Ble så dårlig humør av den blødningen at jeg gikk amok på Babyplan/ billige-tester og kjøpte en haug nye EL-tester, tidligtester, vanlige g-tester, en 2-pk med digital OG nytt termometer til tempinga Best de sender med et par sjokolader som takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble så dårlig humør av den blødningen at jeg gikk amok på Babyplan/ billige-tester og kjøpte en haug nye EL-tester, tidligtester, vanlige g-tester, en 2-pk med digital OG nytt termometer til tempinga Best de sender med et par sjokolader som takk
Stor klem til deg, og kjenner meg veldig igjen i hamstring fra Babyplan Har en pakke jeg ikke har åpnet, men jeg erindrer at jeg faktisk også bestilte glidemiddel som skulle være bra for sæden Vi bruker som oftest ikke glidemiddel engang
Haha! Tittet faktisk på det der, men har Conceive+ allerede (Og er på ferie hos svigers nå med bare håndbagasje, så måtte ha det oppi blank pose på flyplassen, hoho ) Heldigvis ganske nøytral tube
Jeg angrer på at jeg ikke bestilte EL tester når jeg bestilte 10+ g-tester og 2 pk digital i mai men får jeg mensen om 2 uker, så bestiller jeg inn til neste syklusBle så dårlig humør av den blødningen at jeg gikk amok på Babyplan/ billige-tester og kjøpte en haug nye EL-tester, tidligtester, vanlige g-tester, en 2-pk med digital OG nytt termometer til tempinga Best de sender med et par sjokolader som takk
Våre ferieplaner ble litt endret da vi bestemte oss for å kjøre nordover istedenfor å fly, så om det skulle komme noe EL i helgen, så er vi faktisk hjemme Men kommer den seinere så har vi tanker om å sove i telt hvis været er bra på veien, teltsex vet jeg ikke helt hvordan blir
Som erfaren telter kan jeg anbefale teltsex, eller enda bedre, utenfor teltet (hvis dere er i naturen da, selvsagt ikke på campingplass )
Godt å høre, nei så frigjorte er vi ikke, og noe sier meg at de andre gjestene på Campingplassen i Loen ikke ønsker å få det synet rett i monitor
Nei, det kan kanskje bli litt vel mye innsyn Kanskje mest praktisk med el før tur, men det er nå umulig å styre!
Jaha, igår fikk jeg innkalling til vaksine den 15/7 (første dose) og jeg har ikke svart på det enda for jeg er ganske usikker her om jeg skal ta den eller ikke
Grunnen til at jeg er usikker er fordi at jeg har lest på nyheter at det forskes på at vaksinen påvirker menstruasjonen (tillegg til at jeg har uregelmessige mens fra før), og at jeg skal ta min første Letrozol etter endt 22 PP som er denne mnd. Dvs letrozol tas ved IKM i slutten av nå i juli. Vil helst ikke hoppe over en eneste PP pga vaksinen når jeg har slitt i mange måneder før. Hvordan funker det om jeg ble plutselig gravid liksom midt mellom første og andre dose? OG om det er skadelig...
Hhaha jeg har laget baby i telt, gikk MEGET bra faktisk. GøyVåre ferieplaner ble litt endret da vi bestemte oss for å kjøre nordover istedenfor å fly, så om det skulle komme noe EL i helgen, så er vi faktisk hjemme Men kommer den seinere så har vi tanker om å sove i telt hvis været er bra på veien, teltsex vet jeg ikke helt hvordan blir
Huff skjønner godt du gikk amok.. Har blødningen gitt seg?Ble så dårlig humør av den blødningen at jeg gikk amok på Babyplan/ billige-tester og kjøpte en haug nye EL-tester, tidligtester, vanlige g-tester, en 2-pk med digital OG nytt termometer til tempinga Best de sender med et par sjokolader som takk
Huff skjønner godt du gikk amok.. Har blødningen gitt seg?
Hvis det hjelper littegranne er jeg nettopp ferdig med en sinnsvak lang mens. HATER blod! Så idag er det vaksine. Da blir det vel en ny blødning kanskje? Tiden vil vise
Vil gjerne være med her
Makr - 32 - PP2 (etter MA) - B2 - EL ca 10/07 - IKM 25/07