⭐️ IKM uke 29 ⭐️

Hmm, skulle kanskje tro EL har vært ut i fra de tegnene der? Men ville bare fortsatt og testet ja :happy:
Ja, jeg blir ikke helt klok på dette her :p jeg tester i kveld og i morgen, så får vi se hva testene sier. Blir det ingen stigning videre men svakere tester, så må vel EL ha vært :hungry::wacky:
 
Lurer på om det ikke blir IKM uke 29 på meg likevel:(

hadde CD1 7. juni og hadde jeg hatt 28 dager syklus skulle jeg fått mensen i dag. Min forrige syklus var 43 dager og da skulle EL ha vært i dag.

Har tatt EL-tester hver dag siden CD8, men det meste jeg har fått er 0.46. I de siste 12 dagene har jeg hatt ca 0.25 hver dag.. tok en graviditetstest i dag for sikkerhets skyld, men den kunne ikke vært mer negativ :(

sist antatt EL (testet ikke da) hadde jeg svake mensmurringer i tre dager også kom mensen 14 dager etter.

Hadde slike murringer i helgen, men ingen tegn til LH-stigning.

noen som har opplevd tilsvarende?
 

Vedlegg

  • 059B9168-E902-4C2F-A4CF-EE5AF46FC2B0.png
    059B9168-E902-4C2F-A4CF-EE5AF46FC2B0.png
    3,2 MB · Visninger: 51
EL test idag var tilbake på nesten nada, men på utvannet urin da, og er enda bare CD 9. Har skjønt at verdiene kan øke utover dagen, så tenker jeg tar en til seinere idag, også håper jeg på et hopp.
 
EL test idag var tilbake på nesten nada, men på utvannet urin da, og er enda bare CD 9. Har skjønt at verdiene kan øke utover dagen, så tenker jeg tar en til seinere idag, også håper jeg på et hopp.

Helt normalt at testene er lave en stund til om du ikke venter EL før lørdag ☺️
 
Lurer på om det ikke blir IKM uke 29 på meg likevel:(

hadde CD1 7. juni og hadde jeg hatt 28 dager syklus skulle jeg fått mensen i dag. Min forrige syklus var 43 dager og da skulle EL ha vært i dag.

Har tatt EL-tester hver dag siden CD8, men det meste jeg har fått er 0.46. I de siste 12 dagene har jeg hatt ca 0.25 hver dag.. tok en graviditetstest i dag for sikkerhets skyld, men den kunne ikke vært mer negativ :(

sist antatt EL (testet ikke da) hadde jeg svake mensmurringer i tre dager også kom mensen 14 dager etter.

Hadde slike murringer i helgen, men ingen tegn til LH-stigning.

noen som har opplevd tilsvarende?

Ikke lett å si, ingen erfaring med det dessverre. Håper du finner ut av det :happy:
 
Ja, jeg blir ikke helt klok på dette her :p jeg tester i kveld og i morgen, så får vi se hva testene sier. Blir det ingen stigning videre men svakere tester, så må vel EL ha vært :hungry::wacky:
Testet midt på dagen, fikk da høyere utslag enn nå i kveld :confused: blir rett og slett ikke klok :p

Har hatt mye murringer i mage i dag også.. hmm, rart dette her..
 
Ja! Fikk en gutt i august 2020. Brukte vel nesten 1 år på å bli gravid med han.
Så gøy :rolleyes: fikk også en gutt august 2020. Huff, det er kjipt når det tar sånn tid. Vi brukte 3 år, men har en følelse på at det ikke blir å ta så lang tid med nestemann. Tror det blir vår/sommer/tidlig høst 2022 :D
 
Cd16 og sjeldent har jeg vært mer glad for å se EL-slim på papiret! :D
 
Denne uken er en sånn uke som godt bare kunne skippet tirsdag, onsdag og torsdag. EL-testing var gøy de første dagene da det steg litt, og kjedelig nå som det har stagnert. Er riktignok mange dager igjen, så har ikke mistet troen :)
Men er kjedelig å være aleine i ferien, så gleder meg veldig til å få mann hjem på fredag :)
 
