Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da nærmer det seg Gikk det bra på utredningen ellers?
Krysser fingrene for dereJa, alt ser fint ut så vi håper det klaffer av seg selv og at vi ikke trenger ivf
Ja, alt ser fint ut så vi håper det klaffer av seg selv og at vi ikke trenger ivf
Jaja, blir ikke noe EL her i dag i alle fall. Kanskje like greit, siden det kom enda litt mer blod i dag. Nå er jeg så syyykt lei TR har vart i +/- to uker i dag Så denne første TR etter SA-en var virkelig lenger enn vanlig Bare å hive innpå jerntabletter, fortsette testingen og håpe blødningene gir seg helt så vi får en sjanse denne PP-en
Vis vedlegget 360898
Hvor lang tid etter du har tatt testen legger du den inn på premom? Ser jeg får forskjellige tall etter hvor lenge etterpå jeg legger den inn?Jaja, blir ikke noe EL her i dag i alle fall. Kanskje like greit, siden det kom enda litt mer blod i dag. Nå er jeg så syyykt lei TR har vart i +/- to uker i dag Så denne første TR etter SA-en var virkelig lenger enn vanlig Bare å hive innpå jerntabletter, fortsette testingen og håpe blødningene gir seg helt så vi får en sjanse denne PP-en
Vis vedlegget 360898
Hvor lang tid etter du har tatt testen legger du den inn på premom? Ser jeg får forskjellige tall etter hvor lenge etterpå jeg legger den inn?
Okei tusen takk <3Tar bilde og legger inn ca fem min etter den er tatt, tenker jeg Følger det som står på pakningen når det gjelder ventetid for avlesning, men noen ganger venter jeg til rosafargen er trekt forbi strek-området, hvis det er mye rosafarge igjen på bakgrunnen i midten (dårlig forklart ). Liker at det ser ryddig ut i appen
Før tok jeg alltid bildet inni selve appen, det var superklønete, men har funnet ut at det er mye enklere å ta vanlig bilde først med mobilen, så laste opp og tilpasse i appen etterpå (i tilfelle flere der ute sliter som jeg gjorde )
Dpo ventetid er grusomt…
Ble så dårlig humør av den blødningen at jeg gikk amok på Babyplan/ billige-tester og kjøpte en haug nye EL-tester, tidligtester, vanlige g-tester, en 2-pk med digital OG nytt termometer til tempinga Best de sender med et par sjokolader som takk
Ikke mer enn 2-3 dpo her føler testetrangen kommer alleredeEnig! Og det går så sakte. Hvor mange dpo er du? 6 dpo her.
Så spennende! Har dere lagt endel aksjer?Sååå herlig med så mye aktivitet her inne Positiv eggløsningstest i dag!! Her ser man også virkelig hvor mye 3 timer kan utgjøre i styrke
Så spennende! Har dere lagt endel aksjer?