⭐️ IKM uke 29 ⭐️

Sant :D Er mer at TR holder på fortsatt her på 15. dagen i dag :dead: Så hun har å holde seg vekk lengelenge etter dette (helst sånn ca ni måneder :happy:)

Åh, på 15. dagen :wideyed: Herregud håper virkelig at TR holder på å gjøre klart for en baby der inne, og at hun holder på å vaske seg ut før hun tar seg et friår :smiley-angelic001
 
Hva tenker dere? Har eggløsningen min vært? Aldri hatt så svake tester før! Ikke har jeg fått ordentlig positiv heller ? Skjønner ingen ting jeg!!!
 

Vedlegg

  • D048FC78-0B94-4A97-AACC-A6745B3B3199.jpeg
    D048FC78-0B94-4A97-AACC-A6745B3B3199.jpeg
    422,2 KB · Visninger: 58
  • 75746AE2-5274-4256-9D71-C722308AFDF8.jpeg
    75746AE2-5274-4256-9D71-C722308AFDF8.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 55
Om det blir noe EL de neste dagene så er uansett sjansen der, for skal avgårde for å hente kjæreste på flyplassen om en times tid, og regner med han har savnet meg etter 3 uker:joyful:
 
Om det blir noe EL de neste dagene så er uansett sjansen der, for skal avgårde for å hente kjæreste på flyplassen om en times tid, og regner med han har savnet meg etter 3 uker:joyful:
Bare å kose seg :D
 
Blir smågal av ustabil syklus etter siste MA i mars. Har tatt såå mange g-tester og el-tester siste ukene. Sløst bort penger på tull:wtf: har ikke like sterke el-tegn som før heller, noe som gjør det vanskligere.. er på cd25 nå og aner ikke om EL har vært eller kommer. Gikk selvfølgelig tom for el-tester og må bare gå ut fra disse vage tegna.. blir tullete i hodet av prøvingen, det er konstant i tankene. Kan ikke vi bare få det til :sorry::sorry: sorry for dagens utblåsning. Regner med vi e mange i samme bås….
 
Er så lei av å ha svigers hengende rundt :hilarious: Jeg er blitt så viril etter jeg tok ut spiralen. (Sier man det om kvinnfolk og? :hilarious:) Vil helst hoppe på mannen min støtt og stadig :hilarious::hilarious: Hahahah...

Meeen de er jo alltid her!!!! Gurimalla... Hurraaa for babymaking mitt i fellesferien :woot: Blir bedre utover neste uke. Egentlig burde de gitt oss mer alenetid hvis de vil ha flere barnebarn :joyful::joyful::hilarious:

Sikker på at eggløsningen gjemmer seg for alt styret :wtf:
 
Blir smågal av ustabil syklus etter siste MA i mars. Har tatt såå mange g-tester og el-tester siste ukene. Sløst bort penger på tull:wtf: har ikke like sterke el-tegn som før heller, noe som gjør det vanskligere.. er på cd25 nå og aner ikke om EL har vært eller kommer. Gikk selvfølgelig tom for el-tester og må bare gå ut fra disse vage tegna.. blir tullete i hodet av prøvingen, det er konstant i tankene. Kan ikke vi bare få det til :sorry::sorry: sorry for dagens utblåsning. Regner med vi e mange i samme bås….

Har det helt likt som deg:Heartred CD 26 i dag og fortsatt ingen tegn til EL eller TR etter MA for 3,5 uker siden. Vet det kan ta tid dette her:shifty:
 
For en flaks :hilarious: fikk smiley på CB idag og ser økningen også på babyplan testene. Da kommer vel EL innen 48 timer? Og mannen er på tur hjem på en liten helsefri. Hjemme om et par timer og drar igjen i morgen kveld! Da får vi lagt inn aksjer denne pp også :p
 
For en flaks :hilarious: fikk smiley på CB idag og ser økningen også på babyplan testene. Da kommer vel EL innen 48 timer? Og mannen er på tur hjem på en liten helsefri. Hjemme om et par timer og drar igjen i morgen kveld! Da får vi lagt inn aksjer denne pp også :p

Mente selvsagt helgefri :hilarious::hilarious:
 
Hva tenker dere? Har eggløsningen min vært? Aldri hatt så svake tester før! Ikke har jeg fått ordentlig positiv heller ? Skjønner ingen ting jeg!!!

De på CD13 ser positive ut, tipper du hadde EL på dag 14 :happy: Ps! Legg inn testene under fanen «Others», «Easy@home» er beregnet for EL-testene med det merket :)
 
De på CD13 ser positive ut, tipper du hadde EL på dag 14 :happy: Ps! Legg inn testene under fanen «Others», «Easy@home» er beregnet for EL-testene med det merket :)
Ja dette er første gangen jeg ikke får helt klare positive tester! Pleier aldri og være i tvil når jeg har eggløsning, men denne gangen var det bare vanskelig! Så blir spennende å se for fikk ikke lagt inn så mye aksjer, for skulle ikke ha EL før i dag! Så mannen og ungene var borte på mini ferie til svigers siden jeg ikke har ferie enda, så ble dårlig med aksjer! :facepalm: Men fikk «Positiv» test onsdag, så kom han hjem torsdag, så fikk jo lagt inn på selve El dagen da ;) hehe håper det holder :) :hilarious::rolleyes:
 
Fortsatt positiv test her, og temperaturen vitner om ingen EL ennå.. Jeg synes det er fascinerende at noen har superkorte topper, mens andre tydeligvis har topp i over et et halvt døgn :p
 

Vedlegg

  • IMG_20210710_120443.jpg
    IMG_20210710_120443.jpg
    2,3 MB · Visninger: 34
Fortsatt positiv test her, og temperaturen vitner om ingen EL ennå.. Jeg synes det er fascinerende at noen har superkorte topper, mens andre tydeligvis har topp i over et et halvt døgn :p

Enig i at det er fascinerende! Hos meg har det variert litt, noen sykluser har jeg hatt topper som har vart i 2 dager, og andre sykluser har det vart noen timer :wacky:
 
Fortsatt positiv test her, og temperaturen vitner om ingen EL ennå.. Jeg synes det er fascinerende at noen har superkorte topper, mens andre tydeligvis har topp i over et et halvt døgn :p
Jeg har ingen aning om hvor lang topp jeg har :p jeg bare legger inn aksjer i forkant av når jeg tror jeg har eggløsning (ut i fra apper og prøvde meg på eggløsningstest denne gang) så får vi se om det klaffet :D
3-4dpo i dag og ventetiden er drøy før testing!
 
Testekjøret er i gang :p 7 dpo. Syns jeg ser «noe» på denne, men er absolutt ikke tydelig. Spennende de neste dagene :)
 

Vedlegg

  • 09901A1F-8282-4969-AF88-46DA1EEBDD98.jpeg
    09901A1F-8282-4969-AF88-46DA1EEBDD98.jpeg
    2 MB · Visninger: 72
Back
Topp