Det er sant, men tryggest å vente men det klarer ikke jegHaha, enig! Det er jo lurt, men veldig vanskelig.. men til vårt forsvar: jeg fikk tydelig positiv 9 dpo, og jo før man får vite, dess bedre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er sant, men tryggest å vente men det klarer ikke jegHaha, enig! Det er jo lurt, men veldig vanskelig.. men til vårt forsvar: jeg fikk tydelig positiv 9 dpo, og jo før man får vite, dess bedre
Kjennes ut som mensen kommer når som helst, murring og stikking.. blir gal
8 dpo i dag..
Kjennes ut som mensen kommer når som helst, murring og stikking.. blir gal
8 dpo i dag..
Hvordan går det med testingen, damer? er jo noen som begynner å nærme seg IKM!
4 DPO i dag, og jeg var på nippet til å ryke på en test tidligere i dag. Det er som om hendene bare dras mot graviditetstestene, men fikk heldigvis tilbake kontrollen og fikk avverget det hele. 4 DPO liksom... folk må jo tro jeg er gal Kanskje jeg må få kjæresten til å gjemme testene Gleder meg til tråden her fylles med tester, så kan jeg heller bruke tid på å analysere dem
Håper jeg er like heldig som degJeg hadde/har også det denne syklusen, og jeg er gravid
Nei, «symptomene» er ikke innbilning en gang har både vært øm og har murring/stikkingOooh, spennende! Du venter jo ikke TR enda du, så det er jo veldig lovende tegn
Lange dager nå. Hjelper med sol og bading
Meeen jeg tar meg selv i å stresse med hva hvis jeg blir gravid nå. Plutselig får man sånne motsigende følelser. Hva hvis noe er galt? Hva hvis babyen er syk? Hva hvis dette eventuelle barnet VELTER LASSET? (Min fjerde og hans andre) Hva hvis timingen er helt hodeløs? (Termin midt i bachelorskriving)
Typisk meg. Vet jo at med engang jeg blir gravid så gleder jeg meg nesten bare. Er vel litt frykten for det ukjente Selvom rollen som mamma er jeg jo godt kjent med. Og klesvasken er allerede helt kaotisk
Ja det er nok veldig normalt å kjenne på detKjenner meg igjen i det med litt motstridende følelser. Har ingen barn, og har veldig lyst til å bli gravid. Samtidig skremmer det meg litt, jeg ser jo hvor ekstremt slitne mine venner med barn er for å ikke snakke om all bekymringen som følger med graviditet og det å ha barn Samtidig vil jeg jo gjerne bli mamma, tror jo at det er såå verdt det så hver pp jeg ikke har blitt gravid har jeg blitt veldig skuffet, men også iblant biittelitt lettet, for da utsettes det skumle en liten måned til..
Kjenner meg igjen i det med litt motstridende følelser. Har ingen barn, og har veldig lyst til å bli gravid. Samtidig skremmer det meg litt, jeg ser jo hvor ekstremt slitne mine venner med barn er for å ikke snakke om all bekymringen som følger med graviditet og det å ha barn Samtidig vil jeg jo gjerne bli mamma, tror jo at det er såå verdt det så hver pp jeg ikke har blitt gravid har jeg blitt veldig skuffet, men også iblant biittelitt lettet, for da utsettes det skumle en liten måned til..
Wow stjerne herfraNok en dag uten å teste, syns jeg fortjener en stjerne i boka er 9dpo om eggløsningen var på tirsdag eller 8dpo om eggløsningen skjedde onsdag, så har fremdeles ett par dager jeg ikke bør teste
har tidvis murringer, men føler de er veldig av og på, samt er oppblåst og trøtt, men tror jeg selv «håper» at det er noe, så vil ikke ha falske forhåpninger heller
noen flere som klør i fingrene etter å teste?
Nok en dag uten å teste, syns jeg fortjener en stjerne i boka er 9dpo om eggløsningen var på tirsdag eller 8dpo om eggløsningen skjedde onsdag, så har fremdeles ett par dager jeg ikke bør teste
har tidvis murringer, men føler de er veldig av og på, samt er oppblåst og trøtt, men tror jeg selv «håper» at det er noe, så vil ikke ha falske forhåpninger heller
noen flere som klør i fingrene etter å teste?
Hehe, ja, da er det kanskje greit å vente med testingen en del dager tilWow stjerne herfra
Klør litt her også, men jeg er jo en av de siste denne uken. Så hvis jeg har rett var eggløsning Lørdag. Altfor tidlig å teste. Men gleder meg stort til å se på deres tester først
Ja, ikke sant men tror jeg ryker på en test i morgen, men har ingen tidligtester, så spørs om det er vitsWow, for en selvkontroll!
Ja, ikke sant men tror jeg ryker på en test i morgen, men har ingen tidligtester, så spørs om det er vits
Tester du fortsatt eller har du slått deg til ro med de 2 strekene du har fått?
Ryker nok en test i morgenJeg fikk jo positiv 9 dpo med vanlig test, 25 mIU/L. Så kan jo være! Regner med du oppdaterer oss?
Jeg må innrømme at jeg koser meg med testing enda syns det er så fint å se streken dukke opp hver gang, haha. Og trenger jo ikke alle de testene til noe annet, så da bare tar jeg..
Her er testene fra 9, 10, 11 og 12 dpo. Den siste er ikke helt tørket enda
Den uken er drøy ass!2DPO i dag, tror jeg. En uke til første test, en liten evighet Begynner på progesteron-støtte i morgen hvis tempen er høy da og