⭐️ IKM uke 29 ⭐️

Ååh det nærmer seg testing. Jeg skulle ønske jeg hadde noen tidlig tester liggende. Har bare 2 stk fra normal så de er vel ingen vits å bruke før IKM er her :nailbiting: :hilarious:

Når EL var forrige mandag, er jeg da 8 DPO idag? Eller regner man selve EL dagen som første DPO? I så tilfelle er jeg 9 DPO idag!

Da er du 8DPO i dag :happy: Dagen etter EL er 1 DPO :)
 
Kan noen please spole frem tiden til helg og testemuligheter? Føler dagene går ekstremt sent i DPO-land og det hjelper absolutt ikke på at jeg venter på ferie om 2 dager :p
 
Skikkelig EL-slim 2 dager på rad, men på campingplass i telt med to ekstremt smale elendige underlag blir det faktisk vanskelig med action:hilarious:
 
Bare fjern meg, blir ti dager med primolut, ser ut som jeg er på CD82 uten EL.. krysser fingrene for dere!
 
Hvordan går det med testingen, damer? :joyful: er jo noen som begynner å nærme seg IKM!
 
Jeg har egentlig gått ut ifra eggløsning søndag, men når jeg tenker på det er jeg veldig sikker på at jeg hadde det torsdag, ut i fra symptomer. Så da er jeg kanskje 6dpo i dag:happy: kommer til å ta en test på søndag tenker jeg:happy:
 
Hvordan går det med testingen, damer? :joyful: er jo noen som begynner å nærme seg IKM!
Jeg prøver å holde fingrene borte fra testingen til helgen, er 7-8 dpo i dag men fikk ikke positivt sist svangerskap før 11dpo, så bør holde meg til helgen :p men det er søren meg lettere sakt enn gjort!
 
Jeg prøver å holde fingrene borte fra testingen til helgen, er 7-8 dpo i dag men fikk ikke positivt sist svangerskap før 11dpo, så bør holde meg til helgen :p men det er søren meg lettere sakt enn gjort!

Haha, en evig utfordring der. Ikke for å fyre opp under testetrangen, men tror ikke det er automatikk i at man får positiv samme tidspunkt i ulike svangerskap. Men kan kanskje være det for noen! Forrige gang (som endte i SA) fikk jeg positiv 11 dpo, nå fikk jeg 9 dpo.
 
Haha, en evig utfordring der. Ikke for å fyre opp under testetrangen, men tror ikke det er automatikk i at man får positiv samme tidspunkt i ulike svangerskap. Men kan kanskje være det for noen! Forrige gang (som endte i SA) fikk jeg positiv 11 dpo, nå fikk jeg 9 dpo.
Heheh, ja, har siste jobbdag i morgen, så skal ikke se bort i fra at testekjøret starter på fredag når jeg har ferie :angelic:

men det aller smarteste ville være å vente til IKM da, men det skjer ikke :rolleyes:
 
Heheh, ja, har siste jobbdag i morgen, så skal ikke se bort i fra at testekjøret starter på fredag når jeg har ferie :angelic:

men det aller smarteste ville være å vente til IKM da, men det skjer ikke :rolleyes:

Haha, enig! Det er jo lurt, men veldig vanskelig.. men til vårt forsvar: jeg fikk tydelig positiv 9 dpo, og jo før man får vite, dess bedre :hilarious:
 
Kjennes ut som mensen kommer når som helst, murring og stikking.. blir gal:wtf::wtf:
8 dpo i dag..
 
Kjennes ut som mensen kommer når som helst, murring og stikking.. blir gal:wtf::wtf:
8 dpo i dag..
Det kan jo være veldig positivt med murringer :D så håper mensen holder seg borte og at du får positiv test :)
 
Back
Topp