dras mot graviditetstestene, men fikk heldigvis tilbake kontrollen og fikk avverget det hele. 4 DPO liksom... folk må jo tro jeg er gal :rolleyes: Kanskje jeg må få kjæresten til å gjemme testene :angelic: Gleder meg til tråden her fylles med tester, så kan jeg heller bruke tid på å analysere dem :p
 
4 DPO i dag, og jeg var på nippet til å ryke på en test tidligere i dag. Det er som om hendene bare dras mot graviditetstestene, men fikk heldigvis tilbake kontrollen og fikk avverget det hele. 4 DPO liksom... folk må jo tro jeg er gal :rolleyes: Kanskje jeg må få kjæresten til å gjemme testene :angelic: Gleder meg til tråden her fylles med tester, så kan jeg heller bruke tid på å analysere dem :p

Jeg kjenner meg sånn igjen :hilarious: og jeg tenker ofte at jeg har mange tester, så det gjør ikke noe å bruke noen tidlig. Men er jo ingen vits i! Når kommer du til å begynne å teste? :joyful: Blir spennende å følge dere alle sammen!
 
Hvordan går det med testingen, damer? :joyful: er jo noen som begynner å nærme seg IKM!

2 DPO i dag, tenker ikke å teste før IKM på søndag 25., så her er det bare å smøre seg med tålmodighet :wacky: gleder meg til å se flere tester fra resten av gruppa mens jeg venter!
 
Lange dager nå. Hjelper med sol og bading:happy:

Meeen jeg tar meg selv i å stresse med hva hvis jeg blir gravid nå. Plutselig får man sånne motsigende følelser. Hva hvis noe er galt? Hva hvis babyen er syk? Hva hvis dette eventuelle barnet VELTER LASSET? (Min fjerde og hans andre) Hva hvis timingen er helt hodeløs? (Termin midt i bachelorskriving)

Typisk meg. Vet jo at med engang jeg blir gravid så gleder jeg meg nesten bare. Er vel litt frykten for det ukjente :happy:Selvom rollen som mamma er jeg jo godt kjent med. Og klesvasken er allerede helt kaotisk :hilarious:
 
Lange dager nå. Hjelper med sol og bading:happy:

Meeen jeg tar meg selv i å stresse med hva hvis jeg blir gravid nå. Plutselig får man sånne motsigende følelser. Hva hvis noe er galt? Hva hvis babyen er syk? Hva hvis dette eventuelle barnet VELTER LASSET? (Min fjerde og hans andre) Hva hvis timingen er helt hodeløs? (Termin midt i bachelorskriving)

Typisk meg. Vet jo at med engang jeg blir gravid så gleder jeg meg nesten bare. Er vel litt frykten for det ukjente :happy:Selvom rollen som mamma er jeg jo godt kjent med. Og klesvasken er allerede helt kaotisk :hilarious:

Kjenner meg igjen i det med litt motstridende følelser. Har ingen barn, og har veldig lyst til å bli gravid. Samtidig skremmer det meg litt, jeg ser jo hvor ekstremt slitne mine venner med barn er :oops: for å ikke snakke om all bekymringen som følger med graviditet og det å ha barn :facepalm: Samtidig vil jeg jo gjerne bli mamma, tror jo at det er såå verdt det :shy: så hver pp jeg ikke har blitt gravid har jeg blitt veldig skuffet, men også iblant biittelitt lettet, for da utsettes det skumle en liten måned til.. :rolleyes:
 
Kjenner meg igjen i det med litt motstridende følelser. Har ingen barn, og har veldig lyst til å bli gravid. Samtidig skremmer det meg litt, jeg ser jo hvor ekstremt slitne mine venner med barn er :oops: for å ikke snakke om all bekymringen som følger med graviditet og det å ha barn :facepalm: Samtidig vil jeg jo gjerne bli mamma, tror jo at det er såå verdt det :shy: så hver pp jeg ikke har blitt gravid har jeg blitt veldig skuffet, men også iblant biittelitt lettet, for da utsettes det skumle en liten måned til.. :rolleyes:
Ja det er nok veldig normalt å kjenne på det :Heartbigred

Det er jo også sånn at hvert menneske man skaper er jo forskjellig. Babyer er forskjellige og barn er like forskjellige som oss voksne og. Vet jeg kommer til å elske mitt neste barn like mye som de jeg har. Men vet jo og at alle faser og mennesker har sine utfordringer :happy: Det er spennende og skummelt..

Og ja man blir jo sliten av å ha barn, men tenk lav terskel. Ikke ha så høye krav til deg som mor. Fokus på hverdagsglede og de små øyeblikkene. For å ikke snakke om en god dose med sunn fornuft :joyful:

Så blir det nok folk av de også... (Krysser fingrene for noen små kommer inn i livet vårt i løpet av 2022 :Heartpink:Heartblue)
 
Kjenner meg igjen i det med litt motstridende følelser. Har ingen barn, og har veldig lyst til å bli gravid. Samtidig skremmer det meg litt, jeg ser jo hvor ekstremt slitne mine venner med barn er :oops: for å ikke snakke om all bekymringen som følger med graviditet og det å ha barn :facepalm: Samtidig vil jeg jo gjerne bli mamma, tror jo at det er såå verdt det :shy: så hver pp jeg ikke har blitt gravid har jeg blitt veldig skuffet, men også iblant biittelitt lettet, for da utsettes det skumle en liten måned til.. :rolleyes:

