⭐️ IKM uke 29 ⭐️

:woot: da er det ikke bare meg i alle fall. Får helt overtenning her nå:p Håper, håper, håper! Blir en ny test ut på formiddagen, for har fått sterkest tester på formiddag tidligere. Var omtrent som dette den første testen jeg begynte å se noe på da jeg ble gravid forrige syklus. Var veldig svakt, men det var synlig på hver test. Føler ofte bildene lyger da. At det enten ikke synes på bilde, eller at det synes bedre på bilde enn i virkeligheten. Må liksom holde i riktig vinkel for å se det..

Synes også det er veldig merkelig om du skal få skyggestrek på flere tester over flere dager, så jeg tror egentlig du er gravid :Heartred Du må oppdatere her inne etter du har tatt ny test :joyful: Håper håper hååååper dette er en spire som klamrer seg fast!
 
Må bare spørre....hvordan fikk du lagt inn CB digital på premom? Jeg får det ikke til:yuck: kommer bare opp varsling om at det blir "0" eller inkorrekt data.
Premom kunne ikke identifisere blå linjer, og plastdekselet til CB gjør det veldig vanskelig for appen å fange linjene. Du må logge testresultatene manuelt. :yuck:Jeg bruker easy @ home opks. Med de rosa eller røde linjene synes jeg appen fungerer bra for meg.
 
Synes også det er veldig merkelig om du skal få skyggestrek på flere tester over flere dager, så jeg tror egentlig du er gravid :Heartred Du må oppdatere her inne etter du har tatt ny test :joyful: Håper håper hååååper dette er en spire som klamrer seg fast!

I går så jeg ingenting på testene, så tenkte det fra dagen før bare var skygge/evaporation line. Syns ofte det ser ut som det er en mørk strek, men så er det på en måte…ved siden av den hvite evaporation linen. Så ser det bare mørkt ut i forhold. Men nå tok jeg jo tre tester fra to ulike merker i morges, så syns det er rart om det er skygger! skal gå meg en tur nå, så blir det ny test etterpå!
 
Kunne man bare spolt frem til 10dpo så hadde ikke det vært ett problem :p jeg er 5-6dpo, og bør helst ikke teste meg før til helgen - men det spørs om jeg klarer å vente så lenge :p

Ja jeg misliker dagene fra til test.. :hilarious: Tester for tidlig og synes alltid jeg får skyggestreker.. så irriterende. Men denne pp skal jeg forsøke ta det roligere… leve som normalt fram til positiv test. Det betyr snus og et glass vin. Ellers blir jeg gal av denne prøvingen dersom jeg leve som gravid fra dpo 1 hver måned :banghead:
 
I går så jeg ingenting på testene, så tenkte det fra dagen før bare var skygge/evaporation line. Syns ofte det ser ut som det er en mørk strek, men så er det på en måte…ved siden av den hvite evaporation linen. Så ser det bare mørkt ut i forhold. Men nå tok jeg jo tre tester fra to ulike merker i morges, så syns det er rart om det er skygger! skal gå meg en tur nå, så blir det ny test etterpå!

Ja, det er nettopp det jeg har opplevd mange ganger - og sett i ettertid ser jeg jo egentlig at jeg har hatt skygger (selv om jeg der og da er helt sikker på at det er en strek). På de testene du la ut i dag synes jeg streken er for "tydelig" til at det bare skal være skygger. Så blir veldig spennende! God tur :)
 
Leneb - 35 - pp8 (pp2 ettter kjemisk) - B6 - EL 10/7 - IKM 25/7

skal på hyttetur fra 20-25 juli så spørs om jeg klarer å avvente med å teste ❤️
 
Det er så vanskelig å vente :p Men det beste er jo egentlig å vente til riktig tid og faktisk kunne få et testresultat som er riktig (og tydelig). Krysser fingrene for deg :)
Ja, det er en håpløs ventetid :p så har jeg ikke fått positiv test tidligere enn 11 dpo, så egentlig ikke vits å teste før det :p

takk :Heartred
 
God morgen fra en testegal :p Altså. Først tok jeg en babyplan-test. Syns jeg kunne se «noe». Som alltid når jeg ser «noe» er dette veldig svakt, og nesten umulig å se på bilder. Tok en easy@home-test på samme urin. Jeg har brukt eggløsningstestene der før, og mange graviditetstester. Greien med de er at de skryter å være uten evaporation line, og derfor ikke skal gi skygger etc. Jeg så «noe» på den også, men siden de ikke har synlig evaporation line har jeg aldri sett noe som helst på den pakken jeg brukte tidligere. Derfor vet jeg ikke hvor streken skal komme. Tok en til, ser det samme på den. Tok en i går kveld, den var det ingenting på. Tok en el-test fra samme merke for å se om streken/det jeg ser var på «rett» plass, og det var den. Hva tror dere?

I følge meg selv er jeg 9 dpo. Premom mener 8 dpo.
Ser strek på alle 3 jeg :D
 
Endring pga sen EL:

Tussilagof - 30 år - PP4 - B3 - EL 10/7 - IKM 23/7
 
Leneb - 35 - pp8 (pp2 ettter kjemisk) - B6 - EL 10/7 - IKM 25/7

skal på hyttetur fra 20-25 juli så spørs om jeg klarer å avvente med å teste ❤️
Så gøy med planlagt barn nummer seks! Og imponerende, jeg som synes det er slitsomt med én og føler meg gæærn som tenker på nr to:cool:
 
Tror jeg er gravid, jeg! Ny test nå, 3,5 t siden forrige :joyful:
 

Vedlegg

  • F1E91DA3-1541-4166-985C-506A6F6F009A.jpeg
    F1E91DA3-1541-4166-985C-506A6F6F009A.jpeg
    2,7 MB · Visninger: 102
Back
Topp