⭐️ IKM uke 29 ⭐️

Jeg skjønner ikke litt denne kroppen engang, dødsens negative EL-tester, men murringer og stikkinger i nederste del av magen på høyre side..
 
Fikk nettopp svar på blodprøve (ville sjekke om hcg hadde sunket etter MA). Den var på 77. 3.juni: 83 000.
Tror dere det kan ha en sammenheng med smil på clearblue digital el-test? Eller får jeg EL om 12-48 timer?
G-testene blir svakere. EL-testene ble også svakere, men har denne uken steget igjen.
I dag var den på 0,65(low). Føler testene ikke er enige med hverandre, hvilken skal jeg stole på?:confused::nailbiting:
 
Fikk nettopp svar på blodprøve (ville sjekke om hcg hadde sunket etter MA). Den var på 77. 3.juni: 83 000.
Tror dere det kan ha en sammenheng med smil på clearblue digital el-test? Eller får jeg EL om 12-48 timer?
G-testene blir svakere. EL-testene ble også svakere, men har denne uken steget igjen.
I dag var den på 0,65(low). Føler testene ikke er enige med hverandre, hvilken skal jeg stole på?:confused::nailbiting:

Har ikke prøvd de Clearblue-testene, men de måler vel også østrogen? Kan ikke noe om hvordan det nivået er mens man er gravid. Har bare brukt stripstestene fra Babyplan. Men de funker for meg, så jeg ville vel tippet at EL ikke er nå om de er negative? Men aner ikke.

Vanskelig dette her etter SA/MA, føler kroppen er bare rot her også :dead:
 
Hvordan går det med dere? Flere som har hatt EL?

hadde litt el-slim i morges, så tror eggløsningen har skjedd i natt/dag, så det vil si at jeg er 1dpo i morgen? eller i dag? Høy på el test i går kveld.. hadde ikke flere tester, så usikker på peak.

nå er det den lange ventetiden til både ferie og testing fra neste helg :wtf: har faktisk ingen tro på at det har klaffet, men det er mest fordi vi aldri har prøvd :p
 
Har ikke prøvd de Clearblue-testene, men de måler vel også østrogen? Kan ikke noe om hvordan det nivået er mens man er gravid. Har bare brukt stripstestene fra Babyplan. Men de funker for meg, så jeg ville vel tippet at EL ikke er nå om de er negative? Men aner ikke.

Vanskelig dette her etter SA/MA, føler kroppen er bare rot her også :dead:

Den rosa som jeg har måler kun LH-stigning, mens den lilla som er avansert måler både østrogen og LH-økning. EL-testene stiger da...så håper den dyre digitale testen ikke lyver. Krysser fingrene og er spent på de neste dagen med EL-testing.
Dagens test:
20210707_060753.jpg
 
Den rosa som jeg har måler kun LH-stigning, mens den lilla som er avansert måler både østrogen og LH-økning. EL-testene stiger da...så håper den dyre digitale testen ikke lyver. Krysser fingrene og er spent på de neste dagen med EL-testing.
Dagens test:
Vis vedlegget 360818

Aha :) Ser ut som det nærmer seg der da!

Her går det treeigt med testene, men føler litt murring i magen, så tror det burde nærme seg. Fortsatt litt blødning her, så har ikke tatt sjansen på aksjer ennå :wtf: Har bare en EL-test igjen, heldigvis er Babyplan-pakken sendt i dag :D
7FAA54BC-A007-48F0-BAB5-1618BD2AB4FB.jpeg

(Testen fra CD9 var tatt på en ekstremt varm dag med sykt konsentrert urin, så tror ikke den teller).
 
Hvordan går det med dere? Flere som har hatt EL?

hadde litt el-slim i morges, så tror eggløsningen har skjedd i natt/dag, så det vil si at jeg er 1dpo i morgen? eller i dag? Høy på el test i går kveld.. hadde ikke flere tester, så usikker på peak.

nå er det den lange ventetiden til både ferie og testing fra neste helg :wtf: har faktisk ingen tro på at det har klaffet, men det er mest fordi vi aldri har prøvd :p

Venter og venter på EL her, CD 18 nå som klokken har bikket 12.. SÅ kjedelig å vente! :wtf:
 
Den forstår jeg :eek: når pleier du å ha EL?

