⭐️ IKM uke 29 ⭐️

Jeg synes jeg ser noe jeg også, så veldig spennende!! :D

Det er så nervepirrende. Våkner sikkert tidlig for å teste i morgen :joyful: Håpet om å bli gravid er sååå stort etter SA for noen uker siden. Testet så tidlig nå fordi jeg har murringer i magen slik jeg hadde da jeg ble gravid sist. Men det er sikkert bare ønske-strek jeg ser på den testen :shy:
 
Enig i at det er fascinerende! Hos meg har det variert litt, noen sykluser har jeg hatt topper som har vart i 2 dager, og andre sykluser har det vart noen timer :wacky:
Artig at det kan variere fra syklus til syklus også! Jeg pleier ikke å teste etter EL så aner ikke hvordan det bruker å være ellers med meg :p
 
Tror jammen EL har tenkt til å la vente på seg jeg, kanskje den venter til vi er alene uten svigers :p (Vi er hjemme derfra nå, men nå er de på besøk et par dager hos oss :hilarious:)
 
Tror jammen EL har tenkt til å la vente på seg jeg, kanskje den venter til vi er alene uten svigers :p (Vi er hjemme derfra nå, men nå er de på besøk et par dager hos oss :hilarious:)
Fremdeles ingen peak på deg enda ? :oops:
 
Fremdeles ingen peak på deg enda ? :oops:

Nei, EL-testene holder seg jevnt lave :eek: Og tempen har heller ikke steget :banghead:
D6C7D108-B549-4AA3-8DB6-F0EDB91945D7.jpeg

1A412583-648F-4F2D-9188-2D2657C574C5.jpeg
 
I går fikk jeg smiley på CB digital. Den viser kun smiley eller tom ring. På strimmel så jeg en økning, men test streken var ikke sterkere enn kontrollstreken. Idag fikk jeg disse strekene. Denne er vel positiv? Jeg ble så usikker nå.. når er eggløsning da?! Hva tror dere om disse? :banghead:
 

Vedlegg

  • 721A2482-73F9-4E5B-BF0F-FA515F4D175F.png
    721A2482-73F9-4E5B-BF0F-FA515F4D175F.png
    1,6 MB · Visninger: 57
I går fikk jeg smiley på CB digital. Den viser kun smiley eller tom ring. På strimmel så jeg en økning, men test streken var ikke sterkere enn kontrollstreken. Idag fikk jeg disse strekene. Denne er vel positiv? Jeg ble så usikker nå.. når er eggløsning da?! Hva tror dere om disse? :banghead:

Den siste der er knallpositiv :D Du testet ikke i går kveld med strimmel? Kan ha vært positiv da og :happy: Må ha EL i dag eller i morgen tipper jeg :happy:
 
Den siste der er knallpositiv :D Du testet ikke i går kveld med strimmel? Kan ha vært positiv da og :happy: Må ha EL i dag eller i morgen tipper jeg :happy:

Nei, testet ikke i går kveld.. tenkte ikke på det :bored: men er det normalt at CB digital viser smiley så tidlig da?

Vi fikk lagt inn to aksjer i går. Idag drar mannen igjen, men satser på å legge inn en aksje senere idag før han drar. Så håper jeg det er nok?! ;)
 
I går fikk jeg smiley på CB digital. Den viser kun smiley eller tom ring. På strimmel så jeg en økning, men test streken var ikke sterkere enn kontrollstreken. Idag fikk jeg disse strekene. Denne er vel positiv? Jeg ble så usikker nå.. når er eggløsning da?! Hva tror dere om disse? :banghead:

Må bare spørre....hvordan fikk du lagt inn CB digital på premom? Jeg får det ikke til:yuck: kommer bare opp varsling om at det blir "0" eller inkorrekt data.
 
Kan det være noe på gang? Bare 8 dpo.. Tatt etter at testen er tørket.
 

Vedlegg

  • 4212CD0B-6FFE-4E82-9237-490F2EA2D8C1.jpeg
    4212CD0B-6FFE-4E82-9237-490F2EA2D8C1.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 86
  • 94A01CCC-1B6D-4B78-8A41-511F5333C63C.jpeg
    94A01CCC-1B6D-4B78-8A41-511F5333C63C.jpeg
    365,8 KB · Visninger: 79
Nei, testet ikke i går kveld.. tenkte ikke på det :bored: men er det normalt at CB digital viser smiley så tidlig da?

Vi fikk lagt inn to aksjer i går. Idag drar mannen igjen, men satser på å legge inn en aksje senere idag før han drar. Så håper jeg det er nok?! ;)

Høres jo perfekt ut! Skal ikke den digitale vise de to mest fertile dagene, mon tro? I går og i dag det da kanskje :D
 
Back
Topp