⭐️ IKM uke 29 ⭐️

Jaaa vi har et prosjekt pågang med sengekos hver dag i den fertile uka :joyful: Observerte el-slim på tirsdag (CD13) og har siden det lagt inn aksjer hver dag :p Så håååper at det blir et vellykket prosjekt :smiley-angelic001
Krysser fingrene for det :D tiden vil vise om 10-14 dager :p

let the waiting game begin!
 
Ikke mer enn 2-3 dpo her :p føler testetrangen kommer allerede :hilarious:

Jeg skjønner deg så godt! Føler at før eggløsningen er man så fokusert på den og å legge inn aksjer. Når eggløsningen har vært oppstår det et vakuum som fylles av testetrang :joyful:
 
Jeg skjønner deg så godt! Føler at før eggløsningen er man så fokusert på den og å legge inn aksjer. Når eggløsningen har vært oppstår det et vakuum som fylles av testetrang :joyful:
Ja, akkurat sånn :p så er det lite vits å teste før 10-11 dpo :p
 
Ja, akkurat sånn :p så er det lite vits å teste før 10-11 dpo :p

Nei, og likevel så vanskelig :p og så er det alltid noen her inne som får positiv tidligere, og da frister det jo å sjekke selv også!
 
Nei, og likevel så vanskelig :p og så er det alltid noen her inne som får positiv tidligere, og da frister det jo å sjekke selv også!
Ja, ikke sant :p er vel noen som tester positivt allerede 7-8dpo :eek: sist fikk jeg positiv test kveld når jeg var 11dpo :p
 
Ja, ikke sant :p er vel noen som tester positivt allerede 7-8dpo :eek: sist fikk jeg positiv test kveld når jeg var 11dpo :p

Mhm! Blir spennende nå da! Når tenker du å begynne å teste? Jeg fikk også positiv (svaaak positiv) 11 dpo. Det endte i SA da, men likevel greit å ha et referansepunkt.
 
Mhm! Blir spennende nå da! Når tenker du å begynne å teste? Jeg fikk også positiv (svaaak positiv) 11 dpo. Det endte i SA da, men likevel greit å ha et referansepunkt.
Trist med SA:(

Hmm, forventer vel mens rundt 20-21, så tipper det blir testing fra 17-18juli :p tror ikke jeg klarer å holde meg lengre enn det :p

når tenker du?
 
Trist med SA:(

Hmm, forventer vel mens rundt 20-21, så tipper det blir testing fra 17-18juli :p tror ikke jeg klarer å holde meg lengre enn det :p

når tenker du?

Da er det i alle fall god sannsynlighet for et riktig svar! Jeg er 6 dpo nå og forventer mens 18./19. Hvis jeg klarer å vente til 10 dpo er jeg fornøyd, men tviler :p Har mange tester liggende, så gjør ingenting om jeg tar før.
 
Da er det i alle fall god sannsynlighet for et riktig svar! Jeg er 6 dpo nå og forventer mens 18./19. Hvis jeg klarer å vente til 10 dpo er jeg fornøyd, men tviler :p Har mange tester liggende, så gjør ingenting om jeg tar før.
Har vel 9 babyplan staver og 2 digital liggende, så har en del tester å bruke jeg også :p men trenger lism ikke å ta helt av :p
 
Altså når vi var inne på dette med sjokolade fra babyplan her, har de slutta helt med det eller? Jeg har ikke fått noe sjokolade de siste gangene jeg har bestilt :arghh: Du må oppdatere oss på om du får med eller ikke. Kanskje vi skal gå sammen og sende klagemail på manglende sjokolade? :wacky:

Kan melde om null sjokkis :shifty: Og det var en leveranse til nesten 900 kroner (siden jeg slang på det digitale termometeret også :hilarious:), så synes godt de kunne spandert en sjokolade eller to :joyful:
 
Aaaargh! Nå er g-testen veldig svak og det kom sirkel på clearblue digital el-test. Så for noen dager siden fikk jeg falsk positiv test med smiley:banghead:
Er så sykt frustrert over syklusen etter MA! Ingen tegn til EL 0,50 low :(
 

Vedlegg

  • 20210709_061318.jpg
    20210709_061318.jpg
    465,4 KB · Visninger: 38
  • 20210709_061417.jpg
    20210709_061417.jpg
    1,1 MB · Visninger: 35
Aaaargh! Nå er g-testen veldig svak og det kom sirkel på clearblue digital el-test. Så for noen dager siden fikk jeg falsk positiv test med smiley:banghead:
Er så sykt frustrert over syklusen etter MA! Ingen tegn til EL 0,50 low :(

Sååå frustrerende! Aner ikke hvor i løypa jeg er heller nå. Får skyggestreker på g-testene, så nå er hcg-en snart helt ute. Men EL-testene holder seg jevnt lave. Og jeg som trodde denne PP-en skulle bli en vinner :shifty:
 
Kan melde om null sjokkis :shifty: Og det var en leveranse til nesten 900 kroner (siden jeg slang på det digitale termometeret også :hilarious:), så synes godt de kunne spandert en sjokolade eller to :joyful:

Hvaaaa i alle dager!! Gledet meg alltid til de to sjokoladebitene som fulgte med, en til meg og en til samboeren :p Ga alltid en til samboeren for å unngå at han skulle bli så alt for nysgjerrig på hvor mange tester jeg hadde bestilt :angelic: - så hva i alle dager gjør man nå da :wideyed: Veldig enig med deg - synes godt at de kunne slengt med litt sjokolade når du hadde en såpass bestilling!
 
Last edited:
Kan melde om null sjokkis :shifty: Og det var en leveranse til nesten 900 kroner (siden jeg slang på det digitale termometeret også :hilarious:), så synes godt de kunne spandert en sjokolade eller to :joyful:

Det var nå på grensen til frekt :p kanskje de er tom. Pleier jo å få med et par sjokolader på en vanlig bestilling til 200 kr også! Men får håpe det du bestilte i det minste er bra :hilarious:
 
Det var nå på grensen til frekt :p kanskje de er tom. Pleier jo å få med et par sjokolader på en vanlig bestilling til 200 kr også! Men får håpe det du bestilte i det minste er bra :hilarious:

Testet termometeret nå, det var i alle fall tusen ganger bedre enn det gamle. Kjapt og med lys på skjermen :D
 
Sååå frustrerende! Aner ikke hvor i løypa jeg er heller nå. Får skyggestreker på g-testene, så nå er hcg-en snart helt ute. Men EL-testene holder seg jevnt lave. Og jeg som trodde denne PP-en skulle bli en vinner :shifty:

Så lenge TR ikke har kommet så har vi fortsatt en sjans på EL ;)
 
Så lenge TR ikke har kommet så har vi fortsatt en sjans på EL ;)

Sant :D Er mer at TR holder på fortsatt her på 15. dagen i dag :dead: Så hun har å holde seg vekk lengelenge etter dette (helst sånn ca ni måneder :happy:)
 
Eggløsningssmerter og slim i dag, og vipps så røyk det en test også. Endelig!!
 

Vedlegg

  • IMG_20210709_193211.jpg
    IMG_20210709_193211.jpg
    2 MB · Visninger: 58
Back
Topp