Så blir det venting i dpo land også :oops:
Mye venting som prøver :O Sist syklus kom ikke EL før dag 19, så jeg får smøre meg med tålmodighet i en dag eller to til. Håper bare det ikke blir enda senere. Har det vel stort sett på dag 15-18, så litt sent kommer det jo ift gullstandarden på 14 dager :p

Hva med deg, er du i DPO - land tror du?
 
Cd 15:happy: tror ikke jeg har hatt El, men har hatt en del smerter, så mulig det har vært. I dag skal jeg på akupunktur, og ultralyd senere. Så da får jeg sikkert høre hvordan jeg ligger an:happy: ultralyd er i forbindelse med utredning hos medicus, så skulle jeg sjekke opp en cyste som jeg hadde for noen mnd siden. Trippel kur med letrozol denne pp.
 
5 dpo og jeg lengter etter å få svar på om jeg er gravid eller ikke! Disse dagene med venting er en utfordring..
 
Jeg har hatt EL-slim et par dager og hadde temperaturøkning i dag, så mulig EL var i går. Hadde ikke forventet den før tidligst i morgen, CD 12, så er litt i stuss. Sist syklus hoppet FertilityFriend frem og tilbake mellom EL på CD12 og CD15, så nå er jeg usikker.. :bored:
 
Hvordan går det med dere? Flere som har hatt EL?

hadde litt el-slim i morges, så tror eggløsningen har skjedd i natt/dag, så det vil si at jeg er 1dpo i morgen? eller i dag? Høy på el test i går kveld.. hadde ikke flere tester, så usikker på peak.

nå er det den lange ventetiden til både ferie og testing fra neste helg :wtf: har faktisk ingen tro på at det har klaffet, men det er mest fordi vi aldri har prøvd :p

Krysser fingrene for at du har hatt EL! Om du er fornøyd med aksjeleggingen? :)

Tempen min har steget så jeg har hatt EL, men jeg aner ikke når :p Er på syklusdag 21 i dag, pleier vanligvis ha EL på dag 15 så mulig jeg er 6 dpo i dag? Men har hatt noe som ligner på eggløsningssmerter i flere dager etter EL (om det var dag 15), så er usikker..

Kjenner meg igjen i at det er en lang ventetid nå, både på ferie og testing :dead: vil ikke teste for tidlig heller..
 
Forventer EL i helgen.. gru/gleder meg til en ny runde i dpo land :banghead: Ikm vil nok være rundt slutten av uke 29 eller starten av uke 30, så henger litt her med dere ;)
 
Mye venting som prøver :O Sist syklus kom ikke EL før dag 19, så jeg får smøre meg med tålmodighet i en dag eller to til. Håper bare det ikke blir enda senere. Har det vel stort sett på dag 15-18, så litt sent kommer det jo ift gullstandarden på 14 dager :p

Hva med deg, er du i DPO - land tror du?
Den som satte den standaren på 14 dager kan umulig ha vært kvinne :p neida..

Ja, nå er jeg vel 1-2 dpo, så de neste 2 ukene kommer til å snegle seg avgårde. Hjelper ikke at jeg ikke får ferie før neste helg, for kjenner ferien sniker seg opp og da synes jeg dagene går ekstra sent :wacky:

Har jo ingen tro på at det gikk, men man vet jo ikke før mensen kommer eller ikke :p
 
Krysser fingrene for at du har hatt EL! Om du er fornøyd med aksjeleggingen? :)

Tempen min har steget så jeg har hatt EL, men jeg aner ikke når :p Er på syklusdag 21 i dag, pleier vanligvis ha EL på dag 15 så mulig jeg er 6 dpo i dag? Men har hatt noe som ligner på eggløsningssmerter i flere dager etter EL (om det var dag 15), så er usikker..

Kjenner meg igjen i at det er en lang ventetid nå, både på ferie og testing :dead: vil ikke teste for tidlig heller..
Den gangen jeg ble gravid i januar som endte i senabort, vet jeg at jeg hadde uforsiktig sex på en søndag og masse eggløsningslim på en onsdag, da ble jeg gravid. Nå har det trolig vært EL på tirsdag/onsdag utifra tester, men ikke så konsekvent mye slim som jeg la merke til da, men vi har lagt aksjer både torsdag, fredag, søndag og tirsdag :p er bare usikker på om kroppen er mottakelig når jeg ønsker den skal være det :p
Sist testet jeg positivt rundt 11dpo på kvelden, så bør ikke teste meg tidligere enn det for min del :p

da kan du jo teste deg om 5-6 dager egentlig :D
 
Back
Topp