Haha, enig, vil gjerne høre fra flere selv og! :D
Selv har jeg ikke merket noe som helst foreløpig, annet enn at jeg var litt øm i armen samme dag og dagen etter. Temper, men har ikke sett noe endring i temperaturen utenom vanlig variasjon. Det var forresten Pfizer jeg fikk.
Jeg fikk også pfizer! Ikke noe endring i min syklus! TR Kom på dagen som forventet! Veldig spent etter jeg skal ta dose 2! Håper jeg blir gravid før da så jeg slipper dose 2! Har slitt så med svimmelhet etter første dose! Vet jo ikke om det kommer av sprøyten da, men det kom dagen etterpå å varer enda ;(
 
Høyeste utslaget jeg har fått så langt. Har bare en test igjen, så tenkte å ta den i kveld :p hvis den blir sterkere/positiv, så vil jeg nok si at eggløsningen skjer i dag/morgen? Kan vurdere å kjøpe flere eggløsningstester i morgen, men vet ikke om jeg gidder :p
 

Vedlegg

  • 540D5F3B-8D0D-4178-A016-877292A1A1A8.png
    540D5F3B-8D0D-4178-A016-877292A1A1A8.png
    2,8 MB · Visninger: 61
Høyeste utslaget jeg har fått så langt. Har bare en test igjen, så tenkte å ta den i kveld :p hvis den blir sterkere/positiv, så vil jeg nok si at eggløsningen skjer i dag/morgen? Kan vurdere å kjøpe flere eggløsningstester i morgen, men vet ikke om jeg gidder :p

Se ser ja! Nå begynner det å skje ting :happy: Og jepp, EL skjer ca 24 timer fra positiv test. For meg litt kjappere, pleier å skje samme kveld eller natt etter positiv test, for ser at tempen stiger dagen derpå.
 
Se ser ja! Nå begynner det å skje ting :happy: Og jepp, EL skjer ca 24 timer fra positiv test. For meg litt kjappere, pleier å skje samme kveld eller natt etter positiv test, for ser at tempen stiger dagen derpå.
Kan se ut som om noe skjer i kveld/natt!
Har ikke flere tester igjen, så vurderer å stoppe å teste, legge aksjer, også heller se om 2 uker om jeg er gravid :angelic: kunne du flyttet meg fra IKM 19.07 til 20.07? Og EL 06.07? :Heartred
 

Vedlegg

  • 3BAAF74C-53DA-4D27-8A67-B3DB5C007022.png
    3BAAF74C-53DA-4D27-8A67-B3DB5C007022.png
    3,1 MB · Visninger: 51
Kan se ut som om noe skjer i kveld/natt!
Har ikke flere tester igjen, så vurderer å stoppe å teste, legge aksjer, også heller se om 2 uker om jeg er gravid :angelic: kunne du flyttet meg fra IKM 19.07 til 20.07? Og EL 06.07? :Heartred

Der ja, vil tippe neste ville vært helt positiv, så tipper du får EL i løpet av natten eller i morgen :happy:

Fortsatt lave EL-tester her, og tror dere ikke det dukket opp en giga styrtblødning her i dag med en kjempekoagel (sorry TMI) akkurat nå som tanta var helt borte :banghead: Virker ikke som syklusen er helt på stell etter SA-en allikevel :( 41 dager siden Cytotec, hadde håpet at ting var tilbake til normalen nå.
D97FC6A9-0349-4026-8D70-593181F5D759.jpeg
 
Her er mine så langt, skal begynne å teste med staver i morgen er tanken, men har er par strips igjen så om det fremdeles er like lavt vet jeg ikke om jeg gidder å bruke de opp..
39C8A974-BD4A-4DE4-9F73-6A69A3B0DEDD.jpeg
 
Her er mine så langt, skal begynne å teste med staver i morgen er tanken, men har er par strips igjen så om det fremdeles er like lavt vet jeg ikke om jeg gidder å bruke de opp.. Vis vedlegget 360713

Stavene vil jo gi samme resultat (i alle fall hvis de er av samme merke). Vet du ca. når du forventer el?
 
Stavene vil jo gi samme resultat (i alle fall hvis de er av samme merke). Vet du ca. når du forventer el?

Ja de vil gi samme resultat, derfor jeg bare bruker opp billigstrimlene først. Lørdag-søndag så tidlig enda :) Men om jeg bare ligger kjempelavt når helgen kommer, så gidder jeg ikke bruke opp stavene siden de er dyrere :)
 
Back
Topp