Hattifnatt♡
Forumet er livet
Marshmallows 2022
Påskeliljene 2022 ❤️
Stjerneskuddene 2024
Skuddårsspirene 2024
Gratulerer masse!!
Tusen takk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer masse!!
Takk! Er 9 dpo. Premom-appen mener 8 dpo da.
Må bare holde meg i 4-5 dager til før jeg hopper i testingen da, og håper jeg følger med på gravid gjengenTakk! Er 9 dpo. Premom-appen mener 8 dpo da.
Gratulerer så mye! Da tilhører du vel gruppen IKM uke 28 og ikke 29? Bare lurer
Takk! Er 9 dpo. Premom-appen mener 8 dpo da.
Så tidlig du fikk positivt gratulerer så masse!!
Off, forstår frustrasjonenHvor i h…… blir det av den dustete eggløsningen da?????? Blir så sinnsykt frustrert! Hva skjer med kroppen liksom? Snart 3 uker siden den rareste tr jeg har hatt (hvis det var det det var da) etter ma 20
Mai! Jeg blir seriøst litt smårar av hele opplegget jeg! Melder meg snart ut og orker ikke mer av hverken prøving eller testing….. blææææ!!! Dagens sutreinnlegg!
Har du noen symptomer?Forventet mens 19. juli Var først i uke 28, så ble el forsinket.
Gratulerer!!Tror jeg er gravid, jeg! Ny test nå, 3,5 t siden forrige
Enig med deg der jeg kommer over! Hehe.El lot vente på seg her også så jeg opprettet ikm uke 30, og flytter meg selv over derKjenner det er greit å være først ut i en gruppe enn sistemann Lykke til videre alle
Gratulerer!!Kan bare sette meg på gravid nå!
El lot vente på seg her også så jeg opprettet ikm uke 30, og flytter meg selv over derKjenner det er greit å være først ut i en gruppe enn sistemann Lykke til videre alle
Tror jeg er gravid, jeg! Ny test nå, 3,5 t siden forrige
Hvor i h…… blir det av den dustete eggløsningen da?????? Blir så sinnsykt frustrert! Hva skjer med kroppen liksom? Snart 3 uker siden den rareste tr jeg har hatt (hvis det var det det var da) etter ma 20
Mai! Jeg blir seriøst litt smårar av hele opplegget jeg! Melder meg snart ut og orker ikke mer av hverken prøving eller testing….. blææææ!!! Dagens sutreinnlegg!
Har du noen symptomer?