Kjenner meg veldig igjen det du skriver når vi prøvde på førstemann. Det tok over 3 år før jeg ble gravid, men når jeg endelig ble gravid var det innvendig panikk, glede, nervøsitet og spenning som varte hele svangerskapet. Det var noe helt «ukjent» og noe helt nytt som ble å skje i livene våre innen noen måneder. Noen dager gråt jeg i «panikk» over om man vil mestre det å være mor, våkenetter, at et annet menneske er 110% avhenging av deg osv osv (det var selvsagt mye hormoner i sving også, men man lurte jo på hvordan det nye livet skulle bli). Andre dager var det sommerfugler og glede. Før jeg var bikket 3 måneder på vei hadde jeg full liste over det vi tenkte at vi trengte til babyen. Å planlegge og kjøpe inn ut over hele svangerskapet (lete etter gode tilbud og bra merker for oss) var en del av min prosess for å forberede meg til det nye livet.

Det er uten tvil slitsomt med lite søvn, våkenetter, baby som nekter å sove i perioder osv. men definitivt mye mye mer lykkelig nå enn før. Elsker livet som mor og det det innbærer. Som jeg sier til folk; så er det en helt ny verden som har åpnet seg etter vi fikk barn. Og som «alle» sier, skjønner ikke hva jeg gjorde før:hilarious: vi prøver allerede på nr.2 selv om første ikke er et år en gang :D
 
Nok en dag uten å teste, syns jeg fortjener en stjerne i boka :p er 9dpo om eggløsningen var på tirsdag eller 8dpo om eggløsningen skjedde onsdag, så har fremdeles ett par dager jeg ikke bør teste :p

har tidvis murringer, men føler de er veldig av og på, samt er oppblåst og trøtt, men tror jeg selv «håper» at det er noe, så vil ikke ha falske forhåpninger heller :p

noen flere som klør i fingrene etter å teste?
 
Nok en dag uten å teste, syns jeg fortjener en stjerne i boka :p er 9dpo om eggløsningen var på tirsdag eller 8dpo om eggløsningen skjedde onsdag, så har fremdeles ett par dager jeg ikke bør teste :p

har tidvis murringer, men føler de er veldig av og på, samt er oppblåst og trøtt, men tror jeg selv «håper» at det er noe, så vil ikke ha falske forhåpninger heller :p

noen flere som klør i fingrene etter å teste?
Wow stjerne herfra :talk017

Klør litt her også, men jeg er jo en av de siste denne uken. Så hvis jeg har rett var eggløsning Lørdag. Altfor tidlig å teste. Men gleder meg stort til å se på deres tester først :cool05
 
Nok en dag uten å teste, syns jeg fortjener en stjerne i boka :p er 9dpo om eggløsningen var på tirsdag eller 8dpo om eggløsningen skjedde onsdag, så har fremdeles ett par dager jeg ikke bør teste :p

har tidvis murringer, men føler de er veldig av og på, samt er oppblåst og trøtt, men tror jeg selv «håper» at det er noe, så vil ikke ha falske forhåpninger heller :p

noen flere som klør i fingrene etter å teste?

Wow, for en selvkontroll!:notworthy
 
Wow stjerne herfra :talk017

Klør litt her også, men jeg er jo en av de siste denne uken. Så hvis jeg har rett var eggløsning Lørdag. Altfor tidlig å teste. Men gleder meg stort til å se på deres tester først :cool05
Hehe, ja, da er det kanskje greit å vente med testingen en del dager til :p

ja, blir spennende å se tester fra alle her i gruppen :D nærmer seg testetid!
 
Ja, ikke sant :rolleyes: men tror jeg ryker på en test i morgen, men har ingen tidligtester, så spørs om det er vits :p

Tester du fortsatt eller har du slått deg til ro med de 2 strekene du har fått? :Heartred

Jeg fikk jo positiv 9 dpo med vanlig test, 25 mIU/L. Så kan jo være! Regner med du oppdaterer oss?

Jeg må innrømme at jeg koser meg med testing enda :) syns det er så fint å se streken dukke opp hver gang, haha. Og trenger jo ikke alle de testene til noe annet, så da bare tar jeg..

Her er testene fra 9, 10, 11 og 12 dpo. Den siste er ikke helt tørket enda :)
 

Vedlegg

  • ACF2B631-A266-4F1D-AF06-64808B87647F.jpeg
    ACF2B631-A266-4F1D-AF06-64808B87647F.jpeg
    2 MB · Visninger: 100
Jeg fikk jo positiv 9 dpo med vanlig test, 25 mIU/L. Så kan jo være! Regner med du oppdaterer oss?

Jeg må innrømme at jeg koser meg med testing enda :) syns det er så fint å se streken dukke opp hver gang, haha. Og trenger jo ikke alle de testene til noe annet, så da bare tar jeg..

Her er testene fra 9, 10, 11 og 12 dpo. Den siste er ikke helt tørket enda :)
Ryker nok en test i morgen :p
skal oppdatere når testingen har startet :D


Så gøy å se at strekene blir sterkere! Har du tatt digital også? Håper at jeg også får 2 streker på testene! :rolleyes:
 
Back
Topp