⭐️ IKM uke 29 ⭐️

Så tidlig du fikk positivt:woot: gratulerer så masse!!
:smiley-bounce016

Ja, faktisk! Testene jeg tok da jeg våknet var jo veldig svake da, men 3,5 t etter, og etter en svett fjelltur, var det bedre :hilarious: så har vel litt med konsentrasjon av urin osv.
 
Hvor i h…… blir det av den dustete eggløsningen da?????? :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad: Blir så sinnsykt frustrert! Hva skjer med kroppen liksom? Snart 3 uker siden den rareste tr jeg har hatt (hvis det var det det var da) etter ma 20
Mai! Jeg blir seriøst litt smårar av hele opplegget jeg! Melder meg snart ut og orker ikke mer av hverken prøving eller testing….. blææææ!!! Dagens sutreinnlegg! :shifty::shifty::shifty::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::smiley-angry026:smiley-angry026:smiley-angry026:smiley-angry026
 
Hvor i h…… blir det av den dustete eggløsningen da?????? :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad: Blir så sinnsykt frustrert! Hva skjer med kroppen liksom? Snart 3 uker siden den rareste tr jeg har hatt (hvis det var det det var da) etter ma 20
Mai! Jeg blir seriøst litt smårar av hele opplegget jeg! Melder meg snart ut og orker ikke mer av hverken prøving eller testing….. blææææ!!! Dagens sutreinnlegg! :shifty::shifty::shifty::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::smiley-angry026:smiley-angry026:smiley-angry026:smiley-angry026
Off, forstår frustrasjonen :confused:

Håper eggløsningen dukker opp snart! :rolleyes:
 
Hadde ubehagelig stikk på nederst i magen på venstre side idag :pompus: Mener at det har brukt å være på høyre side forrige svangerskap, men klarer altså ikke å huske det :pompus: er vel 8 dpo idag
 
Endelig! Cd 28:smiley-angry007 hører egentlig til i uke 30, men henger litt til her.. bruker begynne spotting 10-11dpo uansett:facepalm:
 

Vedlegg

  • ED60AE17-8895-4EC0-9501-386A182AD12C.jpeg
    ED60AE17-8895-4EC0-9501-386A182AD12C.jpeg
    637,5 KB · Visninger: 54
El lot vente på seg her også så jeg opprettet ikm uke 30, og flytter meg selv over der:angelic:Kjenner det er greit å være først ut i en gruppe enn sistemann:angelic: Lykke til videre alle:Heartred
 
El lot vente på seg her også så jeg opprettet ikm uke 30, og flytter meg selv over der:angelic:Kjenner det er greit å være først ut i en gruppe enn sistemann:angelic: Lykke til videre alle:Heartred

IKM 27/7 så jeg tilhører IKM uke 30. Kommer over jeg og:)Masse lykke til alle sammen! :Heartred
 
Last edited:
Kommer hit jeg!:D Har ikke oppdatert etter at EL var før nå, og så at jeg havna i IKM uke 29. Passer meg veldig bra at det skal settes rekord her :woot: får bare håpe dagene i DPO-land kan gå litt raskere:wacky:

Pileah - 27 - PP3 - B2 - EL 06.07 - IKM 19.07
 
Hvor i h…… blir det av den dustete eggløsningen da?????? :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad: Blir så sinnsykt frustrert! Hva skjer med kroppen liksom? Snart 3 uker siden den rareste tr jeg har hatt (hvis det var det det var da) etter ma 20
Mai! Jeg blir seriøst litt smårar av hele opplegget jeg! Melder meg snart ut og orker ikke mer av hverken prøving eller testing….. blææææ!!! Dagens sutreinnlegg! :shifty::shifty::shifty::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::smiley-angry026:smiley-angry026:smiley-angry026:smiley-angry026

Enig! Hadde SA en uke etter deg. Ringte jordmor i dag faktisk for å sjekke om det er normalt at jeg FORTSATT blør koagler :eek: Og det var visst bare å vente ut, ja :dead: Så blir nok IKM uke 30 på meg også (kanskje og forhåpentligvis!) :chicken:
 
Har du noen symptomer? :D

Har hatt litt murring i magen noen dager, men ikke i dag :) forrige (og eneste) gang jeg var gravid fikk jeg mistanke da jeg plutselig var så kvalm 11 dpo. Var det fram til dagen før det endte i SA. Håper jeg er heldig og får være i god form så lenge som mulig! :)
 
Back
Topp