⭐️ IKM uke 29 ⭐️

Jaja, blir ikke noe EL her i dag i alle fall. Kanskje like greit, siden det kom enda litt mer blod i dag. Nå er jeg så syyykt lei :( TR har vart i +/- to uker i dag :banghead: Så denne første TR etter SA-en var virkelig lenger enn vanlig :shifty: Bare å hive innpå jerntabletter, fortsette testingen og håpe blødningene gir seg helt så vi får en sjanse denne PP-en :smug:
57BBA4F2-176E-40CC-BFF1-459B0B416D5C.png
 
Jaja, blir ikke noe EL her i dag i alle fall. Kanskje like greit, siden det kom enda litt mer blod i dag. Nå er jeg så syyykt lei :( TR har vart i +/- to uker i dag :banghead: Så denne første TR etter SA-en var virkelig lenger enn vanlig :shifty: Bare å hive innpå jerntabletter, fortsette testingen og håpe blødningene gir seg helt så vi får en sjanse denne PP-en :smug:
Vis vedlegget 360898

Håper det snur snart!:Heartred
 
Jaja, blir ikke noe EL her i dag i alle fall. Kanskje like greit, siden det kom enda litt mer blod i dag. Nå er jeg så syyykt lei :( TR har vart i +/- to uker i dag :banghead: Så denne første TR etter SA-en var virkelig lenger enn vanlig :shifty: Bare å hive innpå jerntabletter, fortsette testingen og håpe blødningene gir seg helt så vi får en sjanse denne PP-en :smug:
Vis vedlegget 360898
Hvor lang tid etter du har tatt testen legger du den inn på premom? Ser jeg får forskjellige tall etter hvor lenge etterpå jeg legger den inn?
 
Hvor lang tid etter du har tatt testen legger du den inn på premom? Ser jeg får forskjellige tall etter hvor lenge etterpå jeg legger den inn?

Tar bilde og legger inn ca fem min etter den er tatt, tenker jeg :happy: Følger det som står på pakningen når det gjelder ventetid for avlesning, men noen ganger venter jeg til rosafargen er trekt forbi strek-området, hvis det er mye rosafarge igjen på bakgrunnen i midten (dårlig forklart :hilarious:). Liker at det ser ryddig ut i appen :shy:

Før tok jeg alltid bildet inni selve appen, det var superklønete, men har funnet ut at det er mye enklere å ta vanlig bilde først med mobilen, så laste opp og tilpasse i appen etterpå (i tilfelle flere der ute sliter som jeg gjorde :p)
 
Hadde noe jeg tror må ha vært EL-slim på papiret nå, men testene er fremdeles kjempelave, kun CD 12 idag da, så kan enda komme håper jeg :happy:
 
Tar bilde og legger inn ca fem min etter den er tatt, tenker jeg :happy: Følger det som står på pakningen når det gjelder ventetid for avlesning, men noen ganger venter jeg til rosafargen er trekt forbi strek-området, hvis det er mye rosafarge igjen på bakgrunnen i midten (dårlig forklart :hilarious:). Liker at det ser ryddig ut i appen :shy:

Før tok jeg alltid bildet inni selve appen, det var superklønete, men har funnet ut at det er mye enklere å ta vanlig bilde først med mobilen, så laste opp og tilpasse i appen etterpå (i tilfelle flere der ute sliter som jeg gjorde :p)
Okei tusen takk <3
 
Tror ikke det blir noe EL denne syklusen i det hele tatt jeg, EL-testene skimtes det såvidt noe på, så de er veldig lave.
 
Sååå herlig med så mye aktivitet her inne :joyful: Positiv eggløsningstest i dag!! Her ser man også virkelig hvor mye 3 timer kan utgjøre i styrke :woot:
 

Vedlegg

  • 09.07.21.jpg
    09.07.21.jpg
    190,1 KB · Visninger: 50
Ble så dårlig humør av den blødningen at jeg gikk amok på Babyplan/ billige-tester og kjøpte en haug nye EL-tester, tidligtester, vanlige g-tester, en 2-pk med digital OG nytt termometer til tempinga :hilarious::hilarious::hilarious: Best de sender med et par sjokolader som takk :joyful:

Altså når vi var inne på dette med sjokolade fra babyplan her, har de slutta helt med det eller? Jeg har ikke fått noe sjokolade de siste gangene jeg har bestilt :arghh: Du må oppdatere oss på om du får med eller ikke. Kanskje vi skal gå sammen og sende klagemail på manglende sjokolade? :wacky:
 
Back
Topp